Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Als we hier figuren op een steiger krijgen die door een megafoon zingen en dat versterkt moet worden met microfoons en boxen, ben ik vertrokken naar een plek zo ver mogelijk aan de overkant van het stadion. Een korte stilte in een slechte fase vind ik juist ook bij voetbal horen. Vooral als dat vervolgens luidkeels overstemd worden om de mannen op het veld weer op te jutten.

SCC-J

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 29, 2016, 10:05:54
Zaterdag bij FC Metz geweest dus...
Wát een sfeer daar  :D
Kunnen we hier in NL (Cambuur incluis) nog wel iets van leren

- 2 enorme en volle stavakken achter de goals met 2 soort van steigers aan weerzijden van de goals waar 2 personen op staan met megafoons, dus vier in totaal! Zien niks van de wedstrijd maar jutten de boel 90 minuten lang op

- Bij mij op de tribune werden er extra geluidsboxen en microfoons erbij gehaald om nog meer uit deze mannen te halen. Viel het ook maar even stil dan begonnen zij al met brullen en opjutten, Je kreeg geen rust haha!

- 2 trommels per tribune

- Enorme vlaggen met het thema van de tribune die de hele wedstrijd zwaaiden, bij vermoeidheid werd binnen 5 seconde gewisseld

- Mannen gekleed in officiele shirts van hun tribune, in mijn geval Gruppa Metz en Generation Grenat

- Rood/Wit/Zwarte vlaggen die werden uitgedeeld aan iedereen die wilde

Maar het mooiste was nog dat de spelers na afloop (2-0 winst) het publiek gingen leiden in de daar traditionele winstviering, Gebeurt hier helaas zelden nog

Kortom; Een mooie voetbalavond en ik hoop dat ooit ook zoiets bij SCC komt maar dat zal met het oog op budget enz. wel niet gebeuren helaas.

Ik heb nu het gevoel gehad dat ik bij een voetbalwedstrijd was. Dan is Nederland maar bleekjes...

Als wij microfoons, geluidsboxen, megafoons, steigers en capo's krijgen op de tribune, verkas ik naar de zuidtribune.

Zal best wat geluid af komen maar voelt wel heel gemaakt allemaal, heeft meer weg van een mannenkoor die plichtmatig 90mim gaat zingen.

DayDreamer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 29, 2016, 10:05:54
Zaterdag bij FC Metz geweest dus...
Wát een sfeer daar  :D
Kunnen we hier in NL (Cambuur incluis) nog wel iets van leren

- 2 enorme en volle stavakken achter de goals met 2 soort van steigers aan weerzijden van de goals waar 2 personen op staan met megafoons, dus vier in totaal! Zien niks van de wedstrijd maar jutten de boel 90 minuten lang op

- Bij mij op de tribune werden er extra geluidsboxen en microfoons erbij gehaald om nog meer uit deze mannen te halen. Viel het ook maar even stil dan begonnen zij al met brullen en opjutten, Je kreeg geen rust haha!

- 2 trommels per tribune

- Enorme vlaggen met het thema van de tribune die de hele wedstrijd zwaaiden, bij vermoeidheid werd binnen 5 seconde gewisseld

- Mannen gekleed in officiele shirts van hun tribune, in mijn geval Gruppa Metz en Generation Grenat

- Rood/Wit/Zwarte vlaggen die werden uitgedeeld aan iedereen die wilde

Maar het mooiste was nog dat de spelers na afloop (2-0 winst) het publiek gingen leiden in de daar traditionele winstviering, Gebeurt hier helaas zelden nog

Kortom; Een mooie voetbalavond en ik hoop dat ooit ook zoiets bij SCC komt maar dat zal met het oog op budget enz. wel niet gebeuren helaas.

Ik heb nu het gevoel gehad dat ik bij een voetbalwedstrijd was. Dan is Nederland maar bleekjes...

Megafoons  :rodekaart

Casuals-lwd

#2538
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 29, 2016, 10:05:54
Zaterdag bij FC Metz geweest dus...
Wát een sfeer daar  :D
Kunnen we hier in NL (Cambuur incluis) nog wel iets van leren

- 2 enorme en volle stavakken achter de goals met 2 soort van steigers aan weerzijden van de goals waar 2 personen op staan met megafoons, dus vier in totaal! Zien niks van de wedstrijd maar jutten de boel 90 minuten lang op

- Bij mij op de tribune werden er extra geluidsboxen en microfoons erbij gehaald om nog meer uit deze mannen te halen. Viel het ook maar even stil dan begonnen zij al met brullen en opjutten, Je kreeg geen rust haha!

