Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Beul B op februari 06, 2023, 12:49:24
Ik heb het hier al eens vaker geschreven:  Verbied die trommels in dat uitvak. Het is 1 grote ergernis op Oost. Dan de geluidsinstallatie op Oost, (ik zou het geen geluidsinstallatie noemen) is al jaren erg slecht. Een hoop gekras, gepiep en gebonk. niets van te verstaan. Voor de rest blijf ik net als de voorgaande 52 jaar achter mijn club staan met gezang en geklap. het kan nog steeds. Cambuur vindt ik persoonlijk de laatste wedstrijden na het Volendam debacle wel iets beter voetballen. Met deze nieuwe jongens kunnen we nog wel aanhaken bij een Emmen, Volendam en Groningen. En Excelsior is ook niet top. Geef Ultee in ieder geval een eerlijke kans tot de zomer. het laatste jaar onder Henk, Bosbaard en Barto liep het ook niet geweldig.

Dar geluid op Oost  :_schater

Dat kan ?cht niet.

PePe

Citaat van: Treb op februari 06, 2023, 12:57:42
Dar geluid op Oost  :_schater

Dat kan ?cht niet.

Net als de Fred van Dijk show,  daar versta je w?rkelijk niks van. Wie kan hem stoppen?

okkele

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 18:02:22
Vlampiep  :thumbsup
Ik geloof dat we te oud worden voor Noord volgend seizoen maar op West of oost.
nieuwnoord.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Neem West maar, en anders maar bij mij op Oost.
Alleen geen geluid maar gebrabbel.
Wat hadden ze daar in de Euroborg goed geluid zeg.
Dolby surround vs een transistor radio die niet goed op de zender staat bij ons.

Noordcambuur


Vlampiep

Citaat van: okkele op februari 06, 2023, 22:00:47
nieuwnoord.
Als ouder wordt laat het geheugen je dikwijls  ook in de steek, meestal erg vervelend. Maar wij van Nieuwnoord zien ook het voordeel er van in.
Je gaat iedere keer weer opgeladen en hoopvol naar het stadion, want de voorgaand slecht gespeelde wedstrijden  zijn vergeten.
Het bijkomend vervelende aspect is dat ik meestal moeite heb de weg terug  van het stadion naar huis te vinden, onderzoek moet aantonen of het consumptie gebruik of geheugen hierin debet is.  :proost

Leovardiascc

Tijdens de opkomst een ontzettend mooi spandoek weer en een hele gave remix van Rommy- Waar ik voor ga. Iemand die weet van wie deze remix is en of deze (al) te beluisteren is? |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Leovardiascc op februari 19, 2023, 18:52:05
Tijdens de opkomst een ontzettend mooi spandoek weer en een hele gave remix van Rommy- Waar ik voor ga. Iemand die weet van wie deze remix is en of deze (al) te beluisteren is? |:)

Ook erg gaaf: dj met goede muziek vooraf!! Top geregeld zeg!!!!

Destroyer

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 19, 2023, 18:57:19
Ook erg gaaf: dj met goede muziek vooraf!! Top geregeld zeg!!!!

Dat zou vaker moeten wat meer opzwepende muziek en dj. Wat ik dan weer afbreuk vindt doen is de spelers presentatie van Rein. Sorry maar die monotone stem kan echt niet meer....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

En toch heb ik liever het stemgeluid van Rein dan het ophitsen gekrijs van die zuiderbuur...
De echte, dat lees je :devil

Treb

Citaat van: Leovardiascc op februari 19, 2023, 18:52:05
Tijdens de opkomst een ontzettend mooi spandoek weer en een hele gave remix van Rommy- Waar ik voor ga. Iemand die weet van wie deze remix is en of deze (al) te beluisteren is? |:)

Stukken beter dan dat aftellen met dat slappe klapliedje.

Die DJ was echt top en mut blieve.

Noordcambuur

Sfeer voor de wedstrijd was beter dan tijdens de wedstrijd?.

Specuveter

Vriend van mij zei nog....hoop niet dat die 500 boeren ons overschreeuwen......helaas. :zucht

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 19, 2023, 20:41:04
Vriend van mij zei nog....hoop niet dat die 500 boeren ons overschreeuwen......helaas. :zucht
we verliezen niet alleen op het veld Specuveter?..

Cor

Sfeer en interactie hangt volledig samen met resultaat en passie op het veld. Laat dat nu net ontbreken.