Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik ben nog steeds niet pro trommel. Helemaal omdat je vaak met trommels het publiek overstemt. Het is in mijn ogen ook niet met trommels te redden, er staat te veel "verkeerd" volk op Noord. Meer met eigen ego bezig en ouderen die afgehaakt zijn.
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2023, 17:00:37
In de KKD tijden met prachtige sfeer gehad. Niks van die "coke" zingende kutkoters maar heerlijk fanatiek.
Su fiene oans gewoan un soatsje ouwe lullen, mar fegeete dat toen sei nog in de.loop saaten wij su feul lawaai maakten dat de meensen in Wirdum  oans horen konnen. Hier hadden wei geen neus vol poeier foor nodig hoogstes wat waardeloas goeadkoop bier.
Nou hef ik ut wel sien met die swatte jaskes, petjes  met kapusjonses dur over heen en un sjaal foor hun hasses.
Hier wudde we niet feul beter met.


Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2023, 17:48:00
Su fiene oans gewoan un soatsje ouwe lullen, mar fegeete dat toen sei nog in de.loop saaten wij su feul lawaai maakten dat de meensen in Wirdum  oans horen konnen. Hier hadden wei geen neus vol poeier foor nodig hoogstes wat waardeloas goeadkoop bier.
Nou hef ik ut wel sien met die swatte jaskes, petjes  met kapusjonses dur over heen en un sjaal foor hun hasses.
Hier wudde we niet feul beter met.
Vlampiep  :thumbsup
Ik geloof dat we te oud worden voor Noord volgend seizoen maar op West of oost.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 05, 2023, 18:02:22
Vlampiep  :thumbsup
Ik geloof dat we te oud worden voor Noord volgend seizoen maar op West of oost.
Maar dan wel zonder thermoskan poeiermolke en pepermunsjes. :_schater

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2023, 16:02:40
Hoeveel krediet wil je Vd Water nog geven, brengt niets, zet geen druk, kan zijn man niet voorbij komen enz. Op de bank met die vent. Die scoringskans had hij vanmiddag ook moeten benutten in plaats van de bal de tribune in te jassen en als je hem iedere wedstrijd in de basis laat beginnen en Paulissen op de bank, heb je als trainer een rare manier van redeneren.

Ik wil vd Water een keer zien met Johnsen en Mahi samen voorin en Foor daarachter. Hoedemakers of van Kaam met Paulissen als overige middenvelders. En dat tegen clubs als NeC , GAE, Emmen , Rkc en zo.
Die kans heeft hij nog niet gehad met normale middenvelders en aanvallers

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2023, 17:48:00
Su fiene oans gewoan un soatsje ouwe lullen, mar fegeete dat toen sei nog in de.loop saaten wij su feul lawaai maakten dat de meensen in Wirdum  oans horen konnen. Hier hadden wei geen neus vol poeier foor nodig hoogstes wat waardeloas goeadkoop bier.
Nou hef ik ut wel sien met die swatte jaskes, petjes  met kapusjonses dur over heen en un sjaal foor hun hasses.
Hier wudde we niet feul beter met.
Liever un ouwe lul die op maandag sien stem nog kwiet war, dan un kwezel met hoodie diet oas kien weze kon.
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op februari 05, 2023, 18:26:08
Ik wil vd Water een keer zien met Johnsen en Mahi samen voorin en Foor daarachter. Hoedemakers of van Kaam met Paulissen als overige middenvelders. En dat tegen clubs als NeC , GAE, Emmen , Rkc en zo.
Die kans heeft hij nog niet gehad met normale middenvelders en aanvallers
De vraag blijft of Vd Water iets meer zal kunnen toevoegen, want hij heeft mij nog in geen wedstrijd kunnen overtuigen.
Maar wat niets is kan ook wel gaan gebeuren.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2023, 18:26:37
Liever un ouwe lul die op maandag sien stem nog kwiet war, dan un kwezel met hoodie diet oas kien weze kon.
:_schater :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op februari 05, 2023, 18:08:11
Maar dan wel zonder thermoskan poeiermolke en pepermunsjes. :_schater
mag ik wel mijn gebreide trui aan hebben dan?

DayDreamer

1 Stop met die klote trommels in het uitvak

2 De DJ moet stoppen met die achterlijke kermis geluiden, ik irriteer me mateloos aan die vent en zijn muziek.

V-man

Het geluid stond ook bagger afgesteld, tenminste op Zuid. Ik heb het idee dat men denkt dat daar alleen maar senioren zitten (met een doofheid probleem). Het nummer "genot" voelt ook niet helemaal lekker momenteel.



Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: V-man op februari 05, 2023, 19:46:09
Het geluid stond ook bagger afgesteld, tenminste op Zuid. Ik heb het idee dat men denkt dat daar alleen maar senioren zitten (met een doofheid probleem). Het nummer "genot" voelt ook niet helemaal lekker momenteel.
Vooral het geluid bij die absurde versie van it woanskip... deed pijn aan de oren
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Er gaat pas wat veranderen als er wordt ingegrepen. Sfeer is al jaren aan het achteruitgaan en dat is vaak aangegeven maar er wordt weinig aan gedaan door de supportersgroepen.

papier

De reden dat ik nog bij Cambuur kom is omdat wij een sfeer hebben die relatie heeft met wat er op het gebeurd. Op het moment dat de spelers gasgeven dan geven wij gas. Op het moment dat de spelers boos zijn op de arbiters of tegenstander zijn wij boos. Elementen die elkaar versterken want de energie op het veld die slaat over op het publiek en vice versa. Een belangrijke voorwaarde daarvoor is de wil om er wat van te maken, als je als team gaat achterover leunen dan gaan de supporters ook achterover leunen.

Op dit moment brand er geen vuur meer, bij niemand niet en de vraag is wie die weer aan moeten steken. Voor mijn gevoel ligt dat altijd bij de spelers en TS. En is het aan ons om ze over dode punten heen te slepen, dat hadden we denk ik tegen Volendam en Sparta beter kunnen en moeten doen.

Bij meerdere clubs in NL zie je een hobby uit Duitsland overwaaien, het non-stop blijven zingen/sfeer maken. Ondanks dat je waardeloos speelt, dik achterstaat of er uberhaupt niet wordt gevoetbald. Dat hoeft van mij echt niet. Neem nou NEC dat bij ons op bezoek kwam met een vol uitvak en goede support (hulde), maar dat continue gezing olv een trommel en een megafoon... alsjeblieft zeg.

Beul B

Ik heb het hier al eens vaker geschreven:  Verbied die trommels in dat uitvak. Het is 1 grote ergernis op Oost. Dan de geluidsinstallatie op Oost, (ik zou het geen geluidsinstallatie noemen) is al jaren erg slecht. Een hoop gekras, gepiep en gebonk. niets van te verstaan. Voor de rest blijf ik net als de voorgaande 52 jaar achter mijn club staan met gezang en geklap. het kan nog steeds. Cambuur vindt ik persoonlijk de laatste wedstrijden na het Volendam debacle wel iets beter voetballen. Met deze nieuwe jongens kunnen we nog wel aanhaken bij een Emmen, Volendam en Groningen. En Excelsior is ook niet top. Geef Ultee in ieder geval een eerlijke kans tot de zomer. het laatste jaar onder Henk, Bosbaard en Barto liep het ook niet geweldig.