Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: rudie op augustus 08, 2013, 00:37:15
Ik leg waarschijnlijk niet goed uit wat ik bedoel. Sfeermaken en verbale strijd met de tegenstander zoeken door spreekkoren hoort er inderdaad al bij zolang ik kom. Waar ik me aan stoor zijn de hersenloze, kwetsende, onzinnige brullerij die je elke wedstrijd (dus nee, niet alleen tegen NAC) weer hoort. Iedereen is homo als ze niet van Cambuur zijn blijkbaar. Bedenk eens iets nieuws of iets dat op de club slaat. Zo'n 'daar moet een piemel in' naar Stefan Postma roepen heeft nog wat actualiteit en raakvlak. Mensen uit Breda uitschelden voor 'boeren' terwijl je zelf uit Leeuwarden komt: denk daar nog eens over na?
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt: waarom? Wat bereik je daar mee? Wie steun je daarmee? Levert alleen een hoop onzin op die niet in een stadion thuishoort en die je club alleen in diskrediet brengt.
Cambuur krijgt in de media nu aardig de sympathie mee, dat helpt de club vooruit. Help dat nou niet door negatief gedrag om zeep omdat..... ja, waarom eigenlijk?

Met dat ik meer van jouw bijdragen lees, krijg ik meer en meer het gevoel dat je al 30 jaar bij die andere club komt of dat je een dergelijke sfeer als die daar heerst hier naartoe wilt hebben.
Dan ook maar: Welkom in de bioscoop van Leeuwarden!?
In Henk en Sandor we trust

Clint

Citaat van: rudie op augustus 08, 2013, 00:37:15
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt.

:_schater :_schater

Eewal

Citaat van: rudie op augustus 08, 2013, 00:37:15
Ik leg waarschijnlijk niet goed uit wat ik bedoel. Sfeermaken en verbale strijd met de tegenstander zoeken door spreekkoren hoort er inderdaad al bij zolang ik kom. Waar ik me aan stoor zijn de hersenloze, kwetsende, onzinnige brullerij die je elke wedstrijd (dus nee, niet alleen tegen NAC) weer hoort. Iedereen is homo als ze niet van Cambuur zijn blijkbaar. Bedenk eens iets nieuws of iets dat op de club slaat. Zo'n 'daar moet een piemel in' naar Stefan Postma roepen heeft nog wat actualiteit en raakvlak. Mensen uit Breda uitschelden voor 'boeren' terwijl je zelf uit Leeuwarden komt: denk daar nog eens over na?
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt: waarom? Wat bereik je daar mee? Wie steun je daarmee? Levert alleen een hoop onzin op die niet in een stadion thuishoort en die je club alleen in diskrediet brengt.
Cambuur krijgt in de media nu aardig de sympathie mee, dat helpt de club vooruit. Help dat nou niet door negatief gedrag om zeep omdat..... ja, waarom eigenlijk?
helemaal eens met dit verhaal. Iedereen uit zijn of haar clubliefde op een andere manier, dat moet je respecteren. Echter het gedrag van een aantal is soms vermakelijk zielig...

Clint

Tja, supporters uit een grote stad (met uitzondering van Eindhoven dan) uitschelden voor boeren is niet erg intelligent idd.

Ruppppert

Citaat van: clint op augustus 08, 2013, 08:26:42
Tja, supporters uit een grote stad (met uitzondering van Eindhoven dan) uitschelden voor boeren is niet erg intelligent idd.
ze begonnen in het uitvak dat te zingen en wij gingen er over heen

drg

Vanaf de hoek zuid/oost heb ik in ieder geval weinig gehoord van dat meegereisde volk, enkel wat gejuich toen die bal na een overtreding en fluitsignaal nog over de doellijn rolde

Clint

#441
Citaat van: Ruppppert op augustus 08, 2013, 08:51:22
ze begonnen in het uitvak dat te zingen en wij gingen er over heen

Is in het verleden altijd lachen geweest bij uitwedstrijden. Begint het thuispubliek te zingen 'alle Friezen zijn homo's'. Leuk, beginnen wij mee te zingen. Zitten ze je raar aan te kijken.

Sommigen snappen het nog steeds niet.

