Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: DC op augustus 05, 2013, 22:49:23

Tegenstander uitlokken hoort erbij maar doe het dan met een beetje klasse.


Hoe moet ik dit voor me zien?  :_schater
Liedjes ala

"Retteketet retteketer jij hebt een lelijke pet"

"foei foei foei straks slaan ze je in de boei"?

Het moet gewoon 1 grote gekte en bende zijn! Door deze sfeer word cambuur als aanwinst gezien en één van de grootste sfeer tempels van het nederlandse voetbal genoemd!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Treb op augustus 05, 2013, 23:25:08
En kunnen we 'wie niet springt die is een boer' ook niet achterwege laten? Wel het meest kinderachtige liedje ooit..

Het staat je vrij om wat anders in te zetten toch?

bv op de melodie van "oh kenneth goudmijn...." --> "Jody Lukoki....maak die actie voor mij"
In Henk en Sandor we trust

DC

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 23:32:08
Hoe moet ik dit voor me zien?  :_schater
Liedjes ala

"Retteketet retteketer jij hebt een lelijke pet"

"foei foei foei straks slaan ze je in de boei"?

Het moet gewoon 1 grote gekte en bende zijn! Door deze sfeer word cambuur als aanwinst gezien en één van de grootste sfeer tempels van het nederlandse voetbal genoemd!

Dat laatste ben ik het helemaal mee eens!
De teksten die je voorstelt zijn totaal niet wat ik bedoel, maar een beetje meer klasse/creativiteit dan 'Het zijn de homo's, ja ja..' is toch niet teveel gevraagd?

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op augustus 05, 2013, 23:25:08
En kunnen we 'wie niet springt die is een boer' ook niet achterwege laten? Wel het meest kinderachtige liedje ooit..

Ben ik niet met je eens,, dat was jingle bells jingle bells jingle all the way , iedereen kan voetballen behalve MVV en dan met een sleutelbos rinkelen.

Als de song kinderachtig is, dan is het vreemd dat 90% van de noordtribune staat te springen.
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 06, 2013, 09:13:46
Ben ik niet met je eens,, dat was jingle bells jingle bells jingle all the way , iedereen kan voetballen behalve MVV en dan met een sleutelbos rinkelen.

Als de song kinderachtig is, dan is het vreemd dat 90% van de noordtribune staat te springen.
10 en 11 niet.. 12gedeeltelijk ook niet trouwens... mooo te zien vanaf zuid.

dizzhead

#410
Citaat van: Ruppppert op augustus 05, 2013, 22:37:22
ook weer de weg naar het forum gevonden zie ik  :thumbsup

Haha, ja inderdaad. Had volgens mij al mijn account hier aangemaakt, maar die was weer verdwenen zo leek t. Maar na een drukke periode (verhuisd van den haag naar a'dam) eindelijk weer wat meer tijd voor t voetbal.  |:)

ik zat er altijd nog wel, maar dan lekker anoniem lezen

Dokkumer

Misschien dat je account nog niet geactiveerd was? Moet je volgens mij zelf doen ;)

rudie

Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 22:40:50
Welkom bij Cambuur!!

Dit hoort bij Cambuur!

Als je je ergert moet je met een thermoskan bij dkv op de bühne gaan zitten.

Sorry, beetje zinloze reactie van je. Ik erger me niet aan sfeer, alleen aan domme acties die onze opkrabbelende club in de problemen kunnen brengen en aan stupide kreten. Aanmoedigen en verbale strijd met de tegenstander is leuk; de hele wedstrijden homo- balken of ruzie zoeken heeft niks met je club steunen te maken

Als dit een welkom bij Cambuur is en dit bij de club hoort? Sorry, kom al 30 jaar, je bent een beetje laat met je welkom. En als dit hoort bij Cambuur geef je mijns inziens alleen al die lui die negatief doen over Cambuur gelijk.

Goudvinger

Ik ben het wel met Rudie eens dat deze Balkanspreekkoren niets toevoegen aan de sfeer, er zijn genoeg alternatieven te bedenken die wel thuishoren in de 21e eeuw.

