Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Bloedirritant dat er 'supporters' staan op NOORD die publieksdoeken naar beneden trekken en tegen houden. Lekker optiefen en voor FOX gaan zitten!  :( l8l

Destroyer

Citaat van: Montana op april 10, 2016, 14:09:48
Bloedirritant dat er 'supporters' staan op NOORD die publieksdoeken naar beneden trekken en tegen houden. Lekker optiefen en voor FOX gaan zitten!  :( l8l

Als dat waar is, schande!


** Poolwinner 18/19 - 21/22

siepelsjeu

Waar is vak 13 gebleven? Vak 12 begint te zingen 13 doet niet mee, gevolg 14 hoort het niet en zet iets anders in. En weg is de sfeer.

Geelblauwstiens

Citaat van: SCC-J op april 10, 2016, 00:14:56
In Leeuwarden zie je ze niet
Frank de boer zijn moeder is een hoer.
Joden branden het best.

Vak 14 bedenk nieuwe liedjes of zing bovenstaande niet!!
Wat was dat weet treurig zeg.

De anti liedjes deden het weet lekker maar bij de pro liedjes weer de kaken op elkaar.
It liekt wel ut forum

Destroyer

Citaat van: siepelsjeu op april 10, 2016, 14:16:43
Waar is vak 13 gebleven? Vak 12 begint te zingen 13 doet niet mee, gevolg 14 hoort het niet en zet iets anders in. En weg is de sfeer.

Op 10 minuten voor het goal na was het weer een bejaardentehuis. GVD leek wel een zomeravond wedstrijd tegen VV Burgum.  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Volgend jaar in de juup is alles weer anders. Meer ruimte, minder gloryhunters, en ook geen gezang. De sv's hebben er in gehakt. Bedankt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Eerste sv ers zijn bijna weer terug toch? Of hebben ze allemaal 5 jaar gekregen?

Unknown

Citaat van: Destroyer op april 10, 2016, 14:52:12
Volgend jaar in de juup is alles weer anders. Meer ruimte, minder gloryhunters, en ook geen gezang. De sv's hebben er in gehakt. Bedankt.

Neeee, mensen met stadion verboden zijn geen supporters. en komen alleen maar om rotzooi te trappen en iedere club heeft daar een paar van.....tenminste..dat is wat de media en de clubs iedereen probeert wijs te maken.

Maar inderdaad, al die sv's zijn zeker ten koste van de sfeer gegaan.

Casuals-lwd

Hoorde van medesupporters dat er een palestijnse vlag getoond werd op Noord.

Cambuur LWD

Citaat van: Casuals-lwd op april 10, 2016, 18:58:15
Hoorde van medesupporters dat er een palestijnse vlag getoond werd op Noord.

Zozo heftig  :O  :_spank

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op april 10, 2016, 18:58:15
Hoorde van medesupporters dat er een palestijnse vlag getoond werd op Noord.
Het zou schokkend zijn geweest als er met een Friese vlag was gezwaaid.
8P

Casuals-lwd

1e helft, dramatische sfeer.
2e helft na de goal van 020 dramatisch

Waarom kunnen Oost, Zuid, en West niet meer meezingen als Noord een liedje inzet. En gvd Noord wat een slappe zooi, er zijn diverse liedjes ingezet maar het houd al op bij 50 man, je staat toch op een sfeertribune dan moet je zingen.

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur LWD op april 10, 2016, 19:38:18
Zozo heftig  :O  :_spank
Je komt toch voor je club gvd, één van de weinige wedstrijden dat je club met zoveel passie speelt. Moedig die dan aan ipv dat kippenhok

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op april 10, 2016, 18:58:15
Hoorde van medesupporters dat er een palestijnse vlag getoond werd op Noord.

Daar kan ik niet wakker van liggen.. Ongetwijfeld de hele Joodse gemeenschap wel, wat dit weer ziet als een antisemitische aanval op hun volk.

Ajax is net zo Joods als dat de Paus atheïst is. Dus die selectieve verontwaardiging van instanties dat ze "altijd de Joden moeten hebben" kan ook wel de kast in.

Montana

Hebben ze bij Feyenoord ook