Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Die Turken kunnen dr ook wat van:

Area 58

gobo

Citaat van: MP4L op juni 21, 2013, 16:44:18
Klopt dat zal hier nooit lukken.. zij hebben daar 30.000 man die samen werkt als 1.. Bij Cambuur op noord kunnen 3000 nog niet eens 1 liedje gezamenlijk zingen. Wij moeten altijd 2 groepen ofzo hebben. Best irritant als je er tussen in staat :P ken nooit eens normaal met iemand mee zingen want dan word er in je oor een andere nummer gezongen.

Fantastisch om te zien dat die hele extreem rechtse aanhang ten behoeve van de sfeer niet te beroerd is om met een vlaggetje te zwaaien.
Denk dat ik dit jaar maar eens naar dresden toe ga.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op juni 22, 2013, 21:23:35
Ik ook niet. Zeer indrukwekkend. Niemand die ook maar peinst niet mee te doen. Geweldig  :thumbsup

Oost Duitse mentaliteit.
MI-Sider for Life

thankyou

Wat verwachten jullie van de sfeer van volgend seizoen? Gekte zoals in R-dam/Emmen-veen ?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

jeff

Citaat van: thankyou op juli 08, 2013, 20:47:38
Wat verwachten jullie van de sfeer van volgend seizoen? Gekte zoals in R-dam/Emmen-veen ?
Verwacht kut sfeer bij minimaal 12 wedstrijden.  :zweep kan het alleen maar meevallen

Goudvinger

Ik verwacht in thuiswedstrijden een verdeeld Noord met als resultaat dat men andere tribunes niet meekrijgt.

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op juli 08, 2013, 21:25:30
Ik verwacht in thuiswedstrijden een verdeeld Noord met als resultaat dat men andere tribunes niet meekrijgt.

Ik verwacht 1 grote chaos in positieve zin! Iedereen lekker dicht op elkaar dan gaat zo iedereen in de liederen mee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op juli 08, 2013, 21:29:51
Ik verwacht 1 grote chaos in positieve zin! Iedereen lekker dicht op elkaar dan gaat zo iedereen in de liederen mee!

Ik hoop dat je gelijk krijgt  :proost

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op juli 08, 2013, 21:25:30
Ik verwacht in thuiswedstrijden een verdeeld Noord met als resultaat dat men andere tribunes niet meekrijgt.
En wat ga jij er aan doen om dit te voorkomen/veranderen?

Goudvinger

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 22:02:12
En wat ga jij er aan doen om dit te voorkomen/veranderen?

Weinig, ik ben niet zo'n sfeermaker. Eerder een bederver  :zweep

Nightmarelwd

 :0= Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden.

MI-Sider for Life

Ruppppert

#386
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 05, 2013, 14:52:53
:0= Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden.



Mooi Filmke M. heb hem ff bij het beeld materiaal toegevoegd

dizzhead

Vond de sfeer gisteren prima. Had het idee dat vak 11 redelijk zong wat er in 13/14 gezongen (of geschreeuwd) werd... Denk dat wij 11 dit jaar wel mee kunnen krijgen, als t niet lukt kruip ik richting 12 de trap op  l0l

SportClubCambuur

Noord was gister 1 geheel, en wat een macht hebben wij dan. Bij vlagen gewoon last van de oren door het ongelooflijke lawaai. 14 13 12 de hele wedstrijd los, en na een half uur heel noord als 1 grote luidspreker, en rest van het stadion deed regelmatig mee....

Half 1 wedstrijd, midden in de vakantie........mijn god waar gaat dit toe leiden?? haha

Totale gekte!

drg

En dan was dit nog niet eens de beste wedstrijd, wordt nog wat tegen dkv en de top 3  |:)