Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op september 14, 2016, 19:44:27
goed lezen........
:) 8) t staat d'r toch echt:)
Maar on the subject: later gingen de hekjes gewoon "om" op zuid: gat in de tribune .....

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Nightmarelwd op september 14, 2016, 15:24:38
Voor 1991 zongen we Saberiosia

en na een verkeerde beslissing van de scheids schreeuwden we hondelul toen werd dat nog geschreven zonder n.

Saberiosia heb ik dat gezongen? Weet er werkelijk geen bal meer van, dan is het woonskip een hele verbetering.
Die hondelul weet ik nog wel , een all time favorit.
Lopen jullie nog zonder stokjes en rollator ik gelukkig wel.
Geel Blauwe groet uut het hoge noordn,
Moi. :zweep

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op september 14, 2016, 20:22:00
:) 8) t staat d'r toch echt:)
Maar on the subject: later gingen de hekjes gewoon "om" op zuid: gat in de tribune .....

Ja van die T hekjes op 2 pootjes zigzagsgewijs in de tribune |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2016, 20:25:21
Saberiosia heb ik dat gezongen? Weet er werkelijk geen bal meer van, dan is het woonskip een hele verbetering.
Die hondelul weet ik nog wel , een all time favorit.
Lopen jullie nog zonder stokjes en rollator ik gelukkig wel.
Geel Blauwe groet uut het hoge noordn,
Moi. :zweep
Valt mee hoor, was alleen maar t refrein

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op september 14, 2016, 20:28:37
Valt mee hoor, was alleen maar t refrein

Dat is juist het ergste stuk...... brrrr :(

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 14, 2016, 20:34:47
Dat is juist het ergste stuk...... brrrr :(
met sjaaltje boven het hoofd zwaaien weet je ook niet meer.. :D

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 14, 2016, 21:15:15
met sjaaltje boven het hoofd zwaaien weet je ook niet meer.. :D

eeh....  dat doe ik soms nog steeds :P

Destroyer

Hoe lijkt het, gaat er ook weer eens een leuke sfeeractie plaatsvinden vrijdag nu onze grote vrienden zijn opgehoepeld? Wat vlaggen en doeken om aan te moedigen of iets dergelijks? Zou wel leuk zijn weer eens vanaf het begin een kolkend stadion te zien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2016, 20:18:47
Hoe lijkt het, gaat er ook weer eens een leuke sfeeractie plaatsvinden vrijdag nu onze grote vrienden zijn opgehoepeld? Wat vlaggen en doeken om aan te moedigen of iets dergelijks? Zou wel leuk zijn weer eens vanaf het begin een kolkend stadion te zien.

De doeken hangen vanaf vrijdag weer. 
MI-Sider for Life

ChantiSCC

Alles uit de kast vrijdag lijkt me! De hel van Leeuwarden terug brengen met z'n allen.  |:)

PePe

Citaat van: ChantiSCC op oktober 18, 2016, 18:34:31
Alles uit de kast vrijdag lijkt me! De hel van Leeuwarden terug brengen met z'n allen.  |:)

Ik hoop ook op een goed resultaat tegen Oss, en dat we die lijn nu ook een aantal wedstrijden kunnen doortrekken, zodat we er weer goed bij staan, mee doen, dat het weer ergens om gaat.

SCC-J

Waarom wordt in 14 Hazes liedjes wel vol meegezongen en pro Cambuur liedjes niet? kan daar echt met mijn vertand bij. Krijg steeds meer een aversie tegen die kleuters.

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op oktober 22, 2016, 01:37:03
Waarom wordt in 14 Hazes liedjes wel vol meegezongen en pro Cambuur liedjes niet? kan daar echt met mijn vertand bij. Krijg steeds meer een aversie tegen die kleuters.

Is er gezongen dan, op de eerste 15 minuten na?
MI-Sider for Life

denistel

we hevve 2 glorie jaren had en 1 leuk jaar qua sfeer in de ere div.tis nu behelpen
hoor ik ken mie er zelf oek moeilijk toe zetten om de boel op te zwepen tis
allemaal toch zo veel minder in de jl en ik denk dat het voor velen zo is.

alle teams die we hier nu hebben gehad welke ploeg daarvan liet nou echt leuk
voetbal zien? bij vlagen maar als je lekker scherp bent dan maak je tegen die
ploegen 4 a 5 goals is mijn mening. jong psv en graafschap zijn hier gewoon
goed weg gekomen toch,

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 22, 2016, 16:55:18
we hevve 2 glorie jaren had en 1 leuk jaar qua sfeer in de ere div.tis nu behelpen
hoor ik ken mie er zelf oek moeilijk toe zetten om de boel op te zwepen tis
allemaal toch zo veel minder in de jl en ik denk dat het voor velen zo is.

alle teams die we hier nu hebben gehad welke ploeg daarvan liet nou echt leuk
voetbal zien? bij vlagen maar als je lekker scherp bent dan maak je tegen die
ploegen 4 a 5 goals is mijn mening. jong psv en graafschap zijn hier gewoon
goed weg gekomen toch,
klopt denistel maar ik denk straks dat we een serie overwinningen neer zetten dat er meer sfeer komt en jong PSV en de graafschap hebben hier geluk gehad.
Het wordt tijd dat we uit ook eens wat vaker gaan winnen.