Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: 058-4life op december 23, 2015, 20:43:22
Misschien moest je ook eens naar Zuid Amerika gaan  _O_ :thumbsup

Staat op m'n bucketlist. Boca - River Plate..

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op december 23, 2015, 22:38:45
Staat op m'n bucketlist. Boca - River Plate..

Een enkeltje mag ik hopen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde


Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2015, 10:50:45
Een enkeltje mag ik hopen?
Heeft geen nut, daar hebben ze ook wel internet :devil

janou

ik wil ff terugkomen op het verhaal met de trommel.
vind opmerkingen als ''we zijn geen muziekcorps'' echt zware onzin.
het is gewoon een feit dat als er een trommel is er meer mensen meedoen. het punt is dat er veel en veel te snel gezongen word.een trommel zorgt ervoor dat er ritme in komt. als je bijvoorbeeld filmpjes van nu terugkijkt van rupppppert en van wedstrijden van paar jaar geleden dan zie je dat er veel rustiger en met veel meer ritme werd gezongen. ik vind dat het in ieder geval geprobeert kan en moet worden. kijk fc twente eens, die hebben ook een trommel en naar mijn mening over het algemeen goede sfeer. en als je de sv de schuld geeft dan doe je de mensen tekort die 90 minuten zitten te zingen en springen voor cambuur maar niet zo dom zijn om vlinders en dergelijke te gooien.(dit staat trouwens los van of sv terrecht zijn gegeven of niet)

gr janou

Cambuur LWD

Citaat van: janou op december 24, 2015, 19:51:29
ik wil ff terugkomen op het verhaal met de trommel.
vind opmerkingen als ''we zijn geen muziekcorps'' echt zware onzin.
het is gewoon een feit dat als er een trommel is er meer mensen meedoen. het punt is dat er veel en veel te snel gezongen word.een trommel zorgt ervoor dat er ritme in komt. als je bijvoorbeeld filmpjes van nu terugkijkt van rupppppert en van wedstrijden van paar jaar geleden dan zie je dat er veel rustiger en met veel meer ritme werd gezongen. ik vind dat het in ieder geval geprobeert kan en moet worden. kijk fc twente eens, die hebben ook een trommel en naar mijn mening over het algemeen goede sfeer. en als je de sv de schuld geeft dan doe je de mensen tekort die 90 minuten zitten te zingen en springen voor cambuur maar niet zo dom zijn om vlinders en dergelijke te gooien.(dit staat trouwens los van of sv terrecht zijn gegeven of niet)

gr janou

Eens! Het is alleen niet zo dat er niet getrommeld mag worden, maar dat er op dit moment geen trommelaar is die wil gaan trommelen..

Dokkumer

Een groot deel van de sfeermakers waren in ogen van de bvo lastpakken. Amsterdam was de stok om een bepaald deel van die groep te kunnen slaan. Enkelen zijn bijvoorbeeld vrijgesproken voor alle tenlasteleggingen, maar zijn toch niet welkom.

Enneh vlinders gooien? Lijkt wel heel suf :wall

Nightmarelwd

Citaat van: janou op december 24, 2015, 19:51:29
ik wil ff terugkomen op het verhaal met de trommel.
vind opmerkingen als ''we zijn geen muziekcorps'' echt zware onzin.
het is gewoon een feit dat als er een trommel is er meer mensen meedoen. het punt is dat er veel en veel te snel gezongen word.een trommel zorgt ervoor dat er ritme in komt. als je bijvoorbeeld filmpjes van nu terugkijkt van rupppppert en van wedstrijden van paar jaar geleden dan zie je dat er veel rustiger en met veel meer ritme werd gezongen. ik vind dat het in ieder geval geprobeert kan en moet worden. kijk fc twente eens, die hebben ook een trommel en naar mijn mening over het algemeen goede sfeer. en als je de sv de schuld geeft dan doe je de mensen tekort die 90 minuten zitten te zingen en springen voor cambuur maar niet zo dom zijn om vlinders en dergelijke te gooien.(dit staat trouwens los van of sv terrecht zijn gegeven of niet)

gr janou

Een paar jaar geleden waren er gemiddeld 5000 mensen in het stadion, nu het dubbele.

De laatste wedstrijd was de sfeer top. Wanneer men op het veld laat zien dat men wil, dan gaat het op de tribunes prima. 

Iedereen doet hier of de sfeer het eerste seizoen super was. Ik heb het eerste seizoen eredivisie filmpjes gemaakt van het gezang op de tribune, Ik kan je vertellen dat er van de 90 minuten misschien 20 of 25 minuten in totaal is gezongen.

De eerste tien minuten van alle thuiswedstrijden is de sfeer top. Wanneer men op het veld na tien minuten stopt met voetballen, dan merk je dit op de tribune.

Dat je over de trommel begint, bespaar je de moeite. Dat ding komt niet terug op de tribune.


MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Volgende stap is om trommels in het uitvak te verbieden.  :y
MI-Sider for Life

Destroyer

Inzet op het veld bepaald alles!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

janou

Citaat van: Nightmarelwd op december 25, 2015, 11:55:17
Een paar jaar geleden waren er gemiddeld 5000 mensen in het stadion, nu het dubbele.

De laatste wedstrijd was de sfeer top. Wanneer men op het veld laat zien dat men wil, dan gaat het op de tribunes prima. 

Iedereen doet hier of de sfeer het eerste seizoen super was. Ik heb het eerste seizoen eredivisie filmpjes gemaakt van het gezang op de tribune, Ik kan je vertellen dat er van de 90 minuten misschien 20 of 25 minuten in totaal is gezongen.

De eerste tien minuten van alle thuiswedstrijden is de sfeer top. Wanneer men op het veld na tien minuten stopt met voetballen, dan merk je dit op de tribune.

Dat je over de trommel begint, bespaar je de moeite. Dat ding komt niet terug op de tribune.

Is waar maar, maar ben jij van mening dat de sfeer is verbeterd nadat de trommel is weggehaald? En als dr nu het dubbel aantal mensen is, zou je toch alleen maar meer behoefte hebben aan goede ritme? Ben het met je eens dat trommel in uitvak verboden moet worden!


Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op december 25, 2015, 11:55:56
Volgende stap is om trommels in het uitvak te verbieden.  :y

Idd wat een ergernis is dat man.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: janou op december 25, 2015, 13:39:07


Is waar maar, maar ben jij van mening dat de sfeer is verbeterd nadat de trommel is weggehaald? En als dr nu het dubbel aantal mensen is, zou je toch alleen maar meer behoefte hebben aan goede ritme? Ben het met je eens dat trommel in uitvak verboden moet worden!

Sfeerverhogend of niet, een trommel hoort gewoon niet in een voetbalstadion punt!
Area 58

mescc

Citaat van: Yellow Army op december 25, 2015, 13:51:42
Sfeerverhogend of niet, een trommel hoort gewoon niet in een voetbalstadion punt!

Behalve in Zuid Amerika!

WesselSCC

Citaat van: mescc op december 25, 2015, 14:18:55
Behalve in Zuid Amerika!
En een megafoon is sfeerverhogend bij DKV en in Duitsland. :clint