Nightmarelwd

Citaat van: rudie op augustus 08, 2013, 00:37:15
Ik leg waarschijnlijk niet goed uit wat ik bedoel. Sfeermaken en verbale strijd met de tegenstander zoeken door spreekkoren hoort er inderdaad al bij zolang ik kom. Waar ik me aan stoor zijn de hersenloze, kwetsende, onzinnige brullerij die je elke wedstrijd (dus nee, niet alleen tegen NAC) weer hoort. Iedereen is homo als ze niet van Cambuur zijn blijkbaar. Bedenk eens iets nieuws of iets dat op de club slaat. Zo'n 'daar moet een piemel in' naar Stefan Postma roepen heeft nog wat actualiteit en raakvlak. Mensen uit Breda uitschelden voor 'boeren' terwijl je zelf uit Leeuwarden komt: denk daar nog eens over na?
En (zie je vanaf Zuid heel goed) van die types die als bavianen op een rots dreigend op het uitvak afrennen zodra 1x een kreet vandaan komt: waarom? Wat bereik je daar mee? Wie steun je daarmee? Levert alleen een hoop onzin op die niet in een stadion thuishoort en die je club alleen in diskrediet brengt.
Cambuur krijgt in de media nu aardig de sympathie mee, dat helpt de club vooruit. Help dat nou niet door negatief gedrag om zeep omdat..... ja, waarom eigenlijk?


Actualiteit? Dat is jaren geleden gebeurd, dat is menigeen allang weer vergeten.

Zoals Ruppppert aangeeft, boeren was een antwoord op hun boerengeroep. Afgelopen zondag heb ik niemand naar beneden zien rennen in vak 14, ik kan het weten want ik stond op de trap van vak 14.

Wat voor spreekkoren zijn er zondag gezongen waarmee je de club in diskrediet brengt?

Een tip: Kijk de volgende keer lekker naar de wedstrijd ipv allen maar op de noordtribune vak 13 en 14 te letten.

MI-Sider for Life

rudie

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 09:58:22

Actualiteit? Dat is jaren geleden gebeurd, dat is menigeen allang weer vergeten.

Zoals Ruppppert aangeeft, boeren was een antwoord op hun boerengeroep. Afgelopen zondag heb ik niemand naar beneden zien rennen in vak 14, ik kan het weten want ik stond op de trap van vak 14.

Wat voor spreekkoren zijn er zondag gezongen waarmee je de club in diskrediet brengt?

Een tip: Kijk de volgende keer lekker naar de wedstrijd ipv allen maar op de noordtribune vak 13 en 14 te letten.

Goh, zoals je ongetwijfeld weet speelt Stefan Postma al jaren niet meer? En was het toen het gebeurde redelijk actueel?
Verder zijn mijn opmerkingen niet alleen over afgelopen Zondag, ik kom vaker (zonde van de seizoenkaart anders elk jaar)
En waarom wenst iedereen je hier naar Heerenveen, de bioscoop of de tv als je 'kritische kanttekeningen' plaatst over wat je opmerkt in het stadion? Mag dat niet? Ben je geen welkome supporter dan? Jammer.
En bedankt voor de tip, is alleen best lastig als je er recht op af kijkt tijdens het volgen van de wedstrijd  8)

Maar ik sluit met dit bericht mijn deelname aan dit onderwerp, heb het idee dat veel reacties op wat ik zeg juist bevestigen wat ik zeg, dus wat mij betreft is het klaar.

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 09:58:22

Actualiteit? Dat is jaren geleden gebeurd, dat is menigeen allang weer vergeten.

Zoals Ruppppert aangeeft, boeren was een antwoord op hun boerengeroep. Afgelopen zondag heb ik niemand naar beneden zien rennen in vak 14, ik kan het weten want ik stond op de trap van vak 14.

Wat voor spreekkoren zijn er zondag gezongen waarmee je de club in diskrediet brengt?

Een tip: Kijk de volgende keer lekker naar de wedstrijd ipv allen maar op de noordtribune vak 13 en 14 te letten.

Nou dat de moeder van lulring een hoer is misschien? met beetje pech legt de scheids de wedstrijd stil en sta je wer met je bek vol tanden gelijk.

HilversumOnTour

Bij FOX was er trouwens een klein opstootje in beeld, waar ging dat over?

Roofvogel

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2013, 10:28:40
Bij FOX was er trouwens een klein opstootje in beeld, waar ging dat over?

Oke niets van mee gekregen

Nightmarelwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2013, 10:28:40
Bij FOX was er trouwens een klein opstootje in beeld, waar ging dat over?

Dat was geen opstootje. Dat gebeurt bijna iedere wedstrijd. Beetje duwen en trekken. Zoals het vroeger op zuid ook altijd ging.
MI-Sider for Life

Clint

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 08, 2013, 10:35:55
Zoals het vroeger op zuid ook altijd ging.

Het welbekende Atleticoën.

Nightmarelwd

Citaat van: Roofvogel op augustus 08, 2013, 10:21:22
Nou dat de moeder van lulring een hoer is misschien? met beetje pech legt de scheids de wedstrijd stil en sta je wer met je bek vol tanden gelijk.

Dat is eenmaal gezongen ongeveer 10 seconden, daarvoor legt een scheids de wedstrijd niet stil.
MI-Sider for Life