Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

De sfeer is goed bij ons scc.
Nu nog ut geluud iets zachter op Oost (op noord persoonlijk geen last van).
Nu al zin in volgende week.
Tegen a.z mag iedereen er weer in.
Dat lijkt niet tegen dovemansoren. Noord online al vol. |:)

Drumfather SCC

Citaat van: Zuid1991 op september 17, 2021, 13:31:02
De sfeer is goed bij ons scc.
Nu nog ut geluud iets zachter op Oost (op noord persoonlijk geen last van).
Nu al zin in volgende week.
Tegen a.z mag iedereen er weer in.
Dat lijkt niet tegen dovemansoren. Noord online al vol. |:)

Eens! Nou ja, Liever helemaal uit want wát zijn die (opgeblazen) boxen uit het jaar 1803 slecht zeg...
Ik erger me er soms wel aan; De muziek is al ruk en dan komt het er ook nog eens knoerdhard en krakend uit omdat de oude besjes het totaal niet meer aan kunnen.

Kan daar niet eens wat aan gebeuren? Bijv. dezelfde Bose boxen als op West
Zou al een wereld van verschil maken
Nu de muziek nog ;)

Galdiano

Wat je ook kiest. Het is eigenlijk nooit goed de muziek. De ene houdt van Hollandstalig de ander van Rock en de ander weer van hardcore.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Galdiano op september 17, 2021, 15:46:18
Wat je ook kiest. Het is eigenlijk nooit goed de muziek. De ene houdt van Hollandstalig de ander van Rock en de ander weer van hardcore.

Klopt, maar doe het dan iig op een volume dat je normaal met je buurman kan praten. Beetje show als ze het veld op komen prima, maar daarvoor en in de rust is het niet nodig dat je moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken.

Specuveter

Citaat van: Galdiano op september 17, 2021, 15:46:18
Wat je ook kiest. Het is eigenlijk nooit goed de muziek. De ene houdt van Hollandstalig de ander van Rock en de ander weer van hardcore.
Daar gaat het hier niet om.
Smaken verschillen...maar op Oost is het inderdaad niet om aan te horen.

Bernardo

Je kan hier wel merken dat de prestaties op het veld goed zijn. :_schater

PePe

De oordopjes zijn bij de drogist uitverkocht.   :y

Zuid1991

Na de flinke zeperd van gister zou het fantastische doek:
"Win, lose or tie, cambuur till i die" mooi van pas komen aankomende donderdag???

Noordcambuur

Mannen de sfeer wordt steeds beter en in elk verslag komt de 12e man weer naar voren wat zijn wij belangrijk in de thuiswedstrijden en het moet nog gekker worden en dat gaan we doen tegen az.
Maar dan ook allemaal schreeuwen dat we geen strot meer over hebben.

Ollie

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2021, 22:02:41
Mannen de sfeer wordt steeds beter en in elk verslag komt de 12e man weer naar voren wat zijn wij belangrijk in de thuiswedstrijden en het moet nog gekker worden en dat gaan we doen tegen az.
Maar dan ook allemaal schreeuwen dat we geen strot meer over hebben.
Dit viel mij ook op in de samenvatting van de NOS. Zowel de verslaggever als onze eigen trainer en speler(s) hadden het er over!  |:)

denistel

mooi mee door gaan.soms valt het ff weg maar komt dan meer door
de spanning van de wedstrijd is mijn id.spelers en ts begrijpen en het
en het werkt mooi samen zo. we moeten de 12e man blijven met veel
herrie dan gaan we thuis zeker nog genoeg pt pakken.

was zelf 1 van de medeoprichters van de M.I.-Side dus een gevoel
van trots is er op sommige momenten zeker.

Specuveter

Citaat van: denistel op september 26, 2021, 07:52:18
mooi mee door gaan.soms valt het ff weg maar komt dan meer door
de spanning van de wedstrijd is mijn id.spelers en ts begrijpen en het
en het werkt mooi samen zo. we moeten de 12e man blijven met veel
herrie dan gaan we thuis zeker nog genoeg pt pakken.

was zelf 1 van de medeoprichters van de M.I.-Side dus een gevoel
van trots is er op sommige momenten zeker.
als ik je soms zie schreeuwen ben je nog steeds een echte mi side supporter |:)

Yellow Army

Citaat van: Specuveter op september 26, 2021, 09:12:44
als ik je soms zie schreeuwen ben je nog steeds een echte mi side supporter |:)

Zeker als ik hem weer in de hekken zie klimmen
Area 58

DokeInOranje

Mij leek het een goed idee om een spandoek voor Roberts in het stadion te hebben. Ik dacht zelf aan zo iets: https://ibb.co/8xTG53V

Laat maar weten als er op- of aanmerkingen zijn!


sunderland

Citaat van: DokeInOranje op december 11, 2021, 12:32:55
Mij leek het een goed idee om een spandoek voor Roberts in het stadion te hebben. Ik dacht zelf aan zo iets: https://ibb.co/8xTG53V

Laat maar weten als er op- of aanmerkingen zijn!
Hahaa prachtig