Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

AliBombali

Waarom niet de trommel weer eens van stal halen? Minder dan nu, zal de sfeer niet worden..

Delfzijl/Cambuur

Hey jongens jaa ik heb een idee .... Trek die ouwe ktrommel eens weer van stal.
Wat zien jullie toch in dat irritante apparaat.

Zuid1991

#2838
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 08, 2017, 17:44:07
Hey jongens jaa ik heb een idee .... Trek die ouwe ktrommel eens weer van stal.
Wat zien jullie toch in dat irritante apparaat.
Ja!!!!! Doe maar, trommel back! Komt de sfeer ten goede.
Wie het dat ding, wie ken af en toe ritmisch op dat ding slaan???
Come on, wurd het weer ouderwets dat iedereen met doet!
Het proberen waard!
T mut niet de boventoon hewe maar ken suas the good old days wel sfeerverhogend zijn!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op december 08, 2017, 21:49:57
Ja!!!!! Doe maar, trommel back! Komt de sfeer ten goede.
Wie het dat ding, wie ken af en toe ritmisch op dat ding slaan???


Dat ding is laatst volledig in elkaar trapt in de Doelensteeg!  -hoop ik-

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 08, 2017, 23:09:58
Dat ding is laatst volledig in elkaar trapt in de Doelensteeg!  -hoop ik-
Gaan we maar collecteren voor een nieuwe!
At die lui bovenin op noord op de platen slaan, komt er al een impuls van iedereen.
De trommel is hierin oek een middel. |:)

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op december 09, 2017, 08:48:56
Gaan we maar collecteren voor een nieuwe!
At die lui bovenin op noord op de platen slaan, komt er al een impuls van iedereen.
De trommel is hierin oek een middel. |:)

Succes,  maar dan ook zelf trommelen.

Zuid1991

Citaat van: SCC-J op december 09, 2017, 11:29:09
Succes,  maar dan ook zelf trommelen.
Zal ik dat even zelf bepalen juh!
Fienst zou dat de sfeer nu goed is?

SCC-J

Dat dacht ik al. Dat mag iemand anders dus weer doen.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op december 09, 2017, 08:48:56
Gaan we maar collecteren voor een nieuwe!
At die lui bovenin op noord op de platen slaan, komt er al een impuls van iedereen.
De trommel is hierin oek een middel. |:)

Trommel liefhebber of niet het valt idd op zodra die jongens op de platen damwand slaan de bekjes meer open gaan. Sfeer zonder Trommel is ook bagger dus minder dan dit kan het niet worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op december 04, 2017, 17:14:43
Bijna twee maanden later en de sfeer is nog altijd hetzelfde.  8P


Eerste tien minuten wordt er gezongen, maar het is net of wordt iedereen in slaap gesust door het spel wat de heren op het veld laten zien.
Heeft niks te maken met een gat op 14/15.

Kan een trainer iedere keer voor de wedstrijd wel populair lopen brullen, dat ze willen dat het publiek erachter gaat staan, maar er is geen wisselwerking, spel op het veld en supporters.

Ik ben heel eerlijk, ik kan het  niet opbrengen om deze selectie 90 minuten toe te zingen.

Dat gat is niet alleen geen porum maar zoals je zegt mis je die fanatieke jongens enorm. Hopelijk komt er snel weer terug.  SV s van 10 jaar zijn belachelijk en om te janken. Dag sfeer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op december 09, 2017, 16:35:16
Dat gat is niet alleen geen porum maar zoals je zegt mis je die fanatieke jongens enorm. Hopelijk komt er snel weer terug.  SV s van 10 jaar zijn belachelijk en om te janken. Dag sfeer.

Wat een Bull shit zeg, er staan nog genoeg op de tribune. Het is inderdaad zo dat aantal met SVs de boel wel wat makkelijk opjutten, maar kom op zeg!

Ik sta normaal gesproken op trap 14, schreeuw mezelf altijd de tering en en er zijn om mij heen altijd maar handvol die dan mee gaan. Ik overweeg dan ook om een ander plekje op de tribune op te zoeken..

Destroyer

Bullshit?  Sta bovenin 14/15  het is een gat als een krater in de maan jongen. Allemaal lege plekken. Ik zeg niet dat er niet gezongen wordt maar je mist wel veel supporters het is nu eenmaal de waarheid. Ik zit er trouwens ook over na te denken te verhuizen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

Citaat van: Destroyer op december 09, 2017, 16:44:46
Bullshit?  Sta bovenin 14/15  het is een gat als een krater in de maan jongen. Allemaal lege plekken. Ik zeg niet dat er niet gezongen wordt maar je mist wel veel supporters het is nu eenmaal de waarheid. Ik zit er trouwens ook over na te denken te verhuizen.
Ik merk vaak dat als er liedjes worden ingezet dat de meesten simpelweg gewoon niet meezingen. Dus het heeft uiteindelijk niet grotendeels met de SV supporters te maken. Soms denk ik echt van, wat doen de meeste supporters op Noord. Dat de SV boys sfeerverhogend zijn geloof ik wel in, maar dat is niet de grootste factor vd slechte sfeer. Heeft met het aantal niet meezingers te maken.

Laatste thuiswedstrijd tegen Telstar, bijna geen gezang maar wel Always look on the bright side of life zingen naar het uitvak.... Stonden 10 man.... :O

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Casuals-lwd op december 09, 2017, 17:52:07


Laatste thuiswedstrijd tegen Telstar, bijna geen gezang maar wel Always look on the bright side of life zingen naar het uitvak.... Stonden 10 man.... :O

Kunnen we ook voor ons zelf zingen met dat schamele beetje puntjes en de ranglijst :devil