Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: nee,wel? op mei 20, 2023, 17:38:54
werom mutte je su geliek weer allemaal kans en hersenloos noeme?  er sitte wel degelijk oek wel geleerde kopkes tussen bij de diverse harde kernen alleen lope su niet de hele week in driedelig pak, maar hangt ut oek wel s in de kast en gaat er ergens een knop om at je er een kick fan krije of een bitsje relle is een passie of hobby fan je wie bin wy dan om hun te veroordelen..........
het is makkelijk om te veroordelen hetgeen wat jij niet bent/kent .......

ik persoanlijk fyn dat altyd bitsjuh  slappehap gelyk klaar staan om te veroordelen......... zelfde als met de dkv rellen dat er lui binne die roepe nou die relskoppers waren niet bij de derby.........nee ut is oek su droom verder....

ieder sien ding de ??n struunt op hemelvaart over de bloemkesmarkt  de ander gaat stockcars kieken in blauwhus en de ander gaat naar alkmaar om tammo s en hammers op hun harses te rossen   nou dan he we allemaal wat te doen op hemelvaart
Dou kest wel probere dingen recht te lullen, maar dergeluk gedrag vetoane je niet as je over redeluk voldoeande herses beskikke.

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op mei 29, 2023, 15:18:12
Dou kest wel probere dingen recht te lullen, maar dergeluk gedrag vetoane je niet as je over redeluk voldoeande herses beskikke.


aldus de af en toe  succes toeschouwer het is mar dat jum ut even wete :clint



dat ze doke uutskelle fien ik oek niet kennen en alles behalve juust,mar su as vrijdag dat er wat wurd afsproken met die boeren boeiuh ieder sien hobby alleen volgende keer misskien foor un lokaasje kiezuh  wear omstanders en horeca ondernemers er niet met confronteerd wurre die er niet om vraagd hewwe maar verder..................

nee,wel?

Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2023, 15:03:05
Vraag: het nummer met de vlotte beat van Rommy (waar ik voor ga) is dat ergens te vinden?
Overigens een mooi nummer, zo vlak voor de wedstrijd  |:)

youtube of zien wie ut maakt het pietersahieter? die ut woanskip oek remixed het

NRG

Citaat van: nee,wel? op mei 29, 2023, 16:08:48

aldus de af en toe  succes toeschouwer het is mar dat jum ut even wete :clint



dat ze doke uutskelle fien ik oek niet kennen en alles behalve juust,mar su as vrijdag dat er wat wurd afsproken met die boeren boeiuh ieder sien hobby alleen volgende keer misskien foor un lokaasje kiezuh  wear omstanders en horeca ondernemers er niet met confronteerd wurre die er niet om vraagd hewwe maar verder..................

Tja. Als je dit soort dingen probeert goed te praten ben je wat mij betreft ook een onderdeel van het probleem.

Dokkumer

Uitbannen gaat niet lukken, dus laat gelijkgestemden hun gang naar gaan. Op een locatie waar de overlast nihil is.
De echte, dat lees je :devil

Holwerd voor Cambuur

Waarom gaan ze niet gewoon op (kick)boksen oid. Kun je legaal iemand verrot slaan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: nee,wel? op mei 29, 2023, 16:12:50
youtube of zien wie ut maakt het pietersahieter? die ut woanskip oek remixed het
Dank voor de tip. Heb gesneupt op die naam maar helaas zonder resultaat.
Misschien weet iemand anders het?

nee,wel?

Citaat van: NRG op mei 29, 2023, 18:52:19
Tja. Als je dit soort dingen probeert goed te praten ben je wat mij betreft ook een onderdeel van het probleem.


sommigen willen alleen lezen wat ze willen lezen, nogmaals  het uitschelden  bedreigen of weet ik wat aan het adres van eigen/externe spelers keur ik af !!!!!! en dat ten aanzien vanuit het rellen altijd steevast de naam cambuur  word genoemd en daarbij de club geschaad word en er wederom negatief op staat juich ik ook niet!!!! toe echter op het rellen op zich heb ik persoonlijk niks op tegen, nogmaals dat is ieder zijn eigen keuze of je daar aan mee doet de ja of de nee.
alleen spreek dan op locaties af waar omstanders ondernemers en anderen er ongevraagd niet mee geconfronteerd worden.

Cor

Wel bijzonder dat rellen etc. ook al onder het topic sfeer vallen

nee,wel?

Citaat van: Cor op juni 12, 2023, 13:29:42
Wel bijzonder dat rellen etc. ook al onder het topic sfeer vallen


ja ju mutte wat in komkommertied ................. :y 8P

Eewal

Genoten van de sfeer gister. Beter dan het hele afgelopen seizoen bij elkaar. Ik denk dst het straks in nieuwe stadion helemaal kan kolken met een groter Noord en tribunes tot aan het veld.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op augustus 12, 2023, 08:09:00
Genoten van de sfeer gister. Beter dan het hele afgelopen seizoen bij elkaar. Ik denk dst het straks in nieuwe stadion helemaal kan kolken met een groter Noord en tribunes tot aan het veld.
klopt heb gisteren ook weer genoten de kroegen zaten weer lekker vol om het stadion  :proost

Danny058

Voortaan moet voor de wedstrijd weer de normale versie van Waar ik voor ga gedraaid worden van Rommy. Als je die vlak voor de wedstrijd nog afspeelt weet je zeker dat de eerste 10 minuten vol sfeer zitten.

Zuid1991

Citaat van: Danny058 op augustus 13, 2023, 07:12:01
Voortaan moet voor de wedstrijd weer de normale versie van Waar ik voor ga gedraaid worden van Rommy. Als je die vlak voor de wedstrijd nog afspeelt weet je zeker dat de eerste 10 minuten vol sfeer zitten.
Oneens, vindt deze opzwepende versie mooie zo voor de wedstrijd.
Trouwens, deze versie nog steeds niet gevonden.
Zou gaaf zijn, denk dat veel mensen deze versie ook willen hebben.
Iemand tips? :)

Inferno-058

Citaat van: Danny058 op augustus 13, 2023, 07:12:01
Voortaan moet voor de wedstrijd weer de normale versie van Waar ik voor ga gedraaid worden van Rommy. Als je die vlak voor de wedstrijd nog afspeelt weet je zeker dat de eerste 10 minuten vol sfeer zitten.
Want die sfeer was er de eerste 10 minuten vrijdag niet? Die harde muziek zorgt juist voor een betere sfeer