Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur123 op februari 26, 2017, 17:19:50
Zal kijken of ik me ergens kan aanmelden...  :koffie  :fant

Haha top reactie :thumbsup

Noordcambuur

Heeft het gister nog wat opgeleverd mannen en hebben jullie ook nog bij de sponsors langs geweest.

gewoon een fan

Op sommige momenten was de sfeer best goed vond ik, de momenten waren wel erg sporadisch helaas  ;(

DayDreamer

Goed? Sfeer was dramatisch man, dooie bende. Maar met dit voetbal krijg je het publiek er ook niet achter.

John Hiatt

We love you Emmen??? Onvoorstelbaar dat een Cambuur supporter dat uit de strot krijgt. Dieptepunt!

Cor

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2017, 00:20:10
We love you Emmen??? Onvoorstelbaar dat een Cambuur supporter dat uit de strot krijgt. Dieptepunt!

Eens, ik heb me kapot geƫrgerd, wat een dom gedoe.

666

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2017, 00:20:10
We love you Emmen??? Onvoorstelbaar dat een Cambuur supporter dat uit de strot krijgt. Dieptepunt!

Bizar vond ik het.... Dat ze een leuk ploegje hebben ala en normalisering dikke prima. Maar die lui verheerlijken in liedjes om te kotsen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

We love you Emmen ging mij ook te ver. Verder dikke prima met die lui met als hoogtepunt het mooie spandoek.

Geelblauwstiens

Was voor deze ploeg supporters het hoogtepunt van het jaar!
Feestje van harte gegund. Applausje en biertje was echter ook voldoende.
Hoop dat ze daar eens wat winnen. Alles rondom dkv vooruit!

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2017, 00:20:10
We love you Emmen??? Onvoorstelbaar dat een Cambuur supporter dat uit de strot krijgt. Dieptepunt!

IK heb het al vaker geschreven.

Drie jaren Eredivisie heeft ons de sfeer gekost.

Niet alleen het We love you Emmen, maar wat mij ook gestoord heeft is het zo uitbundig bedanken van de eigen ploeg. Kan iemand mij uitleggen waarom de spelers zo worden bedankt?

Het spel was als zo vaak de laatste maanden niet om aan te gluren.
MI-Sider for Life

Cambuur123

Idd we love you Emmen ging iets te ver.. Emmen bedankt prima.  :D Leuk spandoek!!

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2017, 11:54:37

Niet alleen het We love you Emmen, maar wat mij ook gestoord heeft is het zo uitbundig bedanken van de eigen ploeg. Kan iemand mij uitleggen waarom de spelers zo worden bedankt?

Het spel was als zo vaak de laatste maanden niet om aan te gluren.

het gaat op dit moment toch niet om goed voetbal? Het gaat om punten en de play-offs. Vond het gisteren trouwens helemaal niet zo slecht. Misschien dat je wat verwend bent door de eerste twee jaar eredivisie? Ik heb niet het idee dat dit team onderdoet voor het kampioesteam.

Geelblauwstiens

Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2017, 11:54:37
IK heb het al vaker geschreven.

Drie jaren Eredivisie heeft ons de sfeer gekost.

Niet alleen het We love you Emmen, maar wat mij ook gestoord heeft is het zo uitbundig bedanken van de eigen ploeg. Kan iemand mij uitleggen waarom de spelers zo worden bedankt?

Het spel was als zo vaak de laatste maanden niet om aan te gluren.

Huh? Niet om aan te gluren?
Waar was je gister?

Noordcambuur

Wat een blablablabla hier laten we eerst naar ons zelf kijken gisteren was de sfeer niet best en ik heb petje af voor de Emmen supporters   :thumbsup
Kunnen wij nog van leren.

Vlampiep

Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2017, 11:54:37
IK heb het al vaker geschreven.

Drie jaren Eredivisie heeft ons de sfeer gekost.

Niet alleen het We love you Emmen, maar wat mij ook gestoord heeft is het zo uitbundig bedanken van de eigen ploeg. Kan iemand mij uitleggen waarom de spelers zo worden bedankt?

Het spel was als zo vaak de laatste maanden niet om aan te gluren.
:insane