Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Bin ik nu de enige die vindt dat de sfeer gister redelijk was?
Bij tijd en wijlen ging noord aardig achter de ploeg staan ondanks de achterstand en kut tweede helft. Respect.
En ja, we willen wel met sien allen maar daar hoort 'cambuurvoetbal' bij, met de mouwen omhoog, passie, strijd!
Iets wat al maanden ontbreekt.

dennisw8

Misschien ligt het aan mij, maar als het goed gaat dan kolkt het stadion en zijn de tegenstanders bang voor ons , maar als het slecht gaat dan binnen we met zn alle gefrustreerde azijnzeikers als ik het forum zo lees (en dat doe ik al best lang) ook in het stadion. een speler hoeft maar uit te glijden en word al uitgelachen lekker motiverend werkt dat voor een spelers  :wall wat dat betreft mogen wij ons zelf ook best wel eens in de spiegel kijken vind ik!

Zuid1991

Citaat van: dennisw8 op april 04, 2018, 17:11:43
Misschien ligt het aan mij, maar als het goed gaat dan kolkt het stadion en zijn de tegenstanders bang voor ons , maar als het slecht gaat dan binnen we met zn alle gefrustreerde azijnzeikers als ik het forum zo lees (en dat doe ik al best lang) ook in het stadion. een speler hoeft maar uit te glijden en word al uitgelachen lekker motiverend werkt dat voor een spelers  :wall wat dat betreft mogen wij ons zelf ook best wel eens in de spiegel kijken vind ik!
Niet mee eens.als er 1 club achter de club staat is het cambuur wel.
Je kunt discuseren over dat de sfeer matig is maar heeft grotendeels met de ploeg te maken.
Laatste 2 wedstrijden redelijk voetbal, en inzet.
Zie je dat het op de tribunes ook beter gaat.
We zijn niet verwend he de laatste 20 thuiswedstrijden

dennisw8

#2883
Citaat van: Zuid1991 op april 04, 2018, 17:23:22
Niet mee eens.als er 1 club achter de club staat is het cambuur wel.
Je kunt discuseren over dat de sfeer matig is maar heeft grotendeels met de ploeg te maken.
Laatste 2 wedstrijden redelijk voetbal, en inzet.
Zie je dat het op de tribunes ook beter gaat.
We zijn niet verwend he de laatste 20 thuiswedstrijden

gedeeltelijk met je eens, maar 1 ding! we hebben geen spelers die het team op sleeptouw kunnen nemen of het team naar een hoger niveau brengt.(bakker, Van der Streek, Monteiro). Dat kan je het bestuur op aanrekenen. en sorry maar het hoort toch gewoon niet dat sfeer afhangt van wat erop het veld gebeurt? we zijn een volksclub en geen succes club! of heb ik het mis ?

Zuid1991

Citaat van: dennisw8 op april 04, 2018, 17:32:12
gedeeltelijk met je eens, maar 1 ding! we hebben geen spelers die het team op sleeptouw kunnen nemen of het team naar een hoger niveau brengt.(bakker, Van der Streek, Monteiro). Dat kan je het bestuur op aanrekenen. en sorry maar het hoort toch gewoon niet dat sfeer afhangt van wat erop het veld gebeurt? we zijn een volksclub en geen succes club! of heb ik het mis ?
Klopt maar denk je dat het bij de Eagles op dit moment goed is mrt de sfeer?
Prestaties..... maar ook veel meer inzet/passie horen bij een volksclub

Vlampiep

Citaat van: dennisw8 op april 04, 2018, 17:32:12
gedeeltelijk met je eens, maar 1 ding! we hebben geen spelers die het team op sleeptouw kunnen nemen of het team naar een hoger niveau brengt.(bakker, Van der Streek, Monteiro). Dat kan je het bestuur op aanrekenen. en sorry maar het hoort toch gewoon niet dat sfeer afhangt van wat erop het veld gebeurt? we zijn een volksclub en geen succes club! of heb ik het mis ?
Sfeer wordt volgens mij in grote mate bepaald wat er op het veld gebeurt.
Als de spelers er in gaan met veel beleving en passie zal dit volgens mij direct effect hebben op de tribunes.

