Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2015, 13:50:03
Idd wat een ergernis is dat man.
Ja vooral als Twente komt.

SCC-J

Citaat van: janou op december 25, 2015, 13:39:07


Is waar maar, maar ben jij van mening dat de sfeer is verbeterd nadat de trommel is weggehaald? En als dr nu het dubbel aantal mensen is, zou je toch alleen maar meer behoefte hebben aan goede ritme? Ben het met je eens dat trommel in uitvak verboden moet worden!

Dus thuisvak moet en uitvak verboden?? Wat een figuur ben jij! Uit en thuis supporters gelijke rechten!

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2015, 13:51:42
Sfeerverhogend of niet, een trommel hoort gewoon niet in een voetbalstadion punt!
En waarom dan kwetsende teksten, vuurwerk, bier op het veld enz. wel?

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op december 25, 2015, 15:57:21
En waarom dan kwetsende teksten, vuurwerk, bier op het veld enz. wel?

Hoor je mij zeggen dat dat erbij hoort? Lul niet zo dom vent.
Area 58

Daddy T.

Citaat van: SCC-J op december 25, 2015, 15:04:05
Dus thuisvak moet en uitvak verboden?? Wat een figuur ben jij! Uit en thuis supporters gelijke rechten!

Deed men in Gelredome eind jaren negentig, zelf 5 trommels maar in uitvak mocht geen trommel mee... :zucht
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Citaat van: Daddy T. op december 25, 2015, 16:58:08
Deed men in Gelredome eind jaren negentig, zelf 5 trommels maar in uitvak mocht geen trommel mee... :zucht
Heb je er wel eens bij stil gestaan dat bij dkv dit nog steeds het geval is. ? Misschien bij wel meer clubs in nl
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2015, 16:33:37
Hoor je mij zeggen dat dat erbij hoort? Lul niet zo dom vent.
Jou antwoord slaat dan ook als een drol tegen een sluisdeur of als een lul op een trommel, want dan had ik dat wel gelezen.
Het gaat mij er om waarom veel lieden tegen een trommel zijn op de tribune en bij voorbeeld een veiligheidsmedewerkster uitmaken voor "hoer".
Even dimmen want wederom beweer ik niet dat jij dat schrijft. : :zucht

Delfzijl/Cambuur

Hoe meer kerst :camigo hoe schoner de teksten.... :? :? :?

Marc S

Fijne kerst iedereen. Beetje zuinig met de azijn doen he heren ;)

Dokkumer

Vooruit, omdat het kerst is rammel ik met de sleutels en zing ik Jingle Bells  :devil

Vlampiep

Citaat van: Marc S op december 25, 2015, 22:50:19
Fijne kerst iedereen. Beetje zuinig met de azijn doen he heren ;)
Je hebt gelijk, allemaal nog een mooie kerst en vooral veel gezondheid, rijkdom en plezier in 2016.

Delfzijl/Cambuur

 :0= HALLOOO de kerst is over, wanneer begint het tieren en raggen hier weer???? :P

janou

Citaat van: SCC-J op december 25, 2015, 15:04:05
Dus thuisvak moet en uitvak verboden?? Wat een figuur ben jij! Uit en thuis supporters gelijke rechten!
ja bedoelde het op de manier dat als wij geen trommel hebben zij ook niet, want als je zelf geen trommel gebruikt en het uitvak wel begrijp ik dat dat irritant is namelijk, dus of allebei wel of allebei niet.bedoelde het niet niet zo dat wij wel een mogen en zij niet. zou inderdaad krom zijn als wij wel mogen maar uitvak niet.

Zuid1991

Over een maand de derby.....
Daarvoor ook 2 belangrijke wedstrijden maar het komt weer dichterbij.
Met sien allen na de winter thuis een kolkende sfeer!

Cambuur123

Vervelend dat er mensen zijn die menen dat zij kunnen bepalen of er een trommel komt of niet. Kan er niet een poll aangemaakt worden, puur voor een peiling?

Het is toch het proberen waard? Heb het idee dat veel mensen zich wat van Feyenoord supporters hebben aangetrokken die de trommel schoffeerden. Heel jammer.