Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: speculeter op juli 04, 2020, 10:27:31
De verhalen over deze graffiti inmiddels beluisterd
Word weer mooi   :y
Al iets meer bekend over wanneer dit gedaan wordt? :scc

Geelblauwstiens

Ik denk vanaf zaterdag weer een trommel op Noord? Gezellig

Zuid1991

Citaat van: Zuid1991 op juli 30, 2020, 10:59:12
Al iets meer bekend over wanneer dit gedaan wordt? :scc

Zie dat de betonnen blokken bij zuid, onderdaan de tribune mooi blauw geverfd zijn. Top!

gobo

En de muur op noord zwart. Ziet er al beter uit

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Zuid1991

Onze supporters zijn ondanks het niet in stadion kunnen zijn, op alternatieve manieren geweldig bezig |:)

Misschien idee bij onze prachtige fanatieke supporters om v.d Heide hart onder de riem te steken vanwege afwezigheid.
Bijvoorbeeld bij eerste thuiswedstrijd dat mooie spandoek portret van jaar geleden van hem op noord te leggen met tekst: wij denken aan je topper? 
Is maar suggestie
Fijn weekend geel blauwen!

Zuid1991

Idee om de noordtribune volledig te 'versieren' met mooie zelfgemaakte spandoeken?
Tis niet origineel, ik know maar is er toch nog iets van sfeer tijdens wedstrijden |:)

thankyou

Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2021, 21:24:58
Idee om de noordtribune volledig te 'versieren' met mooie zelfgemaakte spandoeken?
Tis niet origineel, ik know maar is er toch nog iets van sfeer tijdens wedstrijden |:)

Ziet er schitterend uit bij Feyenoord. Doe bij ons maar vuurwerk acties!  l0l
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Zuid1991

Citaat van: thankyou op januari 30, 2021, 14:03:24
Ziet er schitterend uit bij Feyenoord. Doe bij ons maar vuurwerk acties!  l0l
Fijn dat je een mening hebt. Minder fijn, en zeer sneu is je makkelijk achter je tablet/telefoon/computer verschuilende middelvinger smiley.
Fijne zondag/wedstrijd.

thankyou

Citaat van: Zuid1991 op januari 31, 2021, 13:20:48
Fijn dat je een mening hebt. Minder fijn, en zeer sneu is je makkelijk achter je tablet/telefoon/computer verschuilende middelvinger smiley.
Fijne zondag/wedstrijd.
Beste Zuid1991. Mijn oprechte excuses, het staat er super onhandig. Die smiley was bedoeld richting de verantwoordelijken van het vuurwerkverbod, niet naar jou. Ik heb iets te snel getypt!!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Delfzijl/Cambuur

Wie  heeft er mooie scherpe fotos van ons supporters mega spandoek, zoek een paar mooie van het geheel en alles rond de K.
Zou leuk zijn een foto van je eigen naam op dat mooie grote doek !

Huizen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 04, 2021, 21:57:45
Wie  heeft er mooie scherpe fotos van ons supporters mega spandoek, zoek een paar mooie van het geheel en alles rond de K.
Zou leuk zijn een foto van je eigen naam op dat mooie grote doek !

Goeie! Leuk om terug te zien idd  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 04, 2021, 21:57:45
Wie  heeft er mooie scherpe fotos van ons supporters mega spandoek, zoek een paar mooie van het geheel en alles rond de K.
Zou leuk zijn een foto van je eigen naam op dat mooie grote doek !

Welk spandoek bedoel je?
Henk, held, bedankt


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2021, 22:21:35
https://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarthouders-en-sponsoren-geeerd-in-megadoek-op-vak-12/

Prachtig had ik nog niet gezien. Wel erg veel  'De Vries'-en voor een anti Friese club
Het lijkt alsof ze de tekst over de namen geplakt hebben, dus grote kans dat je er niet meer op staat...
Maar wel prachtig idee
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 04, 2021, 23:38:42
Prachtig had ik nog niet gezien. Wel erg veel  'De Vries'-en voor een anti Friese club
Het lijkt alsof ze de tekst over de namen geplakt hebben, dus grote kans dat je er niet meer op staat...
Maar wel prachtig idee

Jij zoekt zeker ook de K Kuzzie :_schater