Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

papier

Waarom "kan" de ene niet en de ander wel?

1992SCC

Citaat van: MI 81-96 op januari 08, 2016, 12:28:07
Punt van verbetering wat mij betreft:

Ik wil niet de betweter uithangen maar dat "Ogbeche oh oh" kan echt niet meer. Tenenkrommend!

Waarom niet iets van "B" "B" "B" zoals ze vroegen "RUUD" "RUUD" "RUUD" scandeerden bij Manchester United voor Van Nistelrooij wanneer hij scoorde.

Eens



dizzhead


dizzhead


JurjenS7

zuid amerikaanse voetbal sferen altijd +1, daar is europa niks bij

Vedetski

Citaat van: JurjenS7 op januari 16, 2016, 00:20:04
zuid amerikaanse voetbal sferen altijd +1, daar is europa niks bij

Dit is de sfeer bij Panathinaikos.

Het basketbalteam, inderdaad.

:koffie

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op januari 04, 2016, 12:05:22

Nogmaals bij iedere club waar men een trommel gebruikt is de sfeer slecht. Je hoort de trommels maar geen publiek.

Hopen dat Vitesse vanavond de 137 trommels niet meenemen naar Leeuwarden.
Wat een ergernis is dat zeg...  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2016, 09:09:13
Hopen dat Vitesse vanavond de 137 trommels niet meenemen naar Leeuwarden.
Wat een ergernis is dat zeg...  :|
Heeft elke supporter daar een eigen trommel dan? Walgelijk!

Nightmarelwd

Citaat van: dizzhead op januari 15, 2016, 23:53:22
https://youtu.be/JhkRgJmmOhA

We moeten in Europa niet de sfeer van Zuid Amerika proberen. Past niet in Nederland. Ajax met 410 walgelijk. Wij hebben niet dezelfde passie voor sfeer.

MI-Sider for Life


Nightmarelwd

Citaat van: sccambuurlwdd op januari 16, 2016, 12:39:06
We zijn geen carnavalvereniging.

Soms heb ik dat idee wel.  :y

Luister vanavond maar eens goed. Guusje Meeuwis komt vast wel weer voorbij.
MI-Sider for Life

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op januari 16, 2016, 11:46:21
Heeft elke supporter daar een eigen trommel dan? Walgelijk!

http://nos.nl/op3/artikel/2021892-glenn-helder-traint-trommelaars-vitesse.html

De trommels zijn zelfs een keer naar beneden gegooid door supporter(s) die er klaar mee waren.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op januari 16, 2016, 12:40:40
Soms heb ik dat idee wel.  :y

Luister vanavond maar eens goed. Guusje Meeuwis komt vast wel weer voorbij.
daar moest ik ook al aan denken. Thialf muziek die er niet echt een hel van leeuwarden van maakt