Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Toch valt me op dat mensen een alternatief zoeken zoals slaan op de hekken of staalconstructie 10 meter verderop waar ik sta. Als het gebeurt gaat de meute wel harder zingen en schreeuwen. De meesten schreeuwen hier mieter dat ding in de container maar als het gros nu harder gaat zingen en schreeuwen? Vindt het wat een vreemde gewaarwording ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2018, 09:19:28
Toch valt me op dat mensen een alternatief zoeken zoals slaan op de hekken of staalconstructie 10 meter verderop waar ik sta. Als het gebeurt gaat de meute wel harder zingen en schreeuwen. De meesten schreeuwen hier mieter dat ding in de container maar als het gros nu harder gaat zingen en schreeuwen? Vindt het wat een vreemde gewaarwording ...
Klopt dat lui harder gaan schreeuwen als er gebeukt wordt op de staalconstructie.
Mensen willen old skool zonder trommel.
Daar wurd het gezang niet massaler op.
Dus dan maar old skool vaker op de staal constructie blijven rammen. Misschien een speciale staal-ramstok voor het rammen aanschaffen? ;)
Zonder gekheid, blijf dan maar wat vaker rammen, de lui bovenin, het bevordert in ieder geval het gezang inderdaad

Montana

Citaat van: LemonHaze op maart 24, 2018, 09:38:08
Dat dat ding überhaupt nog in het stadion ligt..
Mooi laten zoals 't is. Dat ding is een grote ergernis!!

Geen idee waar maar hij ligt niet in ons hok :p

brambo3004

Voorlopig is een meerderheid in de poll voor een terugkeer van de trommel.
Overigens ben ik dat ding liever kwijt dan rijk.

Jandehulk

   Ik zeg 2 trommels...lekker man  :_schater

Destroyer

Citaat van: Montana op maart 25, 2018, 23:09:09
Geen idee waar maar hij ligt niet in ons hok :p

Zag hem laatst op straat voorbij komen bij de jeugd afdeling van het pasveer  :fant
** Poolwinner 18/19 - 21/22

V-man

Weg met die kuttrommel. Geen zin in iemand die zijn a-muzikale aspiraties bot wil vieren, met als excuus: "sfeerverhogen". Gewoon weer lekker fakkels mogen afsteken bij de opkomst geeft een veel fijnere "boost"!

speculeter

Citaat van: V-man op maart 27, 2018, 22:27:54
Weg met die kuttrommel. Geen zin in iemand die zijn a-muzikale aspiraties bot wil vieren, met als excuus: "sfeerverhogen". Gewoon weer lekker fakkels mogen afsteken bij de opkomst geeft een veel fijnere "boost"!
zat te denken...Is die Sarah nog steeds in dienst bij Cambuur?

Galdiano

Citaat van: speculeter op maart 27, 2018, 22:35:59
zat te denken...Is die Sarah nog steeds in dienst bij Cambuur?

Ja die is nog gewoon in dienst bij de club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Trommel of niet, sfeer krijg je er dit seizoen niet meer in.

DK

ik vind het altijd wel sfeerverhogend werken.. maar ik zit op oost, als ik er naast zou zitten ist een ander verhaal denk ik..  ;-)

Vlampiep

Citaat van: DK op maart 30, 2018, 14:48:15
ik vind het altijd wel sfeerverhogend werken.. maar ik zit op oost, als ik er naast zou zitten ist een ander verhaal denk ik..  ;-)
Ken oek maagsfeer verhogend werke ast dur dicht op staast.

Viper

Citaat van: Vlampiep op maart 30, 2018, 15:29:53
Ken oek maagsfeer verhogend werke ast dur dicht op staast.

Ik sfeer ut die! :y

Montana

De sfeer is al tijden barslecht, vandaar de oppering.
Maar misschien gaat een medewerker van Cambuur zelf wel drummen aangezien zij het meeste de trommel missen

AliBombali

Tot nu toe kut met sferen. ;) De trommel zal het zeker niet minder maken, wat een draaaaaama dit seizoen. En dan kunnen we roepen dat het te maken heeft met wat er op het veld gebeurt, maar als wij er iedere pot vol achter gaan staan, dan kunnen wij het team opstuwen.