Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Citaat van: 1992SCC op mei 22, 2016, 14:33:58
Hoe zit het op het moment eigenlijk met de supportersverenigingen binnen Cambuur? Wie is er officieel verbonden aan de club, de Ultras of CC? Heb in de 2e seizoenshelft eigenlijk weinig tot geen sfeeracties meer gezien, terwijl het in die fase juist nodig was...

Had me aangemeld om mee te helpen. Nooit meer iets van gehoord. Slechte zaak.

Kunstgras

Had je je aangemeld bij Cambuur Culture of bij KvC? Bij Cambuur Culture kunnen we altijd mensen gebruiken. Als je nog interesse hebt, stuur me even een pm.

Zuid1991

Ken dat stomme hek bij noord oek fut t komende jaar?
Maakt de afstand tussen de supporters en de spelers weer wat kleiner...
En flauwekul dat de supporters niet daar mogen staan want gebeurt in de rust ook, en bij andere clubs!

Casuals-lwd

#2523
Citaat van: Zuid1991 op mei 23, 2016, 22:45:29
Ken dat stomme hek bij noord oek fut t komende jaar?
Maakt de afstand tussen de supporters en de spelers weer wat kleiner...
En flauwekul dat de supporters niet daar mogen staan want gebeurt in de rust ook, en bij andere clubs!
Ja inderdaad . vraag is of Kim Yong het ook goed vind.

1992SCC

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2016, 15:36:28
Ja, wat verstaan we met officiële verbonden met de club? En wie bedoel je met de ultra's?

KvC wordt nog altijd gezien als de enige officiële supportersclub. Ultras Leovardia, mocht je hun bedoelen met "ultras" bestaan al een jaar niet meer en zijn over gegaan in KvC sfeerteam.

Betreft het aantal sfeeracties van afgelopen seizoen gaan we niet veel meer aan veranderen.

Oke, dank voor je reactie. Is duidelijk.

Bedoel je met 'Betreft het aantal sfeeracties van afgelopen seizoen gaan we niet veel meer aan veranderen' dat jullie (ervan uitgaande  dat je erbij hoort) volgend jaar net zoveel sfeeracties gaan doen dan dat jullie dit jaar hebben gedaan? De KvC wordt toch gesponsord door SCC? Of werkt dat bij Cambuur niet zo?

Ik vond de sfeeracties van de KvC wel wat tegenvallen hoor dit jaar. 

Ronnie tng

Citaat van: SCC-J op mei 22, 2016, 14:26:38
Vond de sfeer in Doetinchem zeer matig anders vandaag. En naar een andere tribune lopen kostje indd een sv voor lokaalvredebreuk.  En of DTC en GAE nu zo vaak sfeeracties doen vraag ik me af. Maar moet zeggen dat ik GAE niet gevolgd heb het afgelopen seizoen.

Ik ben bij de wedstrijd geweest, gezien we nog een hele kleine kans hadden. De sfeer was geweldig en dat is al heel wat wedstrijden geleden dat het hier in Leeuwarden zo spookte. De tweede helft is een groep inderdaad naar de andere kant van het stadion gegaan. Men werd tegen gehouden door stewards, maar er werd doorgedrukt. Geloof me, iedereen op de tribune vond het geweldig ook al heeft men de tweede helft moeten staan.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ronnie tng op mei 24, 2016, 14:19:11
Ik ben bij de wedstrijd geweest, gezien we nog een hele kleine kans hadden. De sfeer was geweldig en dat is al heel wat wedstrijden geleden dat het hier in Leeuwarden zo spookte. De tweede helft is een groep inderdaad naar de andere kant van het stadion gegaan. Men werd tegen gehouden door stewards, maar er werd doorgedrukt. Geloof me, iedereen op de tribune vond het geweldig ook al heeft men de tweede helft moeten staan.

Was jij dat met die rechtse hoek?  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: 1992SCC op mei 23, 2016, 22:56:05
Oke, dank voor je reactie. Is duidelijk.

Bedoel je met 'Betreft het aantal sfeeracties van afgelopen seizoen gaan we niet veel meer aan veranderen' dat jullie (ervan uitgaande  dat je erbij hoort) volgend jaar net zoveel sfeeracties gaan doen dan dat jullie dit jaar hebben gedaan? De KvC wordt toch gesponsord door SCC? Of werkt dat bij Cambuur niet zo?

Ik vond de sfeeracties van de KvC wel wat tegenvallen hoor dit jaar.
Ik ga er vanuit dat we van CC wel wat meer gaan zien dan afgelopen seizoen. Voor de KVC kan ik niet spreken. KVC wordt niet gesponsord door de BVO btw.

1992SCC

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat een trommel onze sfeer ten goede zou komen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: 1992SCC op mei 24, 2016, 17:05:29
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat een trommel onze sfeer ten goede zou komen.

pfff doe er ook maar een accordeon bij dan...... :devil

Casuals-lwd

Citaat van: 1992SCC op mei 24, 2016, 17:05:29
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat een trommel onze sfeer ten goede zou komen.
Bij Graafschap uit afgelopen jaar is er prima bewezen dat het ook prima zonder trommel kan

Casuals-lwd

Zullen we de anti dkv liedjes maar achterwege laten volgende keer.

Montana

#2532
Citaat van: 1992SCC op mei 22, 2016, 14:33:58
Hoe zit het op het moment eigenlijk met de supportersverenigingen binnen Cambuur? Wie is er officieel verbonden aan de club, de Ultras of CC? Heb in de 2e seizoenshelft eigenlijk weinig tot geen sfeeracties meer gezien, terwijl het in die fase juist nodig was...

Deze sfeeracties waren van KVC Sfeerteam afgelopen seizoen.
We kunnen altijd handjes gebruiken want die zijn er te weinig


http://ultras-leovardia.nl/previews/2016/2/1/media_360_297730_w640_h470_crop.jpg
http://ultras-leovardia.nl/previews/2015/11/9/media_360_283424_w640_h470_crop.jpg
http://ultras-leovardia.nl/previews/2015/8/18/media_360_267036_w640_h470_crop.jpg
http://ultras-leovardia.nl/previews/2015/10/6/media_360_278143_w640_h470_crop.jpg

kvc sfeer

Wij hebben in de 17 thuiswedstrijden 6 keer een sfeeraktie gehouden. Dat is dus 1 op de 3 wedstrijden. Dat is prima toch? Een sfeeraktie moet wel iets bijzonders blijven vinden wij dus ook dit seizoen zullen wij 5 a 6 sfeerakties gaan houden.

Op dit moment hebben wij voldoende vrijwilligers om alles te regelen dus vandaar dat wij verder eerst geen hulp nodig hebben maar toch bedankt ?

Drumfather SCC

Zaterdag bij FC Metz geweest dus...
Wát een sfeer daar  :D
Kunnen we hier in NL (Cambuur incluis) nog wel iets van leren

- 2 enorme en volle stavakken achter de goals met 2 soort van steigers aan weerzijden van de goals waar 2 personen op staan met megafoons, dus vier in totaal! Zien niks van de wedstrijd maar jutten de boel 90 minuten lang op

- Bij mij op de tribune werden er extra geluidsboxen en microfoons erbij gehaald om nog meer uit deze mannen te halen. Viel het ook maar even stil dan begonnen zij al met brullen en opjutten, Je kreeg geen rust haha!

- 2 trommels per tribune

- Enorme vlaggen met het thema van de tribune die de hele wedstrijd zwaaiden, bij vermoeidheid werd binnen 5 seconde gewisseld

- Mannen gekleed in officiele shirts van hun tribune, in mijn geval Gruppa Metz en Generation Grenat

- Rood/Wit/Zwarte vlaggen die werden uitgedeeld aan iedereen die wilde

Maar het mooiste was nog dat de spelers na afloop (2-0 winst) het publiek gingen leiden in de daar traditionele winstviering, Gebeurt hier helaas zelden nog

Kortom; Een mooie voetbalavond en ik hoop dat ooit ook zoiets bij SCC komt maar dat zal met het oog op budget enz. wel niet gebeuren helaas.

Ik heb nu het gevoel gehad dat ik bij een voetbalwedstrijd was. Dan is Nederland maar bleekjes...