- 2 trommels per tribune

- Enorme vlaggen met het thema van de tribune die de hele wedstrijd zwaaiden, bij vermoeidheid werd binnen 5 seconde gewisseld

- Mannen gekleed in officiele shirts van hun tribune, in mijn geval Gruppa Metz en Generation Grenat

- Rood/Wit/Zwarte vlaggen die werden uitgedeeld aan iedereen die wilde

Maar het mooiste was nog dat de spelers na afloop (2-0 winst) het publiek gingen leiden in de daar traditionele winstviering, Gebeurt hier helaas zelden nog

Kortom; Een mooie voetbalavond en ik hoop dat ooit ook zoiets bij SCC komt maar dat zal met het oog op budget enz. wel niet gebeuren helaas.

Ik heb nu het gevoel gehad dat ik bij een voetbalwedstrijd was. Dan is Nederland maar bleekjes...
Steigers, Trommels, Capo's, Microfoons, Megafoons , Geluidsboxen...... Hoop dat ik dit verhaal sarcastisch moet opvatten.

Yellow Army

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 29, 2016, 10:05:54
Zaterdag bij FC Metz geweest dus...
Wát een sfeer daar  :D
Kunnen we hier in NL (Cambuur incluis) nog wel iets van leren

- 2 enorme en volle stavakken achter de goals met 2 soort van steigers aan weerzijden van de goals waar 2 personen op staan met megafoons, dus vier in totaal! Zien niks van de wedstrijd maar jutten de boel 90 minuten lang op

- Bij mij op de tribune werden er extra geluidsboxen en microfoons erbij gehaald om nog meer uit deze mannen te halen. Viel het ook maar even stil dan begonnen zij al met brullen en opjutten, Je kreeg geen rust haha!

- 2 trommels per tribune

- Enorme vlaggen met het thema van de tribune die de hele wedstrijd zwaaiden, bij vermoeidheid werd binnen 5 seconde gewisseld

- Mannen gekleed in officiele shirts van hun tribune, in mijn geval Gruppa Metz en Generation Grenat

- Rood/Wit/Zwarte vlaggen die werden uitgedeeld aan iedereen die wilde

Maar het mooiste was nog dat de spelers na afloop (2-0 winst) het publiek gingen leiden in de daar traditionele winstviering, Gebeurt hier helaas zelden nog

Kortom; Een mooie voetbalavond en ik hoop dat ooit ook zoiets bij SCC komt maar dat zal met het oog op budget enz. wel niet gebeuren helaas.

Ik heb nu het gevoel gehad dat ik bij een voetbalwedstrijd was. Dan is Nederland maar bleekjes...

Trommels  :rodekaart
Area 58

Galdiano

De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R

Neem een whisky en ga naar bed, zeurpiet :O

Casuals-lwd

#2542
Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R
Als je er zo n hekel aan hebt kom dan niet , geniet vd 3 punten.Echt waar, waar maak je je druk om

Cor

Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R

En toen ben jij als grote lijder opgestaan en de boel opgezweept? Wat heb je eraan gedaan. Of gewoon ff lekker zeiken op de sfeer wanneer er verder niet zoveel te zeiken valt?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R

Dat jij niet verder kijkt dan Cambuur dat moet je zelf weten.
Als je sfeer Wilt ga je maar naar Rotterdam  :devil

Ik ben in heel wat stadions geweest maar vind de sfeer bij Cambuur altijd een dikke voldoende.
Ook gisteravond weer prima.
Tis maar net hoe kritisch je bent maar je moet wel realistisch blijven.

Gister ook weer 7000 mensen naar een club die dertiende staat.
Over de periode van 10 jaar geleden nog maar niet te spreken.

Zo, nu eerst een bakje  :koffie en dan naar m'n werk.
Fijne dag iedereen  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R

:O eerste helft zat er angst in de tribune omdat die goal maar niet viel. Vanaf begin tweede helft stond de twaalfde man er faliekant achter!! Ze hebben de groep echter het dode punt getild.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Kip = on fire = gebraden kip?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op september 09, 2016, 23:45:55
De sfeer is om te janken.
Heb eerste helft west gezeten, tweede gestaan op noord. Maar beide waardeloos!

Barto on fire?  :( 8P
always look on the bright side of life?  ;(
Als ik jou vergeef?
Ben blij dat ik je niet vergeten ben?
En nog 1 waar ik even niet meer opkom.

Het is zo kansloos als de pest!  :R

1 is prima om te doen.
2 is niet gezongen.
3 en 4 ben ik met je eens.

Wanneer je commentaar hebt vanaf west R, dan graag de volgende wedstrijd op noord en ga zingen.

De sfeer was gisteren, vooral de tweede helft top.
MI-Sider for Life

SCC-J

Dat always look on... Moeten we echt mee kappen indd. Voor de rest was de sfeer wel aardig.

Nightmarelwd

Weet je wat ik pas slecht vind= Dat woanskip nog steeds na een doelpunt.  8P
MI-Sider for Life