Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Klinkt het raar als ik zeg dat de sfeer juist beter is als we achterstaan dan als we voorstaan? (In het algemeen)

denistel

Citaat van: John Hiatt op december 16, 2016, 08:41:57
Precies! En onder Henkie en Sandor hebben we nog nooit van een topclub gewonnen! Waarvan akte!

vergelijking van niks natuurlijk en onder lodeweges de jong en vd heide hebben we fantastisch
voetbal gezien zeker de 1e 2 jaren in de ere divisie maar dat bist alweer vergeten zeker.

speculeter

Citaat van: Casuals-lwd op december 16, 2016, 21:55:36
Klinkt het raar als ik zeg dat de sfeer juist beter is als we achterstaan dan als we voorstaan? (In het algemeen)
we stonden toch met 2-0 en 2-1 voor.
Prachtige sfeer hoor.
Ouderwets!

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op december 17, 2016, 11:21:36
we stonden toch met 2-0 en 2-1 voor.
Prachtige sfeer hoor.
Ouderwets!
Lees eens goed 'in het algemeen'

okkele



we staan even stil dus nog wat kijkvoer......

mooie kerels.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

scc-aaron

"Vrijdag in eigen huis knallen tegen de koploper ⚽️! Het KVC Sfeerteam zorgt voor een spectaculaire opkomst, jij voor de sfeer?"


Nieuwsgierig wat men van plan is.

Galdiano

Citaat van: scc-aaron op januari 09, 2017, 19:04:29
"Vrijdag in eigen huis knallen tegen de koploper ⚽️! Het KVC Sfeerteam zorgt voor een spectaculaire opkomst, jij voor de sfeer?"


Nieuwsgierig wat men van plan is.

Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2017, 20:15:39
Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!
Dan sta je te dicht bij die rookmachines:)

Noordcambuur

Wees blij dat ze er wat aan doen maar ja er zijn altijd mensen die commentaar hebben en doen zelf nooit wat

scc-aaron

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2017, 21:22:01
Wees blij dat ze er wat aan doen maar ja er zijn altijd mensen die commentaar hebben en doen zelf nooit wat

Dat maakt ons clubje toch mooi

supporter01

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2017, 20:15:39
Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!

Ik heb gehoord dat het meer dan dat zal zijn.

Zuid1991

Keurig hoor dat er weer wat georganiseerd wordt.
Sowieso vindt ik het top wat er de laatste tijd gemaakt wordt door kvc en culture!

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op januari 09, 2017, 20:15:39
Paar stroboscopen en een 2 rookmachines, joepie!

Ik laat me verassen of er nu eens iets moois gaat komen!

Op naar Goutum!

weestwel

Citaat van: supporter01 op januari 09, 2017, 21:53:35
Ik heb gehoord dat het meer dan dat zal zijn.

3 Rookmachines?

Geelblauwstiens

Citaat van: John Hiatt op januari 09, 2017, 22:54:36
Op naar Goutum!
"We luisteren naar 't woanskip" ?