Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Geelblauwstiens op april 01, 2017, 13:52:11
Huh? Niet om aan te gluren?
Waar was je gister?

Als het spel goed is, wat sommige beweren, dan zou de sfeer ook goed moeten zijn.

De sfeer wordt helaas gemaakt op het moment dat het goed gaat. Gisteren was de sfeer diep triest.
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

Je ziet wel dat men wil,een liedje duurt dan een paar seconde en houd alweer op. Sinds de verwijdering vd trommel is de sfeer bergafwaarts gegaan.

Yellow Army

Citaat van: Casuals-lwd op april 01, 2017, 17:12:05
Je ziet wel dat men wil,een liedje duurt dan een paar seconde en houd alweer op. Sinds de verwijdering vd trommel is de sfeer bergafwaarts gegaan.

Een trieste constatering, maar volledig waar.
Area 58

SCC-J

Citaat van: Noordcambuur op april 01, 2017, 14:34:11
Wat een blablablabla hier laten we eerst naar ons zelf kijken gisteren was de sfeer niet best en ik heb petje af voor de Emmen supporters   :thumbsup
Kunnen wij nog van leren.

Hou op man! normaal nog geen 50 man bij hun op het sfeer vak en dan nu met 100 man aankomen zetten. pfff. En voor hun is het de wedstrijd van het jaar.

Geelblauwstiens

Citaat van: SCC-J op april 01, 2017, 18:52:10
Hou op man! normaal nog geen 50 man bij hun op het sfeer vak en dan nu met 100 man aankomen zetten. pfff. En voor hun is het de wedstrijd van het jaar.

Wees daar als Cambuurman een beetje trots op

DayDreamer

Nightmare heeft toch gelijk, die wedstrijd was niet om aan te gluren, heb me echt op zitten vreten, en dan nog ook nog die Monteiro motm, echt  :?

thankyou

last van mijn oren, wat een orkaan van geluid gisteren !!!  :0= :_schater
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2017, 16:45:53
Als het spel goed is, wat sommige beweren, dan zou de sfeer ook goed moeten zijn.

De sfeer wordt helaas gemaakt op het moment dat het goed gaat. Gisteren was de sfeer diep triest.
Ondanks de prachtige combinaties ( alleen werd er vergeten te scoren) deed het mij denken aan een vriendschappelijke wedstrijd, kwam ook door de tegenstander die totaal geen inbreng hadden.

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op april 01, 2017, 17:12:05
Sinds de verwijdering vd trommel is de sfeer bergafwaarts gegaan.

:_schater :_schater :_schater

Weet je wat triest is, dat een hele tribune meedoet met Wie niet springt die is een boer, zoals gisteren. Maar de eigen ploeg aanmoedigen kost teveel moeite.  8P
MI-Sider for Life

Zuid1991

#2754
Een ieder op de tribune snakt naar de play offs.
Gister matige sfeer maar dat komt ook door onze cultuur;
Waar zijn we goed in? De ploeg ondersteunen als ze het  moeilijk hebben.
Ben ervan overtuigd dat er een goede sfeer is, als de eerste game voor de play off gespeeld wordt  |:)
En ja....de trommel...Je kunt het weer eens proberen, alleen is die er nog, en wie wil er op slaan?
Volgende week zou je het kunnen 'testen'?

Casuals-lwd

#2755
Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2017, 13:49:03
:_schater :_schater :_schater

Weet je wat triest is, dat een hele tribune meedoet met Wie niet springt die is een boer, zoals gisteren. Maar de eigen ploeg aanmoedigen kost teveel moeite.  8P
Nou ik heb vaak gehoord/gezien dat men zoals ik boven al aangegeven heb wel wil maar dat het liedje na een paar seconden dood ligt. Dit kan je moeilijk ontkennen. Alleen dat (nieuwe) liedje Wij zijn Cambuur Leeuwarden word nog redelijk lang doorgezongen, zoals gisteren tweede helft. De rest vd liedjes stoppen al na een paar seconden, ik heb het in de trommelperiode heel anders gezien, waar liedjes gewoon door werden gezongen.

Over dat 2e ben ik het eens, Cambuur liedjes moeten gwn massaal gezongen worden maar dat is een ander probleem. Maar dat het sinds de verwijdering van de trommel minder is geworden kan je niet ontkennen.

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op april 15, 2017, 16:13:49
Nou ik heb vaak gehoord/gezien dat men zoals ik boven al aangegeven heb wel wil maar dat het liedje na een paar seconden dood ligt. Dit kan je moeilijk ontkennen. Alleen dat (nieuwe) liedje Wij zijn Cambuur Leeuwarden word nog redelijk lang doorgezongen, zoals gisteren tweede helft. De rest vd liedjes stoppen al na een paar seconden, ik heb het in de trommelperiode heel anders gezien, waar liedjes gewoon door werden gezongen.

Over dat 2e ben ik het eens, Cambuur liedjes moeten gwn massaal gezongen worden maar dat is een ander probleem. Maar dat het sinds de verwijdering van de trommel minder is geworden kan je niet ontkennen.

Komt omdat wij allemaal het idee hebben dat we de sneltrein moeten halen. Hebben het gisteren geprobeerd om langzaam te beginnen en dat vol te houden, maar zoals ik hierboven schreef, het tempo gaat omhoog en de song sterft na één keer zingen aan een langzame dood. 

Dat was al zo toen de trommel er was. Maar goed we gaan het zien in de Play off.
MI-Sider for Life

Zuid1991

Dus....De trommel op proef binnenkort???
Volgende week???

Geelblauwstiens

Citaat van: Zuid1991 op april 15, 2017, 17:26:35
Dus....De trommel op proef binnenkort???
Volgende week???

Ik ben voor! Moet toch iemand de leiding hebben. Nu van alles net niet.

Noordcambuur

12e man was gisteravond met pensioen :y