Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

AL

Sinds tijden weer een goede sfeer(2e helft)!!

Inferno-058

Ja eindelijk weer eens prima sfeer, en dat gezien het tijdstip.

LWD vak 7

Heb er echt van genoten. Het hele stadion deed mee. Vooral na de rode kaart voelde het publiek dat er nog een x gas extra gegeven moest worden.

Zuid1991

Volgende week belangrijke pot: mooie dag, tijdstip en wederom op naar net zo'n sfeer als tegen az! |:)

Inferno-058

Heb liever zaterdagavond. Maar 14:30 is wel de meest gunstige tijd op zondag.

Eewal

Wat een vreselijke sfeer gister. Je kunt wel 'jodenpubliek' gaan schreeuwen en een hekel hebben aan trommels, maar die lui hebben tenminste een leuke middag gehad met een behoorlijke saamhorigheid...

papier

Teveel snotneuzen heb ik het idee. Aantal jaar geleden was met de helft minder man op noord het repertoire dubbel zo groot. Ben zelf absoluut geen voorstander van een trommel of zo'n imam met een megafoon maar het lijkt nu ook los zand op noord.

zeewolde

Citaat van: papier op september 12, 2022, 11:00:39
Teveel snotneuzen heb ik het idee. Aantal jaar geleden was met de helft minder man op noord het repertoire dubbel zo groot. Ben zelf absoluut geen voorstander van een trommel of zo'n imam met een megafoon maar het lijkt nu ook los zand op noord.

Zolang er maar niet zo'n nepsfeer komt met een megafoon....

Bij Ajax weten ze niet wat ze moeten zingen of schreeuwen zonder die vent met zijn megafoon. En dan dat achterlijke gedoe met zijn allen met de rug naar het veld toe....

Trommel geen probleem mee als het sfeerverhogend is.

Huizen

Citaat van: Eewal op september 12, 2022, 09:54:23
Wat een vreselijke sfeer gister. Je kunt wel 'jodenpubliek' gaan schreeuwen en een hekel hebben aan trommels, maar die lui hebben tenminste een leuke middag gehad met een behoorlijke saamhorigheid...

Echt precies dit.

Beul B

Het lijkt er op dat Cambuur geen sfeer maakt. Dat doen we wel, maar als de tegenstander met trommels komt, overheerst dat. En dan hoor je onze eigen supporters niet meer. Eens onderzoeken of we de trommels niet meer toelaten. dan krijgt ons eigen cluppie meer steun.

Inferno-058

#3040
Citaat van: Beul B op september 12, 2022, 12:35:40
Het lijkt er op dat Cambuur geen sfeer maakt. Dat doen we wel, maar als de tegenstander met trommels komt, overheerst dat. En dan hoor je onze eigen supporters niet meer. Eens onderzoeken of we de trommels niet meer toelaten. dan krijgt ons eigen cluppie meer steun.
Sorry maar wat een onzin  8P AZ kwam ook met een trommel, en toen was de sfeer goed.

Huizen

Ik pleit al veel langer voor nieuwe liedjes. Of oude liedjes in een nieuw jasje! (Ohhh van de Water, maak die actie voor mij  :devil :devil :devil)

Wanneer je die Engelse chants hoort, wat een genot af en toe  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bussum op september 12, 2022, 14:18:18
Ik pleit al veel langer voor nieuwe liedjes

Elke keer als ik (het veel te on-originele) Sweet Caroline hoor, denk ik: waarom niet "EEEES C CAMBUUUUUR OH OH OH"

Dan wordt die in ieder geval al beter
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 12, 2022, 19:13:14
Elke keer als ik (het veel te on-originele) Sweet Caroline hoor, denk ik: waarom niet "EEEES C CAMBUUUUUR OH OH OH"

Dan wordt die in ieder geval al beter
Muziek is sowieso een dingetje. Sweet Caroline stoor ik me ook aan. Het liedje zelf is mooi maar de versie absoluut niet. Hoor liever die van Neil Diamond ipv die feestversie. Daarnaast weinig Leeuwarder muziek: Ricky, Johnny de Vries, Rommy etc. 



Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op september 12, 2022, 20:24:48
Muziek is sowieso een dingetje. Sweet Caroline stoor ik me ook aan. Het liedje zelf is mooi maar de versie absoluut niet. Hoor liever die van Neil Diamond ipv die feestversie. Daarnaast weinig Leeuwarder muziek: Ricky, Johnny de Vries, Rommy etc.

De spijker op sien hasses. Die
Draai gewoan Liwwadder muziek en af en toe es even een boemke d?r tussendoor.

?T Woanskip van Pieter Sahieter bijvoorbeeld.

Verder vond ik de sfeer gister oek abominabel. Alhoewel ik ervan gruwel bij de gedachte aan een megafoon en dat hele fake ultra gebeuren. Cambuur is voor mij Britse sfeer, dat maakt de cultuur en bijbehorende identiteit.
Kent skele juh.