Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ook prachtig hoe hij het doelpunt vierde met kallon
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 11, 2021, 13:31:42
Ook prachtig hoe hij het doelpunt vierde met kallon
jonguh maakt de derby niet eens mee zoals het hoort. Een oorverdovend kabaal

siepelsjeu

Dit topic kan op slot.

Ollie

Citaat van: siepelsjeu op april 03, 2022, 20:05:58
Dit topic kan op slot.
Ja, wat is er aan de hand? Wat een stiltes vandaag weer  :(

Inferno-058

Op dit vlak mag er heel wat veranderen.

Ollie

Ik mis de laatste tijd een groepje die iets inzet. Ik denk dat de meesten wel mee willen doen. Soms hoor je bijvoorbeeld ook 2 of 3 songs tegelijk.

Vlampiep

Citaat van: Ollie op april 03, 2022, 20:39:53
Ja, wat is er aan de hand? Wat een stiltes vandaag weer  :(
Sfeer ontstaat door wat er op het veld gebeurd en overslaat naar de tribunes.
Sinds de winterstop gebeurt er te weinig op het veld wat de emotie in goede zin verhoogt.
Is ook best wel te verklaren, we spelen met een minimaal budget en smalle selectie dit met een aantal toch wel gemankeerde spelers die niet het niveau kunnen vasthouden.
Als dan ook nog de sterkhouders afhaken of uit vorm zijn,  blijft er weinig over om het stadion te laten exploderen van emotie en aanmoediging.
Maar gisteren na afloop zei mijn maat, wat een deceptie na die ongelooflijk mooie 2,5 seizoenen waar nu weinig meer van over is.

Inferno-058

#3022
Citaat van: Vlampiep op april 04, 2022, 14:02:52
Sfeer ontstaat door wat er op het veld gebeurd en overslaat naar de tribunes.
Sinds de winterstop gebeurt er te weinig op het veld wat de emotie in goede zin verhoogt.
Is ook best wel te verklaren, we spelen met een minimaal budget en smalle selectie dit met een aantal toch wel gemankeerde spelers die niet het niveau kunnen vasthouden.
Als dan ook nog de sterkhouders afhaken of uit vorm zijn,  blijft er weinig over om het stadion te laten exploderen van emotie en aanmoediging.
Maar gisteren na afloop zei mijn maat, wat een deceptie na die ongelooflijk mooie 2,5 seizoenen waar nu weinig meer van over is.
We verwachten te veel. In de KKD was de sfeer vaak beter ondanks dat het voetbal er niet uitzag, en we ergens in de middenmoot bungelden. Pijnlijke constatering dat we nu pas sfeer kunnen maken als we gaan voetballen.

Zuid1991

Tijd voor de ommekeer, tijd voor een ouderwets kolkend stadion! Iedereen gas gevuh.  |:)

upweer

Citaat van: Zuid1991 op augustus 26, 2022, 14:05:30
Tijd voor de ommekeer, tijd voor een ouderwets kolkend stadion! Iedereen gas gevuh.  |:)

Kom op man sinds corona is de sfeer bij (thuis) wedstrijden er niet beter op geworden.
is dit de nieuwe generatie supporters? of is dit het gewoon....
Ik kan me herinneren dat ik als jonge jongen op noord kwam te staan er werd gezegd hier word gezongen en anders ga je maar op een andere tribune staan.

ik mis DIE sfeer!

Bij min 5 word het al stilletjes en zodra we voor staan hoor je ons.... kom op!
ze zijn er wel maar je hoort ONS NIET!

papier

Die sfeer komt pas weer terug als we met 3000 man op plek 16 in de KKD staan.

upweer

Citaat van: papier op augustus 26, 2022, 14:26:14
Die sfeer komt pas weer terug als we met 3000 man op plek 16 in de KKD staan.

Nou daar lijkt het wel op ja... dood zonde!

Zuid1991

Citaat van: upweer op augustus 26, 2022, 14:10:09
Kom op man sinds corona is de sfeer bij (thuis) wedstrijden er niet beter op geworden.
is dit de nieuwe generatie supporters? of is dit het gewoon....
Ik kan me herinneren dat ik als jonge jongen op noord kwam te staan er werd gezegd hier word gezongen en anders ga je maar op een andere tribune staan.

ik mis DIE sfeer!

Bij min 5 word het al stilletjes en zodra we voor staan hoor je ons.... kom op!
ze zijn er wel maar je hoort ONS NIET!
Dus... TIJD VOOR DE OMMEKEER.

janou

Heeerlijke sfeer vandaag! Echt genoten  _O_

Specuveter

Fijne sfeer inderdaad
Genoten!!