Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 17:37:46
Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.

En dit vertel je met droge ogen..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 17:37:46
Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.

Joh  :_schater menig Cambuur supporter komt niet in een ander stadion tijdens een uit wedstrijd
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 17:37:46
Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.
ga fietse joh! Hoelang kom jij bij het voetbal dan? Sfeer in Nederland is over het algemeen kut.

Casuals-lwd

#2223
Citaat van: Vlampiep op december 20, 2015, 17:05:17
Weer een dikke prima voor onze supporters die gedurende de hele wedstrijd de sfeer bepaalden en als de twaalfde man met  hun lawaai de tegenstander overklasten. _O_ _O_ _O_
Excelsior stelt ook helemaal niks voor hé  8)

Casuals-lwd

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 17:37:46
Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.
Meen je dat nou....

Geelblauwstiens

Citaat van: El Ma-kri-niii op december 20, 2015, 17:10:42
Het uitvak was inderdaad veel en goed te horen. Moet wel bij gezegd worden dat het niet heel moeilijk is om de supporters van Excelsior te overstemmen. ;)

Er valt altijd wat te zeuren.

Dokkumer

Citaat van: Timmie op december 20, 2015, 17:37:46
Regelmatig ben ik bij andere clubs te vinden, en ik kan je melden, dat wanneer je in het stadion zit, de sfeer enorm goed is. Dat dit anders overkomt op televisie is een ander verhaal.
Het is maar wat je een goede sfeer vindt. Bij alle eerdergenoemde clubs schrik ik vaak dat je geroezemoes hoort. En nee dat is niet zingen, maar mensen die met elkaar zitten te praten (hoor je ook heel vaak bij het NL-XI tal). Het zijn momenten waarop het stadion volledig los kan gaan, maar ook heel veel fases waarin amper tot niet gezongen wordt.

En nee, 90 minuten lang een heksenketel verwacht ik ook niet.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Geelblauwstiens op december 20, 2015, 19:21:05
Er valt altijd wat te zeuren.
Daar ben ik Cambuursupporter voor ;)

Zuid1991

Mannen, laten we deze flow houden na de winterstop; achter de club blijven staan als vanouds, ook in uitwedstrijden de sfeer bepalen net als gister, kortom gas gevuh! |:)
Hint, mooie tekst voor op een groot spandoek na de winter trouwens: GAS GEVUH!

058-4life

We mogen trots zijn op ons zelf als supporter. Ik zag een overzicht voorbij komen waarin we 6e staan op basis van het aantal meegenomen uitsupporters. En dat achter clubs als Feyenoord, Ajax en PSV. Best een prestatie al zeg ik het zelf!  |:)

jeff

Citaat van: 058-4life op december 21, 2015, 17:13:36
We mogen trots zijn op ons zelf als supporter. Ik zag een overzicht voorbij komen waarin we 6e staan op basis van het aantal meegenomen uitsupporters. En dat achter clubs als Feyenoord, Ajax en PSV. Best een prestatie al zeg ik het zelf!  |:)
Beetje vertekend beeld door dkv uit. Zoals Moodygrunn al zei in het eredivisie topic :
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2015, 17:11:37
Beeld vertekent wel enigszins.  8 uitwedstrijden voor de winterstop x 302 = 2416. Als je daar de 1200 van dkv vanaf haalt en deelt door 7 krijg je gemiddeld 174 man. Dat geeft denk ik een iets realistischer beeld.
Groningen-uit verwacht ik trouwens ook een behoorlijke opkomst. Zou mooi zijn als de club daar het hele uitvak neemt ipv de helft.

058-4life

Dan zouden we er maar 2 onder ons houden. Volgens mij klopt dat ook niet helemaal dan.

moodygrunn

Citaat van: 058-4life op december 21, 2015, 17:21:19
Dan zouden we er maar 2 onder ons houden. Volgens mij klopt dat ook niet helemaal dan.
Zeker als je een kleine 'steekproef' heb zoals dit, 17 wedstrijden in een seizoen, geeft het gemiddelde nogal snel een vertekend beeld door hoge uitschieters zoals dkv en groningen.
In Henk en Sandor we trust

058-4life

Hoe hebben we het vorig jaar gedaan na 34? 'Linkerrijtje' moet mogelijk zijn denk ik.

moodygrunn

Citaat van: 058-4life op december 21, 2015, 17:53:56
Hoe hebben we het vorig jaar gedaan na 34? 'Linkerrijtje' moet mogelijk zijn denk ik.
In Henk en Sandor we trust