Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Lekker sfeertje mannen. |:)

thankyou

Citaat van: Noordcambuur op augustus 15, 2021, 16:00:35
Lekker sfeertje mannen. |:)
Was prima maar had veel maller gekund. Wij hebben de longen uit ons lijf geschreeuwd.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

Citaat van: thankyou op augustus 15, 2021, 16:52:17
Was prima maar had veel maller gekund. Wij hebben de longen uit ons lijf geschreeuwd.
Tijdstip is ook doorslaggevend. 12:15 is waardeloos.

Noordcambuur

Volgens mij waren er meer dan 7000 man op de tribunes.

EdsjeSCC

De meesten worden na 10 bier wat rumoeriger dan na 2

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2021, 20:12:43
Volgens mij waren er meer dan 7000 man op de tribunes.

Je zag vast dubbel!  :proost :proost :proost :proost
Er waren keurig 7000  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 16, 2021, 20:22:24
De meesten worden na 10 bier wat rumoeriger dan na 2
klopt er ging mooi wat bier doorheen.
Maar gelukkig hadden we genoeg bier :proost

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2021, 20:30:48
Je zag vast dubbel!  :proost :proost :proost :proost
Er waren keurig 7000  :D
haha mooi de verslaggever had het er ook over dat er meer zaten dan 7000 had hij ook zeker teveel op.

Montana

Er zijn 6400 seizoenkaarten gescand.

Eewal

Wat een vervelende niet sfeer verhogende muziek wordt er gedraaid dit jaar zeg. Al die Nederlandstalige meuk en simpele dance zooi, dit kan echt beter!

PePe

Vreselijk harde muziek is niet leuk! (je kinne mekaar niet meer verstaan)

papier

Stond te zacht om het woanskip te horen bij de goals _O_

Vlampiep

Citaat van: papier op augustus 30, 2021, 15:05:05
Stond te zacht om het woanskip te horen bij de goals _O_
Inderdaad niet te geloven, voor de wedstrijd en in de rust knoeperharde meuk en als we scoren ut woanskip op candelite.
Als we scoren wil ik de muziek zo hard dat de ramen van de Cambuurbar rammelen in de sponningen.

kapseltje

Is het een idee om de muziek/geluid voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijd niet zo luid te zetten, zodat je niet in iemands oor hoeft te schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Tyfus herrie, jezus. Na de wedstrijd geen muziek zou ook mijn voorkeur hebben.

PePe

Vorige week is het ook diverse keren opgemerkt, dat het volume echt te hoog staat!!
Blijkbaar leest Cambuur dit forum niet?
Op Oost is het niet om aan te horen, de luidsprekers kunnen het volume gewoon niet verwerken.