Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Achja, de scheidingslijn tussen 'gouwe ouwe' plaatjes en de Liwwadder hollandse piraten meezing liedjes is wat mij betreft flinterdun.

SCC-J

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 13:39:12
daar moest ik ook al aan denken. Thialf muziek die er niet echt een hel van leeuwarden van maakt
Daarnaast zing 70%  het ook nog eens fout. Ook was het in de tijd dat we onderin de JL speelde toepasselijker dan nu.

John Hiatt

Blijf erbij, de mobieltjes hebben de meeste invloed op de mindere sfeer. De helft van vak 13 en 14 staat meer met de mobiel te klooien dan te letten op de wedstrijd....

Destroyer

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 12:52:04
http://nos.nl/op3/artikel/2021892-glenn-helder-traint-trommelaars-vitesse.html

De trommels zijn zelfs een keer naar beneden gegooid door supporter(s) die er klaar mee waren.  :_schater

Het moet ondersteunend zijn. Niet overheersend, dat je alleen maar trommels hoort. Het moet geen 'one man show' van de trommelaar worden.
Paul Koster, sfeercoƶrdinator van de Supportersvereniging Vitesse (SV)

:_schater :_schater :_schater :_schater Dat is nou net het probleem  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op januari 16, 2016, 16:53:33
Blijf erbij, de mobieltjes hebben de meeste invloed op de mindere sfeer. De helft van vak 13 en 14 staat meer met de mobiel te klooien dan te letten op de wedstrijd....

Eens
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: John Hiatt op januari 16, 2016, 16:53:33
Blijf erbij, de mobieltjes hebben de meeste invloed op de mindere sfeer. De helft van vak 13 en 14 staat meer met de mobiel te klooien dan te letten op de wedstrijd....
het wordt tijd voor het ouderwetse atleticoen ( goed geschreven?)

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2016, 16:58:55
het wordt tijd voor het ouderwetse atleticoen ( goed geschreven?)
Voor de zekerheid moeten we The Voice maar even vragen terug te komen en de spelling te checken, maar volgens mij is het Athleticoƫn...

Cor

Ik mis een trommel  8)

Casuals-lwd

Dramaa, net ff gekeken naar een foto van de sfeer actie van Kvc. Wat een aanfluiting. Er stond een 'R' op het doek ipv 'B'

Sfeer ook een drama, het fanatisme is er wel vanaf, de sv boys. Ook gaan andere tribunes niet meer mee met Noord, als Noord wel eens massaal gaat zingen.

Galdiano

Je kon een spelt horen vallen!
:|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 21:56:41
Je kon een spelt horen vallen!
:|

En er brood van bakken

Vedetski

:koffie

Galdiano

Citaat van: Cor op januari 16, 2016, 22:36:19
En er brood van bakken

Correctie Speld excuses  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor


Destroyer

Was niet onaardig  :fant
** Poolwinner 18/19 - 21/22