SportClubCambuur

Citaat van: rudie op augustus 06, 2013, 22:00:54
Sorry, beetje zinloze reactie van je. Ik erger me niet aan sfeer, alleen aan domme acties die onze opkrabbelende club in de problemen kunnen brengen en aan stupide kreten. Aanmoedigen en verbale strijd met de tegenstander is leuk; de hele wedstrijden homo- balken of ruzie zoeken heeft niks met je club steunen te maken

Als dit een welkom bij Cambuur is en dit bij de club hoort? Sorry, kom al 30 jaar, je bent een beetje laat met je welkom. En als dit hoort bij Cambuur geef je mijns inziens alleen al die lui die negatief doen over Cambuur gelijk.

Dit is altied su weest en sal altied su bliefe. NEXT

Nightmarelwd

Citaat van: rudie op augustus 05, 2013, 21:01:21
Sfeer was mooi gister, vind het alleen jammer dat een deel het nog steeds niet door heeft dat het nergens op slaat elke tegenstander standaard voor homo uit te maken (wees eens creatief) en er nog altijd malloten lijken te zijn die meer oog voor het uitvak uitlokken (en zo mogelijk je club in de problemen brengen) hebben dan voor de wedstrijd. Maar verder top!

En laten die zoals jij ze noemt malloten in het vak staan waaruit de sfeer wordt gemaakt.

Wat is er mis aan het uitlokken van het uitvak? Juist nu is het mooiste dat er bijna iedere wedstrijd een uitvak vol is,komt de sfeer alleen maar ten goede.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: rudie op augustus 06, 2013, 22:00:54
Sorry, beetje zinloze reactie van je. Ik erger me niet aan sfeer, alleen aan domme acties die onze opkrabbelende club in de problemen kunnen brengen en aan stupide kreten. Aanmoedigen en verbale strijd met de tegenstander is leuk; de hele wedstrijden homo- balken of ruzie zoeken heeft niks met je club steunen te maken

Als dit een welkom bij Cambuur is en dit bij de club hoort? Sorry, kom al 30 jaar, je bent een beetje laat met je welkom. En als dit hoort bij Cambuur geef je mijns inziens alleen al die lui die negatief doen over Cambuur gelijk.

Er is een keer gezongen van;  ja ja de homo's uit Breda en Lurling kreeg een song naar zijn hoofd geslingerd.





MI-Sider for Life

Roofvogel

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2013, 12:42:02
En laten die zoals jij ze noemt malloten in het vak staan waaruit de sfeer wordt gemaakt.

Wat is er mis aan het uitlokken van het uitvak? Juist nu is het mooiste dat er bijna iedere wedstrijd een uitvak vol is,komt de sfeer alleen maar ten goede.

Uitlokken is niets mis mee zolang het bij een verbaal liedje blijft zonder kwetsende spreekkoren die ook de club in discrediet kunnen brengen. En nogmaals laat het bij verbaal en zoek niet na een wedstrijd of tijdens de confrontatie wat dat kost klauwen met geld. Nogmaals de sfeer was zondag goed laten we dat zo houden aub.

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op augustus 07, 2013, 10:56:14
Ik ben het wel met Rudie eens dat deze Balkanspreekkoren niets toevoegen aan de sfeer, er zijn genoeg alternatieven te bedenken die wel thuishoren in de 21e eeuw.

Heb je hem ook weer... ZUCHT !!! wanneer kom jij met je alternatieven???

666

Citaat van: Treb op augustus 05, 2013, 23:25:08
En kunnen we 'wie niet springt die is een boer' ook niet achterwege laten? Wel het meest kinderachtige liedje ooit..

In de tijd dat sc Huhuhu nog standaard in de eerstedivisie speelde werd dit al gezongen...
Volgens mij is dit net zo iets als ole ole cambuur ole..! en nananana nananana heeheehee cambuur..

Je moet hier niet mee ophouden maar gedoseerd zingen/springen niet bij iedere wedstrijd (al vind ik nananana nananana heeheehee cambuur niet meer kunnen).

Ik persoonlijk vind het mooi dat een heel uitvak staat te springen en te zingen, maar helemaal mooi zou ik het vinden als het eigen stadion staat te zingen en te springen tegen die boeren.

Doet dan voor mij echt retro aanvoelen..

Dus kinderachtig...voor sommigen misschien wel,  maar ik denk het niet als je het tegen die str#ndboeren doet 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander