Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Citaat van: Nightmarelwd op september 10, 2016, 13:28:53
Weet je wat ik pas slecht vind= Dat woanskip nog steeds na een doelpunt.  8P
Sekur blied dat ze tig kansen om zeep hielpen, anders hast ut nog veul vaker hoort.  :_schater

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op september 10, 2016, 13:28:53
Weet je wat ik pas slecht vind= Dat woanskip nog steeds na een doelpunt.  8P

Helemaal met je eens. De oudere generatie is het gewend om te juichen zonder een muziekje. Gewoon old skool zonder ondersteuning. En wat ging het altijd los. Die muziekflauwekul komt overgewaaid uit Duitsland.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op september 10, 2016, 18:44:46
Helemaal met je eens. De oudere generatie is het gewend om te juichen zonder een muziekje. Gewoon old skool zonder ondersteuning. En wat ging het altijd los. Die muziekflauwekul komt overgewaaid uit Duitsland.
Das war einmal Cor.

Cor


Nightmarelwd

Citaat van: Cor op september 10, 2016, 18:44:46
Helemaal met je eens. De oudere generatie is het gewend om te juichen zonder een muziekje. Gewoon old skool zonder ondersteuning. En wat ging het altijd los. Die muziekflauwekul komt overgewaaid uit Duitsland.

Overgewaaid uit Duitsland ben ik dan niet met je eens. Woanskip wordt al 25 jaar gedraaid na een doelpunt  :clint

MI-Sider for Life

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Nightmarelwd op september 12, 2016, 18:58:54
Overgewaaid uit Duitsland ben ik dan niet met je eens. Woanskip wordt al 25 jaar gedraaid na een doelpunt  :clint

Raar kan me daar niks meer van herinneren, wel of geen muziek.
Zal wel de beginnende dementie zijn wordt al dagje ouder. ;(

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op september 12, 2016, 18:58:54
Overgewaaid uit Duitsland ben ik dan niet met je eens. Woanskip wordt al 25 jaar gedraaid na een doelpunt  :clint

In Duitsland was er al muziek na een goal toen wij nog gewoon zelfstandig konden juichen. Is dus al meer dan 25 jaar geleden  :proost Hoelang weet ik niet maar ik kom al mooi lang bij Cambuur  8)

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op september 10, 2016, 13:28:53
Weet je wat ik pas slecht vind= Dat woanskip nog steeds na een doelpunt.  8P

Weet je wat ik pas vervelend vindt Rein met zijn praterij tijdens de wedstrijd en die halve soal die de lichten vijf minuten voor de rust en het einde aan doet in de tribune.

Woanskip hoort bij Cambuur.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op september 12, 2016, 21:12:09
In Duitsland was er al muziek na een goal toen wij nog gewoon zelfstandig konden juichen. Is dus al meer dan 25 jaar geleden  :proost Hoelang weet ik niet maar ik kom al mooi lang bij Cambuur  8)

Voor 1991 zongen we Saberiosia

en na een verkeerde beslissing van de scheids schreeuwden we hondelul toen werd dat nog geschreven zonder n.
MI-Sider for Life

Geelblauwstiens

En liepen we in de rust het veld om naar de andere goal. :)
Hoe ver moeten we terug mannen?

Spine

Gooiden we voor de wedstrijd schijtrollen op de goal van de tegenstander.

speculeter

Was ik mijn leven niet veilig als cambuur een doelpunt maakte.
Je stond bovenaan en eindigde onderaan!!

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op september 14, 2016, 17:05:00
Was ik mijn leven niet veilig als cambuur een doelpunt maakte.
Je stond bovenaan en eindigde onderaan!!
Helaas was dat niet zovaak, bovenaanstaan....

speculeter

Citaat van: Geelblauwstiens op september 14, 2016, 17:18:22
Helaas was dat niet zovaak, bovenaanstaan....
goed lezen........

Yellow Army

Citaat van: Geelblauwstiens op september 14, 2016, 17:18:22
Helaas was dat niet zovaak, bovenaanstaan....

Bovenaan de tribune bedoelt ie
Area 58