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op april 04, 2018, 18:51:17
Sfeer wordt volgens mij in grote mate bepaald wat er op het veld gebeurt.
Als de spelers er in gaan met veel beleving en passie zal dit volgens mij direct effect hebben op de tribunes.

Onzin! Dat noemt men gloryhunters. Afgelopen vrijdag nog over gehad, dat de sfeer vaak beter was met 4000 man in de tijd dat we laatste stonden in de JL. Heeft ook alles te maken met de jongere generatie met smartphone in de klauwen.

Het is dat je geen jammers (stoorders mobiel netwerk) mag gebruiken, dat zou een hele goede uitkomst zijn voor in het stadion.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dennisw8

Citaat van: Vlampiep op april 04, 2018, 18:51:17
Sfeer wordt volgens mij in grote mate bepaald wat er op het veld gebeurt.
Als de spelers er in gaan met veel beleving en passie zal dit volgens mij direct effect hebben op de tribunes.

En als je die spelers simpel weg niet hebt en dan ? iedereen de bekken dicht en als het misgaat kunnen we lekker lachen. dat klopt toch niet ? We moeten het doen met wat we hebben simpel zat. Willen we er dit seizoen er nog iets moet iedere supporter met dezelfde denkwijze als dat van jou eens goed in de spiegel kijken.

Vlampiep

Citaat van: dennisw8 op april 04, 2018, 23:23:15
En als je die spelers simpel weg niet hebt en dan ? iedereen de bekken dicht en als het misgaat kunnen we lekker lachen. dat klopt toch niet ? We moeten het doen met wat we hebben simpel zat. Willen we er dit seizoen er nog iets moet iedere supporter met dezelfde denkwijze als dat van jou eens goed in de spiegel kijken.
Ben het niet helemaal met je eens.
Ik ben van mening dat een aantal spelers en TS eens in de spiegel moeten kijken.
Technisch begaafdheid is niet iedere speler gegeven, maar beleving kan iedereen opbrengen zou ik denken. Zie het voorbeeld bij Jong Cambuur.

Whoestemen

Citaat van: dennisw8 op april 04, 2018, 17:11:43
Misschien ligt het aan mij, maar als het goed gaat dan kolkt het stadion en zijn de tegenstanders bang voor ons , maar als het slecht gaat dan binnen we met zn alle gefrustreerde azijnzeikers als ik het forum zo lees (en dat doe ik al best lang) ook in het stadion. een speler hoeft maar uit te glijden en word al uitgelachen lekker motiverend werkt dat voor een spelers  :wall wat dat betreft mogen wij ons zelf ook best wel eens in de spiegel kijken vind ik!

Helemaal mee eens, en het uitfluiten van Daniels is daar een perfect voorbeeld van. Die jongen wordt opgesteld en werkt keihard, nooit te laat geweest of domme dingen gedaan, maar dan gaan 'supporters' hem uitfluiten. Onnodig en onterecht.

Vlampiep

Citaat van: Whoestemen op april 09, 2018, 22:37:43
Helemaal mee eens, en het uitfluiten van Daniels is daar een perfect voorbeeld van. Die jongen wordt opgesteld en werkt keihard, nooit te laat geweest of domme dingen gedaan, maar dan gaan 'supporters' hem uitfluiten. Onnodig en onterecht.
Mee eens, maar het is de TS die hem weken lang op stelt.
Er dat betreft zijn Hake en Sipke voor mij nog voor de keutel te duur.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op april 09, 2018, 22:46:07
Mee eens, maar het is de TS die hem weken lang op stelt.
Er dat betreft zijn Hake en Sipke voor mij nog voor de keutel te duur.
Matheui en Kallon zijn ook voor de keutel te duur.



KernvanCambuur


ChantiSCC

2e helft weer sfeer zoals vanouds!  |:)

Casuals-lwd

Vind dat de muziek ook beter is geworden in het stadion