Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Die laatste zin heeft m.i. geen toevoeging aan de discussie. Gaat er niet om dat "niet anti-Fries" supporters per definitie minder zijn dan andere. Als je dat als criterium moet gaan gebruiken zijn het gros van de "West" supporters ook mindere supporters omdat ze niet 90 minuten lang de club steunen ;) Geel en blauw zit bij ons allemaal in het bloed en genen alleen is de beleving bij de een wat anders dan bij de ander.

Jammer voor hen dat dan de anti-friese sentimenten bij het fanatiekste deel overheersen...


scc-aaron

Ik vind het een gemis, en ben nieuwsgierig of andere supporters het met mij eens zijn. Er moet naar mijn mening meer Cambuur muziek gedraaid worden zowel voor de wedstrijd als tijdens de rust. Die nichten uit Duitsland met hun Umbrella ben ik wel zat, wij als supporters verdienen lokale muziek dit brengt veel meer sfeer met zich mee. Tijdens de wedstrijd tegen NAC werd er enkel het nummer "Genot" gedraaid. Ik vind het een gemis en hoop dat de verantwoordelijke voor de muziek dit leest en er iets mee gaat doen. Ik hoor het zaterdag wel.

scc-aaron

Mij zou het leuk lijken wanneer wij als supporters zelf de muziek zouden mogen uitzoeken doormiddel van verzoekplaten.

Clint

Het zal mij aan mijn reet roesten wat voor muziek ze draaien. Ik kom daar niet voor de muziek. Voetbal kijken, lekker zuipen en ouwehoeren met de mannen.

666

Citaat van: clint op augustus 15, 2013, 07:27:23
Het zal mij aan mijn reet roesten wat voor muziek ze draaien. Ik kom daar niet voor de muziek. Voetbal kijken, lekker zuipen en ouwehoeren met de mannen.

_O_ :grolsch _O_
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: scc-aaron op augustus 15, 2013, 01:49:35
Mij zou het leuk lijken wanneer wij als supporters zelf de muziek zouden mogen uitzoeken doormiddel van verzoekplaten.

De opkomstmuziek afschaffen.

Ik hoor liever de Noordtribune zingen tijdens de opkomst of het hele stadion nog beter,  :0= Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden
Dat maakt indruk de tegenstander
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: scc-aaron op augustus 15, 2013, 01:47:48
Ik vind het een gemis, en ben nieuwsgierig of andere supporters het met mij eens zijn. Er moet naar mijn mening meer Cambuur muziek gedraaid worden zowel voor de wedstrijd als tijdens de rust.

Welke Cambuurnummers bedoel jij? Het nummer wat jij noemt, Genot heeft niks met Cambuur te maken. Het is een Leeuwarder "zanger" . Nummer werd twee jaar geleden gezongen op de tribune.


Citeer
Wij als supporters verdienen lokale muziek dit brengt veel meer sfeer met zich mee. Tijdens de wedstrijd tegen NAC werd er enkel het nummer "Genot" gedraaid. Ik vind het een gemis en hoop dat de verantwoordelijke voor de muziek dit leest en er iets mee gaat doen. 
[/quote]

Sfeer creëer je als supporter zelf, daar hebben we geen muziek voor nodig.

Ik heb mij persoonlijk twee keer doodgeërgerd aan de muziekkeuze met het kampioenschap. Vrijdagavond Leeuwarder artiesten en de maandag weer. Bedenkelijk niveau.



Citeer
Ik hoor het zaterdag wel.

Ik kan je nu wel vertellen dat er niks veranderd.


MI-Sider for Life

John Hiatt

Citaat van: scc-aaron op augustus 15, 2013, 01:49:35
Mij zou het leuk lijken wanneer wij als supporters zelf de muziek zouden mogen uitzoeken doormiddel van verzoekplaten.

Tuurlijk, Hepie en Hepie of zo!

Breekie

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 15, 2013, 09:17:01
Sfeer creëer je als supporter zelf, daar hebben we geen muziek voor nodig.

Ik heb mij persoonlijk twee keer doodgeërgerd aan de muziekkeuze met het kampioenschap. Vrijdagavond Leeuwarder artiesten en de maandag weer. Bedenkelijk niveau.

:y

Wat mij betreft gooien ze er de wat hardere houseplaten tegenaan!

scc-aaron

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 15, 2013, 09:17:01
Welke Cambuurnummers bedoel jij? Het nummer wat jij noemt, Genot heeft niks met Cambuur te maken. Het is een Leeuwarder "zanger" . Nummer werd twee jaar geleden gezongen op de tribune.

Genot is een nummer uit de streek die de supporters allemaal kennen. Tijdens NAC werd dat nummer ook direct door iedereen mee gezongen.

Onderandere:
-Ricky - Wij Gaan Naar Cambuur
-Joepie - Mijn Hart is Geel, Mijn Hart is Blauw
-Johnny de Fries - We Gaan Weer Naar Cambuur
-Ricky - Ik bin as Leeuwarden geboren
-Anneke douma en Ricky - SC Cambuur Promoveert!

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 15, 2013, 09:17:01
Sfeer creëer je als supporter zelf, daar hebben we geen muziek voor nodig.


Sfeer creeer je als supporter zelf, helemaal mee eens maar ik heb toch liever meer lokale muziek in het stadion dan de Duitse heren van "The Baseballs". Dat doet afbreuk aan de club.

jeff

Gewoon geen muziek. Kan je tenminsten de gene die naast je staat verstaan in de rust

thankyou

Zou de sfeer ooit nog terugkomen zoals in 2009 ? tegen Zwolle / Roda
Cambuur, Beer & Loyal Mates

SCC-J

De sfeer in de PO kwam door een zeer slecht kaartverkoopbeleid. SK houders hadden geen voorrang. Waardoor noord vaak uitverkocht was en supporters die al 10 jaar op noord stonden moesten verkassen naar zuid west of oost. waardoor deze tribunes geregeld ook meededen.

NAC thuis was de sfeer prima

SCCornjum

Vanaf Zuid heb ik meerdere momenten kippenvel gehad de laatste thuiswedstrijd tegen NAC.
Iedereen alvast veel plezier Zaterdag....  8P
Watching Football Is Not A Crime

Kunstgras

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 15, 2013, 09:04:20
De opkomstmuziek afschaffen.

Ik hoor liever de Noordtribune zingen tijdens de opkomst of het hele stadion nog beter,  :0= Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden
Dat maakt indruk de tegenstander

Helemaal mee eens!

Ook na een goal hoeft de muziek van mij niet aan.