Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op april 20, 2023, 21:53:57
daarmee zeker eens.
Was het tegen zwolle ooit in po dat er op vele tribunes ongedwongen en ongeorganiseerd op alle tribunes een paar de boel opstookten?
Toen had je een vaste groep die constant zong, ongeorganiseerd dat wel. Toen waren we nog de 'MI-side ultras'

Zuid1991

Ik proef een positieve discussie wat iets kan opleveren richting de nabije toekomst (grotere groep fanatieke skreeuwers bijelkaar). Zoals the good old days |:)


papier

Citaat van: Inferno-058 op april 20, 2023, 21:55:39
Stilburg is al lang niet stil meer. Qua sfeeracties zitten die op een hoger niveau dan ons.

Engeland heeft qua sfeer zijn beste tijd gehad hoor, vooral de premier league is niet bijzonder meer. Ik ben bij verschillende wedstrijden geweest, dus ik spreek uit ervaring. De uitsupport is meestal wel goed.

Ga jij lekker 90 minuten stil wezen.

Bij zo'n beetje iedere grote competitie/grote club is de sfeer maar zo-zo in mijn optiek. Echte grote wedstrijden daargelaten. Hoewel het vaak leger, kleiner en van een lager niveau is bij kleinere clubs/competities is de ervaring wel echter/puurder. Ik ga dus liever naar kleinere clubs om de sfeer te proeven.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op april 20, 2023, 22:15:45
Ik proef een positieve discussie wat iets kan opleveren richting de nabije toekomst (grotere groep fanatieke skreeuwers bijelkaar). Zoals the good old days |:)

Zou mooi zijn daar stonden we vroeger om bekend. Nu is het allemaal gezapig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nee,wel?

Citaat van: Zuid1991 op april 20, 2023, 22:15:45
Ik proef een positieve discussie wat iets kan opleveren richting de nabije toekomst (grotere groep fanatieke skreeuwers bijelkaar). Zoals the good old days |:)

en dan alles concentreren op noord of verdelen over meerdere tribunes? noord en zuid?

papier

Ik heb soms het idee dat er twee of meerdere clubjes op noord staan. Met als gevolg dat ze tegen elkaar bezig zijn ipv met elkaar.

Dokkumer

Citaat van: papier op april 21, 2023, 19:45:21
Ik heb soms het idee dat er twee of meerdere clubjes op noord staan. Met als gevolg dat ze tegen elkaar bezig zijn ipv met elkaar.
Soms? Dat is al jaren gaande
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2023, 20:03:49
Soms? Dat is al jaren gaande

Moet zeggen dat door de misere dit seizoen + de corona jaren ik mij niet meer kan heugen hoe het was.

Mike SCC

Hoe het ook komt met de sfeer, alsjeblieft geen trommel. Ook nu weer 90 minuten proberen niet compleet achterlijk te worden door dat onnozele gedreun  8P

papier

Citaat van: Mike SCC op april 21, 2023, 20:13:54
Hoe het ook komt met de sfeer, alsjeblieft geen trommel. Ook nu weer 90 minuten proberen niet compleet achterlijk te worden door dat onnozele gedreun  8P

Kijk je al uit naar het moment dat Den Bosch met 3 man op bezoek komt met 2 trommels?

Mike SCC

Citaat van: papier op april 21, 2023, 20:15:16
Kijk je al uit naar het moment dat Den Bosch met 3 man op bezoek komt met 2 trommels?

Kan niet wachten  :_schater

papier

Citaat van: Mike SCC op april 21, 2023, 20:15:48
Kan niet wachten  :_schater

Wat mij betreft zijn wij solidair met NAC Breda en verbieden we die zooi in de uitvakken.

Mike SCC

Citaat van: papier op april 21, 2023, 20:16:40
Wat mij betreft zijn wij solidair met NAC Breda en verbieden we die zooi in de uitvakken.

Helemaal mee eens

Dokkumer

Citaat van: papier op april 21, 2023, 20:11:40
Moet zeggen dat door de misere dit seizoen + de corona jaren ik mij niet meer kan heugen hoe het was.
Zelfs toen het uitvak nog op Noord was zongen vak 12 en 13 beide wat anders en in vak 11 brulde 1 "Wiggle Wiggle"
De echte, dat lees je :devil

nee,wel?

Ik vond de dj voorafgaand aan dkv thus ook wel lekker ramme rosse beuke