Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: papier op april 21, 2023, 08:30:33
Bij zo'n beetje iedere grote competitie/grote club is de sfeer maar zo-zo in mijn optiek. Echte grote wedstrijden daargelaten. Hoewel het vaak leger, kleiner en van een lager niveau is bij kleinere clubs/competities is de ervaring wel echter/puurder. Ik ga dus liever naar kleinere clubs om de sfeer te proeven.
Ja vind ik ook. Het blijft mooi hoe erg het voetbal leeft in Engeland.

Inferno-058

Citaat van: papier op april 21, 2023, 20:16:40
Wat mij betreft zijn wij solidair met NAC Breda en verbieden we die zooi in de uitvakken.
Ik zou het toelaten want vrijheid voor supporters, ondanks dat ik er geen voorstander van ben.

Zuid1991

Citaat van: nee,wel? op april 21, 2023, 18:35:03
en dan alles concentreren op noord of verdelen over meerdere tribunes? noord en zuid?
Mooiste is op noord en zuid.
Op zuid staat dit jaar ook een groepje.
En op Oost idem. Dus het is niet zo negatief i.m.o.

Het kan altijd beter.
Maar laten we ons eerst concentreren op noord.
Komend seizoen een mooie start mee maken hopelijk.

PePe

Bij het kopen van een nieuwe seizoenkaart verwacht ik van Cambuur, dat er 2 plaatsen op de kaart staan vermeld.
Plaats 1 (de plaats in het huidige stadion) en plaats 2 (de plaats in het nieuwe stadion)
Ik ga er van uit, dat de huidige plaatsen in het nieuwe stadion worden gekopieerd.

Destroyer

Citaat van: papier op april 21, 2023, 19:45:21
Ik heb soms het idee dat er twee of meerdere clubjes op noord staan. Met als gevolg dat ze tegen elkaar bezig zijn ipv met elkaar.

Dat is ontstaan door vakje 14. Vroeger stond alles geconcentreerd in 12/13
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

Citaat van: PePe op april 24, 2023, 16:46:21
Bij het kopen van een nieuwe seizoenkaart verwacht ik van Cambuur, dat er 2 plaatsen op de kaart staan vermeld.
Plaats 1 (de plaats in het huidige stadion) en plaats 2 (de plaats in het nieuwe stadion)
Ik ga er van uit, dat de huidige plaatsen in het nieuwe stadion worden gekopieerd.
[/

dast die daar al druk om maakst bij degradatie zegge weer genoeg op, dus kest te kust en te keur plekjes uutzoeke straks bij de overgang

papier

Ik zie ons pas in seizoen 24-25 verhuizen eerlijk gezegd.

Dokkumer

Zoiets zou mij niet eens verbazen. Het casco is wel op tijd klaar, maar de afbouw zal ongetwijfeld vertraging opleveren.
De echte, dat lees je :devil

PePe

Citaat van: papier op april 26, 2023, 10:56:35
Ik zie ons pas in seizoen 24-25 verhuizen eerlijk gezegd.

Vanaf 1-8 alle wedstrijden winnen, en per 24-25 verhuizen.

Stiens

Citaat van: papier op april 26, 2023, 10:56:35
Ik zie ons pas in seizoen 24-25 verhuizen eerlijk gezegd.

Dat is toch ook al aangegeven door de betrokken partijen? Begin 2024 gaan ze niet halen. Stond volgens mij laatst ergens op omrop.frl of werd genoemd in ??n van de Sportcasts.

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 26, 2023, 15:12:46
Zoiets zou mij niet eens verbazen. Het casco is wel op tijd klaar, maar de afbouw zal ongetwijfeld vertraging opleveren.

Yep en dan maar hopen dat het geld niet allang op is en we geen geld hebben voor stoelen.... Voel ik hier nu staantribunes.aankomen??  :D
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

 :_schater
Ik denk dat zorgen over het financi?le gedeelte eerder om het tekort gaat dan dat er geld verdwijnt.
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: Stiens op april 26, 2023, 16:23:36
Dat is toch ook al aangegeven door de betrokken partijen? Begin 2024 gaan ze niet halen. Stond volgens mij laatst ergens op omrop.frl of werd genoemd in ??n van de Sportcasts.

Officieel is dat nog niet. Maar de verwachtingen worden wel getemperd dus ook dit lijkt een simpel rekensommetje.

Grijskijkert

Citaat van: papier op april 27, 2023, 09:34:56
Officieel is dat nog niet. Maar de verwachtingen worden wel getemperd dus ook dit lijkt een simpel rekensommetje.
Ze willen niet halverwege het seizoen overgaan naar het nieuwe stadion. Er worden begin 2024 o.a. oefenwedstrijden en rondleidingen gegeven.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 27, 2023, 09:38:54
Ze willen niet halverwege het seizoen overgaan naar het nieuwe stadion. Er worden begin 2024 o.a. oefenwedstrijden en rondleidingen gegeven.

We zien het ook allemaal wel. Ben benieuwd wanneer ik kan verlengen... zou toch echt nog in April moeten gebeuren als ik het verhaaltje bij de Gouden Seizoenskaart uit 2019 erbij pak:
"Betalen doe je voorafgaand aan elk seizoen in de maand april *"