Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Seizoen start 2016/2017 :

CiteerDe eerste competitieronde van de Eredivisie en de Jupiler League in seizoen 2016/'17 is in het weekeinde van 5, 6 en 7 augustus. Dat staat in de speeldagenkalender van het seizoen 2016/'17, die de KNVB maandag bekendmaakte.
http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/competitiezaken/15530/de-bal-rolt-seizoen-201617-vanaf-5-augustus

dizzhead

#4801
Uitsupporter statistieken:

https://goo.gl/photos/46ofSgJ8aVZqV5SE9

Niet zo slecht als dat de berichten hier soms doen vermoeden.  |:)




Via Awaydays NL https://www.facebook.com/AwaydaysNL/?fref=photo

moodygrunn

Citaat van: dizzhead op december 21, 2015, 17:04:37
https://goo.gl/photos/46ofSgJ8aVZqV5SE9

Niet zo slecht als dat we hier soms roepen. En dan mogen we nog op bezoek bij Feyenoord.

Beeld vertekent wel enigszins.  8 uitwedstrijden voor de winterstop x 302 = 2416. Als je daar de 1200 van dkv vanaf haalt en deelt door 7 krijg je gemiddeld 174 man. Dat geeft denk ik een iets realistischer beeld.
Groningen-uit verwacht ik trouwens ook een behoorlijke opkomst. Zou mooi zijn als de club daar het hele uitvak neemt ipv de helft.
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

#4803
Citaat van: moodygrunn op december 21, 2015, 17:11:37
Beeld vertekent wel enigszins.  8 uitwedstrijden voor de winterstop x 302 = 2416. Als je daar de 1200 van dkv vanaf haalt en deelt door 7 krijg je gemiddeld 174 man. Dat geeft denk ik een iets realistischer beeld.
Groningen-uit verwacht ik trouwens ook een behoorlijke opkomst. Zou mooi zijn als de club daar het hele uitvak neemt ipv de helft.



Dit zal dus juist voor een hoger gemiddelde kunnen zorgen. Zeker als je je realiseert dat we nog naar Almelo en de Graafschap mogen (wat toch wel goed bezochte wedstrijden zijn, doorgaans). Uiteraard hangt het een en ander af van de vervoersregelingen - maar juist die lijken dit jaar te versoepelen. Dat het beeld vertekend snap ik, maar eigenlijk moet dan de helft van dkv uit eraf halen (aangezien je die wedstrijd sws krijgt) en delen door 8. Dus (8 * 302) - 600)) / 8 = 227.

Daddy T.

Citaat van: moodygrunn op december 21, 2015, 17:11:37
Groningen-uit verwacht ik trouwens ook een behoorlijke opkomst. Zou mooi zijn als de club daar het hele uitvak neemt ipv de helft.

Waarom zou de club overwegen de helft af te nemen? Afgelopen 2 jaar toch ook volledige vak afgenomen met een hoge opkomst...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

DayDreamer

Zitten echt nog wel een paar leuke uitwedstrijden aan te komen, jammer dat AZ op woensdag is.

ADO en AZ zullen wel autocombi worden, Groningen buscombi.

speculeter

Sankoh weg bij Roda.
Buys van de boeren naar Roda.

poelie-lwd

Tombola gaat draaien  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

spelers van niks die 2

AL

Twente wil zich (flink) versterken in winterstop.
Is toch een grote schande?
Die hadden licentie al lang kwijt moeten zijn.
Hoop dat ze nog een flinke punten aftrek krijgen en degraderen!

Lore

Citaat van: AL op januari 02, 2016, 12:42:12
Twente wil zich (flink) versterken in winterstop.
Is toch een grote schande?
Die hadden licentie al lang kwijt moeten zijn.
Hoop dat ze nog een flinke punten aftrek krijgen en degraderen!

Als zij transfervergoedingen gaan betalen is het compleet belacheijk. Eerst handje ophouden bij de gemeente en dan geld uitgeven aan spelers.

dizzhead

Psv zojuist zien verliezen tegen hibernians FC (Malta) 2-1. Erg slecht.

reisbureau

Als ik het beleid van de KNVB nu f doortrek heeft Cambuur op dit moment al genoeg punten om de na-competitie te ontlopen. Toch!!
ADO krijgt 40 punten in mindering evenals Twente. De Graafschap kan zich nog veilig spelen via na-competitie.
Correct toch  :clint

Dokkumer

Die draaien vooreerst hun hoofd af en nemen nog een nieuwjaarsborrel  :zucht

El Ma-kri-niii

Roda haalt inmiddels de vijfde versterking deze winter, nu een Spanjaard uit de Cypriotische competitie. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Daarnaast ben ik benieuwd of ze deze maand de stadionhuur kunnen betalen...