Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: scc-aaron op januari 09, 2017, 19:04:29
"Vrijdag in eigen huis knallen tegen de koploper ⚽️! Het KVC Sfeerteam zorgt voor een spectaculaire opkomst, jij voor de sfeer?"




Goed bezig. Ik ben benieuwd.

Voor een ieder die de boel alweer loopt af te zeiken. Meld je aan bij het sfeerteam en kom met goede ideeën voor sfeeracties.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2017, 20:15:39
Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!

Dus als iets moois komt, dan is dit jouw laatste wedstrijd.  :_schater
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

CiteerCitaat van: Galdiano op januari 09, 2017, 20:15:39

    Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

    Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!


Op naar Goutum!

Citaat van: John Hiatt op januari 09, 2017, 22:54:36
Op naar Goutum!

:_schater :_schater :_schater :_schater
MI-Sider for Life

scc-aaron

Citaat van: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 11:45:29
Goed bezig. Ik ben benieuwd.

Voor een ieder die de boel alweer loopt af te zeiken. Meld je aan bij het sfeerteam en kom met goede ideeën voor sfeeracties.

Gedaan, nooit weer iets van gehoord.

Vlampiep

Sfeer is niet te regisseren, maar moet spontaan ontstaan.
Dus is sfeer afhankelijk van de interactie die ontstaat tussen het vertoonde spel en supporters.
Omdat dit tot voor kort niet tot weinig aanwezig was bleef de echte sfeer uit en kun je van alles organiseren, maar blijft het gewenste resultaat uit.
Tijdens de wedstrijd tegen Ajax begon de sfeer die wij tijden hebben moeten missen weer te ontstaan.
De selectie is weer op de goede weg, dus wordt het gaande weg weer de " hel van Leeuwarden".

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op januari 11, 2017, 11:45:29
Goed bezig. Ik ben benieuwd.

Voor een ieder die de boel alweer loopt af te zeiken. Meld je aan bij het sfeerteam en kom met goede ideeën voor sfeeracties.

Ooit gedaan, en in het verleden ook wel meegeholpen paar jaar terug.
Echter de laatste jaren is het niveau bedroevend slecht.

Maar de megadoeken van de laatste paar keer zagen er wel goed uit.
Maar come on, stroboscoop en rookkannonen zien er toch niet uit? En heeft ook nog eens een vermogen gekocht.

Alle lof voor de vrijwilligers die hun tijd er in stoppen.
Ik laat me vrijdag verassen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Laatste jaren gaat het juist toch steeds beter qua sfeeracties... en wanneer hebben we voor het laatst strobolampeb en rookmachines gezien?

Vindt alleen de aankonding wat raar.

dizzhead

Citaat van: Galdiano op januari 11, 2017, 12:25:28

Ik laat me vrijdag verassen.
Datum? Tijd? Of gewoon ook tijdens de opkomst? Wellicht zijn er wat sfeerfakkels aanwezig die het proces in gang kunnen zetten.  :proost

Geelblauwstiens

Citaat van: dizzhead op januari 11, 2017, 15:44:32
Datum? Tijd? Of gewoon ook tijdens de opkomst? Wellicht zijn er wat sfeerfakkels aanwezig die het proces in gang kunnen zetten.  :proost
Zo is onze wachtlijst voor een seizoenskaart snel weggewerkt.

denistel

wel rekening houden met stomachtige omstandigheden en natte en of droge sneeuw :_schater

Galdiano

#2665
Ik kan geen citaat plaatsen op het bericht van Ronald, dus dan maar even zo.
Dat ik niet mee heb geholpen is onzin! Rond 2010 diverse keren meegeholpen, doeken ophangen, grote zwaaivlaggen verplaatst en op het veld gestaan, etc...

In en na die periode is het naar een dieptepunt gegaan.
Ik weet dat er nu een aantal keihard mee bezig zijn, maar er ligt absoluut nog ruimte voor verbetering. Uiteraard zal dit ook met het financiele aspect te maken hebben.

Beter 1 keer flink uitpakken, dan 2 keer half is dan ook mijn motto.
Dit jaar nog vrij weinig gezien, maar zal ook met de sportieve prestaties te maken hebben.

Mijn reactie komt wellicht door een aantal dingen, waaronder het gelekte doek tegen DKV, de vooraankondiging voor dkv uit, de gedrukte doeken, en rookmachines. In die tijd is er zelfs als ik me niet vergis gecollecteerd. Dan sta ik niet achter dit soort acties.

