Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Cor op januari 16, 2016, 21:32:26
Ik mis een trommel  8)

Ik mis sfeer  :| Niet best dit seizoen. Cambuur ook maar snel ophouden met teksten als #volksclub op twitter etc. Ik herken mien club al een jaar niet meer terug  :zucht

kvc sfeer

Citaat van: Casuals-lwd op januari 16, 2016, 21:50:19
Dramaa, net ff gekeken naar een foto van de sfeer actie van Kvc. Wat een aanfluiting. Er stond een 'R' op het doek ipv 'B'

Volgende keer maar een drankje minder drinken dan. Was overduidelijk een B.

siepelsjeu

Citaat van: kvc sfeer op januari 17, 2016, 09:53:12
Volgende keer maar een drankje minder drinken dan. Was overduidelijk een B.
Leek verdomd veel op een R pas als je er beter naar kijkt zie je een B

siepelsjeu

Zijn er nou serieus nog steeds mensen hier die zeiken over de sfeer? Sfeer is hier al heel lang niet meer. We zijn kwa sfeer gewoon een gemiddelde eredivisie club

Nightmarelwd

De enige reden dat de sfeer matig is, is omdat het op het veld matig is.

MI-Sider for Life

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op januari 17, 2016, 11:32:25
De enige reden dat de sfeer matig is, is omdat het op het veld matig is.
flauwekul, sterke tegenstander waar behoorlijk tegen gevochten werd. Nivo op het veld was gisteren hoger dan op de tribune.

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2016, 11:35:30
flauwekul, sterke tegenstander waar behoorlijk tegen gevochten werd. Nivo op het veld was gisteren hoger dan op de tribune.

Mag je flauwekul noemen. Tegen NEC was de beste sfeer van het seizoen. Waarom? Omdat we snel voor kwamen en toen NEC de 1-1 maakte we op zoek gingen naar de 2-1. Toen die viel was het een gekke huis.



MI-Sider for Life

legeips


Collingwood

Citaat van: Nightmarelwd op januari 17, 2016, 11:38:29
Mag je flauwekul noemen. Tegen NEC was de beste sfeer van het seizoen. Waarom? Omdat we snel voor kwamen en toen NEC de 1-1 maakte we op zoek gingen naar de 2-1. Toen die viel was het een gekke huis.

Dus het ligt niet aan het 'matige' spel, maar aan het scoreverloop.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op januari 17, 2016, 11:38:29
Mag je flauwekul noemen. Tegen NEC was de beste sfeer van het seizoen. Waarom? Omdat we snel voor kwamen en toen NEC de 1-1 maakte we op zoek gingen naar de 2-1. Toen die viel was het een gekke huis.
nu scoorden we niet, maar het lag niet aan de werklust en strijd op het veld. Vitesse is een paar klassen beter dan nec, maar nogmaals het lag niet aan de inzet op het veld.

Nightmarelwd

Citaat van: Collingwood op januari 17, 2016, 11:40:50
Dus het ligt niet aan het 'matige' spel, maar aan het scoreverloop.

Ook dat. Maar eerste helft leuk voetbal, tweede helft matig.
Eerste helft nog wel sfeer, tweede helft niet.
MI-Sider for Life

Moira

Juist als het slecht gaat moet de sfeer goed zijn en moet de ploeg steun krijgen. De sfeer is echt vreselijk slecht

thankyou

Op een gegeven moment in de 2e helft, constant door zingen met enkelen onderin vak 14 Cambuur Leeuwarden ole ole ole SCC, na 3/4 minuten word vanuit vak 13 het trage nummer sc Cambuur jalala ingezet. Toen deden de mensen plotseling wel mee.
dat is ook frustrerend.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Casuals-lwd


DayDreamer

Citaat van: Nightmarelwd op januari 17, 2016, 11:32:25
De enige reden dat de sfeer matig is, is omdat het op het veld matig is.

Dan moeten we ons helemaal doodschamen. Gisteren ook genoeg momenten dat het publiek erachter had moeten gaan staan, dan kun je zo over een bepaald punt heen schreeuwen misschien.