Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Ruppppert op augustus 05, 2013, 14:55:24
Mooi Filmke M. heb hem ff bij het beeld materiaal toegevoegd

Dank je, super.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: drg op augustus 05, 2013, 16:24:33
En dan was dit nog niet eens de beste wedstrijd, wordt nog wat tegen dkv en de top 3  |:)

We gaan iedere wedstrijd los op de tribune of we nu goed of slecht spelen. We hebben gisteren Nederland laten zien en horen dat we er zijn.
MI-Sider for Life

SCC-J

top sfeer!!
En nu die kut trommel thuis laten!!

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2013, 17:04:35
top sfeer!!
En nu die kut trommel thuis laten!!

Ik heb de trommel een paar keer gehoord, maar die is niet nodig.

Trommel van Noord en dan direct de trommels verbieden in het uitvak.  Ik zit niet te wachten op dat korps aan trommels uit Enschede en Amsterdam.

MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: drg op augustus 05, 2013, 16:24:33
En dan was dit nog niet eens de beste wedstrijd, wordt nog wat tegen dkv en de top 3  |:)
Must over 2 weken tegen Grunnnn maar us kieke... Dan is't nog een stapke of 2 gekker |:)

Kleine jongen van me had genoten, eerste keer schrok hij even en stond met de handen voor de oren bij de kiosk, daarna vond ie het geweldig...

SportClubCambuur

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 05, 2013, 17:12:04
Ik heb de trommel een paar keer gehoord, maar die is niet nodig.

Trommel van Noord en dan direct de trommels verbieden in het uitvak.  Ik zit niet te wachten op dat korps aan trommels uit Enschede en Amsterdam.

Op de stillere momenten kan de trammel een force multiplier zijn. Gister niet echt storend aanwezig....momenten dat het massaal was (en dat was vaak) bleef de trommel stil...goed meegedacht. Zo kan het op zich prima

drg

Ik denk ook dat die trommels gewoon moeten blijven, ideaal geleidend instrument, vond het gisteren helemaal niet storend maar dat verschilt per persoon, zelf hoef ik er niet naast te zitten maar als ik ze niet hoor dan heb ik gewoon het gevoel dat er iets mist

speculeter

Ben er trots op om cambuur supporter te zijn |:)
wat een sfeer man....
en id het kan alleen nog maar gekker.
volgende thuiswedstrijd maar weer vol gas zingen

Sander Scc

Zoals er gister getrommeld werd heb ik er geen problemen mee. Alleen af en toe ter ondersteuning of om maat te houden. En stil bij songs obv applaus.
En die trommel is een kinder magneet dus dan blijven die ook weg uit 14..


Maar wat een topsfeer!! De hel van Leeuwarden 2.0!!

drg

Mooi ook hoe ze net bij VI beginnen over onze geweldige sfeer  |:)

rudie

Sfeer was mooi gister, vind het alleen jammer dat een deel het nog steeds niet door heeft dat het nergens op slaat elke tegenstander standaard voor homo uit te maken (wees eens creatief) en er nog altijd malloten lijken te zijn die meer oog voor het uitvak uitlokken (en zo mogelijk je club in de problemen brengen) hebben dan voor de wedstrijd. Maar verder top!

Ruppppert

Citaat van: dizzhead op augustus 05, 2013, 16:17:31
Vond de sfeer gisteren prima. Had het idee dat vak 11 redelijk zong wat er in 13/14 gezongen (of geschreeuwd) werd... Denk dat wij 11 dit jaar wel mee kunnen krijgen, als t niet lukt kruip ik richting 12 de trap op  l0l
ook weer de weg naar het forum gevonden zie ik  :thumbsup

Galdiano

Citaat van: rudie op augustus 05, 2013, 21:01:21
Sfeer was mooi gister, vind het alleen jammer dat een deel het nog steeds niet door heeft dat het nergens op slaat elke tegenstander standaard voor homo uit te maken (wees eens creatief) en er nog altijd malloten lijken te zijn die meer oog voor het uitvak uitlokken (en zo mogelijk je club in de problemen brengen) hebben dan voor de wedstrijd. Maar verder top!

Welkom bij Cambuur!!

Dit hoort bij Cambuur!

Als je je ergert moet je met een thermoskan bij dkv op de bühne gaan zitten. 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DC

#403
Citaat van: rudie op augustus 05, 2013, 21:01:21
Sfeer was mooi gister, vind het alleen jammer dat een deel het nog steeds niet door heeft dat het nergens op slaat elke tegenstander standaard voor homo uit te maken (wees eens creatief) en er nog altijd malloten lijken te zijn die meer oog voor het uitvak uitlokken (en zo mogelijk je club in de problemen brengen) hebben dan voor de wedstrijd. Maar verder top!
Ben ik het wel mee eens, hadden wij het ook al over op de tribune.
Tegenstander uitlokken hoort erbij maar doe het dan met een beetje klasse.


Trommel deed het gister prima inderdaad, niet de boventoon voeren maar puur ter ondersteuning.
Vond de sfeer vooral de tweede helft gisteren heerlijk, stond weer met kippenvel op de armen  |:)

Treb

En kunnen we 'wie niet springt die is een boer' ook niet achterwege laten? Wel het meest kinderachtige liedje ooit..