Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Cambuur123 op januari 01, 2016, 21:37:01
Vervelend dat er mensen zijn die menen dat zij kunnen bepalen of er een trommel komt of niet. Kan er niet een poll aangemaakt worden, puur voor een peiling?

Het is toch het proberen waard? Heb het idee dat veel mensen zich wat van Feyenoord supporters hebben aangetrokken die de trommel schoffeerden. Heel jammer.

Open een topic maak een poll aan en verwijs voor discussie naar dit topic. Of beheerder van forum moet een tijdelijke poll aanmaken.
Het is uberhaubt de vraag of de trommelaar na zoveel kritiek wel weer wil gaan trommelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Cambuur123 op januari 01, 2016, 21:37:01
Vervelend dat er mensen zijn die menen dat zij kunnen bepalen of er een trommel komt of niet. Kan er niet een poll aangemaakt worden, puur voor een peiling?

Het is toch het proberen waard? Heb het idee dat veel mensen zich wat van Feyenoord supporters hebben aangetrokken die de trommel schoffeerden. Heel jammer.
Koop een trommel en ga er lekker op slaan.

Sakin

Om de sfeer te ondersteunen wil ik graag doneren, maar waar en welke is de beste. Met het oog op de derby!

Cambuur LWD

Citaat van: Cambuur123 op januari 01, 2016, 21:37:01
Heb het idee dat veel mensen zich wat van Feyenoord supporters hebben aangetrokken die de trommel schoffeerden. Heel jammer.

Grappig dat je het zegt, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. Ik wou die aanname niet op internet verkondigen, maar het lijkt wel of ze tegen hun opkijken ofzo? Natuurlijk een grote harde kern waar je respect voor moet hebben. En de mooiste sfeer in NL wanneer er een grote pot in de Kuip wordt gespeeld. Maar waar is het gevoel van 'Wij zijn Cambuur!' Schijt aan de F-Side, maar ook schijt aan Feyenoord!! We bepalen toch zelf wat we doen!

Of moet er weer complimenten in de Feyenoord Hooligan boekjes komen ofzo l0l Respect krijg je op lange termijn als je gewoon lekker je eigen gang gaat!

AL

Citaat van: Cambuur LWD op januari 03, 2016, 17:23:15
Grappig dat je het zegt, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. Ik wou die aanname niet op internet verkondigen, maar het lijkt wel of ze tegen hun opkijken ofzo? Natuurlijk een grote harde kern waar je respect voor moet hebben. En de mooiste sfeer in NL wanneer er een grote pot in de Kuip wordt gespeeld. Maar waar is het gevoel van 'Wij zijn Cambuur!' Schijt aan de F-Side, maar ook schijt aan Feyenoord!! We bepalen toch zelf wat we doen!

Of moet er weer complimenten in de Feyenoord Hooligan boekjes komen ofzo l0l Respect krijg je op lange termijn als je gewoon lekker je eigen gang gaat!

Feyenoord en sfeer? Ik vind het echt zwaar tegenvallen hoor.
1x per jaar bij een grote wedstrijd en als ze die dan winnen is er sfeer, maar verder is het daar zo stil als wat.

Daddy T.

Citaat van: Cambuur LWD op januari 03, 2016, 17:23:15
Grappig dat je het zegt, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. Ik wou die aanname niet op internet verkondigen, maar het lijkt wel of ze tegen hun opkijken ofzo? Natuurlijk een grote harde kern waar je respect voor moet hebben. En de mooiste sfeer in NL wanneer er een grote pot in de Kuip wordt gespeeld. Maar waar is het gevoel van 'Wij zijn Cambuur!' Schijt aan de F-Side, maar ook schijt aan Feyenoord!! We bepalen toch zelf wat we doen!

Of moet er weer complimenten in de Feyenoord Hooligan boekjes komen ofzo l0l Respect krijg je op lange termijn als je gewoon lekker je eigen gang gaat!

