Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 10:19:03
Heeft niks van doen met het feit dat er geen trommel is. De sfeer was vorig seizoen met trommel ook matig tot slecht.

Het probleem is dat we niet zelf kunnen bepalen wie er in ons vak komen staan. Cambuur verkoopt kaarten voor 14 en 15 los. Wat je merkt  nu er steeds meer mensen een sv krijgen voor ieder wissewasje er mensen voor terugkomen die geen sfeermens zijn. Dagjesmensen.

Wat er staat geeft ook geen goed voornemen om de boel aan te zwengelen. Dit is wel beetje wegwuiven. Er moet gewoon iemand de boel opzwepen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 10:20:59
Wat er staat geeft ook geen goed voornemen om de boel aan te zwengelen. Dit is wel beetje wegwuiven. Er moet gewoon iemand de boel opzwepen!

We proberen het onderin, maar mensen staan je aan te kijken van moet dat nou!

MI-Sider for Life

AL

Volgend seizoen in jupiler league komt de sfeer wel weer terug!!

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 10:13:59
Uitvak de de Graafschap een dikke 10. Spelers de Graafschap wisten net als hun fans wat er op het spel stond.

Onze spelers waren net zo dramatisch als de thuistribunes. Een dikke onvoldoende.
Nummers van André Hazes en het nummer van Guus Meeuwis hebben geen toegevoegde waarde.

Naar een uitvak wat gevuld is met rook en fakkels schreeuwen: je moet je doodschamen, dan begrijp je er niks van.

Sarah en consorten lekker blijven doorgaan om voor iedere wissewasje een stadionverbod uit te delen. Jullie zijn schuldig dat we de laatste tweeënhalf jaar verworden zijn tot een familieclub, waar mama bepaald wat erop tafel komt.

Iedere week komen we dichter in de buurt bij de door ons zo gehate club qua sfeer.

Maak acties dat Sarah en vd Vegt moet oprotten! Ze verneuken de sfeer en de club. Ik kan roepen wat ik wil, maar er moet een groep opstaan CC, KvC of de MI-Side?!?

1992SCC

Echt wie geef je nou de schuld van de slechte sfeer? Sarah? Dus dat wil zeggen dat wij niet op legitieme manier sfeer kunnen maken? Hebben we toch jaren gedaan?

Het is toch heel simpel, het experiment zonder trommel is mislukt. Liedjes vallen na 20 seconden dood, je krijgt andere tribunes niet meer mee. Het ergste vind ik nog wel dat we voor een speler als Vytas (die erg van sfeer houdt) niet meer op kunnen brengen wat we vroeger deden. Hij maakte gister een oppeppend gebaar naar oost, nou dan weet je wel hoe ver we staan qua sfeer.

Het experiment kán nog werken, als je de trommel bij de volgende thuiswedstrijd terugzet, krijg je misschien een goede reactie van het publiek. De club heeft ons nodig!!!

DayDreamer

Citaat van: 666 op november 28, 2015, 09:37:01
Je kan het ook overdrijven... 2e helft pas na de 2-3  kregen ze de sfeer er weer een beetje in. Ja als je voor staat dan is het ook allemaal net iets makkelijker, maar om te zeggen dat we wat kunnen leren gaat mij veel te ver.

Precies, 2e helft niet gehoord of gezien die lui, pas na de 2-3 weer.

1992SCC

Citaat van: DayDreamer op november 28, 2015, 11:25:10
Precies, 2e helft niet gehoord of gezien die lui, pas na de 2-3 weer.

Het werd idd iets minder, maar die lui aan de rechterkant van het uitvak hebben echt 90 min lang gezongen. Echt respect.

DayDreamer

Precies wat Nightmare zegt, we zijn een familieclub aan het worden. Cambuur (oa twitter ) blijven ook maar roepen met #volksclub, nou dat zijn we al een hele tijd niet meer.
Ik herken mijn eigen club niet meer, de volksclub waar je ooit voor gevallen bent  ;(
Misschien dat het na degradatie weer beter gaat worden, dan zullen er hopelijk beleidsbepalers opstappen. Terug naar oldskool sfeer en gekkehus, dagjesmensen en wijfen komen dan toch niet meer.

Bill Shankly

Sfeer is niet meer
Hel van Leeuwarden bestaat ook niet meer.

siepelsjeu

Vanwaar al die lof naar het uitvak? De enigste reden dat het zo vol zat is dat je er voor 10 euro heen kon. Normaal komt er geen kop mee met uitwedstrijden. Heb het uitvak amper kunnen horen vanuit vak 12, alleen na de wedstrijd.

thankyou

Wij als supporters kunnen ook meer doen dan de vrouw tromp voor hoer uitmaken of roepen dat van der vegt moet oprotten  :_spank
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Bill Shankly

Citaat van: siepelsjeu op november 28, 2015, 11:51:16
Vanwaar al die lof naar het uitvak? De enigste reden dat het zo vol zat is dat je er voor 10 euro heen kon. Normaal komt er geen kop mee met uitwedstrijden. Heb het uitvak amper kunnen horen vanuit vak 12, alleen na de wedstrijd.


Dat we zo vol lof zijn over het Uitvak zegt alles over onze eigen sfeer

Casuals-lwd

Ik zal je zeggen we stonden van tevoren al 0-1 achter, bij de opkomst een pyroshow uit het uitvak. Wat een sfeer, en een paar nitraatjes, 90 minuten lang zang. Deze mannen wisten waar het om ging.

Waarom 'Je moet je dooschamen' zingen naar het uitvak omdat zij wel lieten zien hoe het moest.  :R Zo raar hoe de supporters zo makkelijk mee gaan in het beleid. Wil je echt wat dan moet je actie ondernemen.

thankyou

Citaat van: Casuals-lwd op november 28, 2015, 14:58:24
Ik zal je zeggen we stonden van tevoren al 0-1 achter, bij de opkomst een pyroshow uit het uitvak. Wat een sfeer, en een paar nitraatjes, 90 minuten lang zang. Deze mannen wisten waar het om ging.

Waarom 'Je moet je dooschamen' zingen naar het uitvak omdat zij wel lieten zien hoe het moest.  :R Zo raar hoe de supporters zo makkelijk mee gaan in het beleid. Wil je echt wat dan moet je actie ondernemen.
Ook heel slim allemaal de zelfde muts op met een zonnebril respect.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zeewolde

Nog iemand wat te zeggen over het uitfluiten van eigen spelers? En dan vooral in combinatie wat hierover de afgelopen twee seizoenen over werd gezegd?