Nogmaals ik laat me vrijdag verassen, en kvc sfeer is zeker op de goede weg!  :proost
We hebben het er nog wel eens over onder het genot van een biertje!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kvc sfeer

Citaat van: Galdiano op januari 11, 2017, 23:06:30
Ik kan geen citaat plaatsen op het bericht van Ronald, dus dan maar even zo.
Dat ik niet mee heb geholpen is onzin! Rond 2010 diverse keren meegeholpen, doeken ophangen, grote zwaaivlaggen verplaatst en op het veld gestaan, etc...

In en na die periode is het naar een dieptepunt gegaan.
Ik weet dat er nu een aantal keihard mee bezig zijn, maar er ligt absoluut nog ruimte voor verbetering. Uiteraard zal dit ook met het financiele aspect te maken hebben.

Beter 1 keer flink uitpakken, dan 2 keer half is dan ook mijn motto.
Dit jaar nog vrij weinig gezien, maar zal ook met de sportieve prestaties te maken hebben.

Mijn reactie komt wellicht door een aantal dingen, waaronder het gelekte doek tegen DKV, de vooraankondiging voor dkv uit, de gedrukte doeken, en rookmachines. In die tijd is er zelfs als ik me niet vergis gecollecteerd. Dan sta ik niet achter dit soort acties.

Nogmaals ik laat me vrijdag verassen, en kvc sfeer is zeker op de goede weg!  :proost
We hebben het er nog wel eens over onder het genot van een biertje!

Verbeteren kunnen we altijd  en we staan altijd open voor feedback. Wat je liever anders ziet horen we dan ook graag. Dat het vroeger niet goed ging lijkt me duidelijk. Dat is ook de reden waarom wij ingestapt zijn, alles omgegooit hebben en de wind uit een andere hoek laten waaien sinds anderhal jaar.

We hebben dit seizoen 10 thuiswedstrijden gehad, waaronder 3 keer tegen beloftenteams. Hierin hebben wij 2 sfeerakties gehad, Culture een sfeeraktie en een protestaktie tegen de beloften. Dit lijkt mij een prima gemiddelde.
Daarnaast zijn financiën idd ons grootste struikelblok. Een beetje goeie sfeeraktie kost al snel 1000 tot 1500 euro. Maar er komt weer een collecte aan dus als je nog betere en mooiere sfeerakties wil dan zou ik zeggen: geef gul ? 

En nogmaals, zolang deze groep die we nu hebben bij elkaar blijft hoef jij niet te vrezen voor stroboscopen, rookmachines of drive Inshows of lekkende sfeerakties. Cambuur had dit keer helaas wel een aankondiging gedaan maar dit is inmiddels goed met hun besproken want wij zijn geen voorstanders van aankondigingen etc. Verder hebben wij het idee dat we op de goede weg zijn maar als mensen daar anders over denken horen wij dat graag!

Vlampiep

Respect voor de vrijwilligers die zich iedere keer weer inzetten om de sfeer te vergroten in het stadion. Prachtige doeken op Noord, vlaggen enz. Iedere keer kan ik hier van genieten en gaat mijn blauw gele bloed sneller stromen doordat mijn hart te keer gaat op de melodie van "ut woanskip".
Bij sommige clubs is het bedrijfsleven bereid jaarlijks een bedrag beschikbaar te stellen voor sfeer acties.
Een tip: ga ik overleg met het de communicatie medewerker van de club informeren of er in de zakenclub geïnformeerd mag worden of ook hier het bedrijfsleven iets wil betekenen voor de sfeer acties van de KVC.

Vlampiep

O ja een van de clubs waar het zakenleven actief wordt benaderd inde zakenclub  is Grunnenen.

kvc sfeer

Bedankt! De club doet gelukkig al een bijdrage aan ons. Dit is voort gekomen uit een goeie samenwerking en zijn wij erg blij mee. In het bedrijfsleven is sponsoring een stuk lastiger. Het beeld wat velen in het bedrijfsleven van ons hebben is dat wij bv de bommengooiers zijn waar die steward zwaar gewond bij raakte en dat wij de 'rotzooitrappers' zijn. Het is erg moeilijk om ze dat uit het hoofd te praten.
Maar inmiddels zijn we wel zover dat we de verf voor een zacht prijsje krijgen en een gratis ruimte hebben om de doeken te maken. Hier zijn we erg blij mee en hoop dat dit een opmars is naar nog meer goeds.