Wat een bullshit dat velen tegen een trommel zijn omdat Feyenoord dit niet heeft en wij tegen hen op zouden kijken! De trommel was jaren lang het centrale punt van sfeer op noord vanuit vak 13, de afgelopen jaren is dit niet meer het geval en werkte de trommel juist averechts omdat hij niet aanhaakte of juist te laat begon. Destijds waren er al tegenstanders vd trommel en dat zijn er de afgelopen jaren alleen maar meer geworden + nieuwe aanwas op Noord.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Casual14

Citaat van: Sakin op januari 03, 2016, 16:20:30
Om de sfeer te ondersteunen wil ik graag doneren, maar waar en welke is de beste. Met het oog op de derby!

Lid worden van Cambuur Culture. Check hun website om lid te worden

Casuals-lwd

#2287
Paar weken geleden heb ik bij Willem 2 wel gemerkt dat hun trommel diverse liedjes er tenminste  wat langer inhoud wat bij ons een probleem is....

Casual14

Citaat van: Casuals-lwd op januari 03, 2016, 23:41:25
Paar weken geleden heb ik bij Willem 2 wel gemerkt dat hun trommel diverse liedjes er tenminste  wat langer inhoud wat bij ons een probleem is....

Sfeer was ook daar ver te zoeken hoor? Al helemaal voor een winst partij op een concurrent

siepelsjeu

Allemaal deze even bestellen voor dkv thuis! Zeer goede rookbommen duren zeker 100 seconden, snelle levering, bezorgkosten zijn maar 5 euro.  |:) http://www.airsoftshop.be/nl/enola-gaye-eg18-high-output-yellow-smoke.html

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur123 op januari 01, 2016, 21:37:01
Vervelend dat er mensen zijn die menen dat zij kunnen bepalen of er een trommel komt of niet. Kan er niet een poll aangemaakt worden, puur voor een peiling?

Het is toch het proberen waard? Heb het idee dat veel mensen zich wat van Feyenoord supporters hebben aangetrokken die de trommel schoffeerden. Heel jammer.

Een poll hierop plaatsen en nav daarvan bepalen of er wel of geen trommel komt?  :_schater

Minimaal 98 % van de mensen die op noord staan zitten niet op dit forum. 

Heeft niks met Feyenoord te maken. De trommel is al jaren een ergernis.

Nogmaals bij iedere club waar men een trommel gebruikt is de sfeer slecht. Je hoort de trommels maar geen publiek.


MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op januari 03, 2016, 17:23:15
Grappig dat je het zegt, dat gevoel heb ik ook altijd gehad. Ik wou die aanname niet op internet verkondigen, maar het lijkt wel of ze tegen hun opkijken ofzo? Natuurlijk een grote harde kern waar je respect voor moet hebben. En de mooiste sfeer in NL wanneer er een grote pot in de Kuip wordt gespeeld. Maar waar is het gevoel van 'Wij zijn Cambuur!' Schijt aan de F-Side, maar ook schijt aan Feyenoord!! We bepalen toch zelf wat we doen!

Of moet er weer complimenten in de Feyenoord Hooligan boekjes komen ofzo l0l Respect krijg je op lange termijn als je gewoon lekker je eigen gang gaat!

Dat compliment was niet voor de sfeer, maar voor de andere tak van sport  :y
MI-Sider for Life

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op januari 04, 2016, 12:05:22
Een poll hierop plaatsen en nav daarvan bepalen of er wel of geen trommel komt?  :_schater

Minimaal 98 % van de mensen die op noord staan zitten niet op dit forum. 
Hehe eindelijk iemand die het begrijpt

dizzhead

Citaat van: Nightmarelwd op januari 04, 2016, 12:05:22

Minimaal 98 % van de mensen die op noord staan zitten niet op dit forum. 


Wie zegt dat die trommel op noord moet komen?  :zweep

MI 81-96

Punt van verbetering wat mij betreft:

Ik wil niet de betweter uithangen maar dat "Ogbeche oh oh" kan echt niet meer. Tenenkrommend!

Waarom niet iets van "B" "B" "B" zoals ze vroegen "RUUD" "RUUD" "RUUD" scandeerden bij Manchester United voor Van Nistelrooij wanneer hij scoorde.