Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

De sfeer op de tribunes was net zo slecht als wat de spelers op het veld lieten zien, ik kan mij nog een wedstrijd tegen ADO herinneren waarbij wij achter kwamen en het publiek de spelers geholpen hebben de wedstrijd om te draaien en te winnen. Deze steun mis ik nu maar ik realiseer mij terdege dat het niet makkelijk is als er zo bedroevend slecht word gespeeld  ;( Normaal laat ik ook wel een beetje van mij horen maar betrapte mijzelf er ook op dat ik beduusd en stil was.

Cambuur LWD

#2116
Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 23:02:37
Je moet je doodschamen zingen naar het uitvak.. In dat in vak 14. De ultra mentaliteit die het uitvak heeft kan vak 14 nog een voorbeeld aan nemen.

Eens! Vak 14 zakt alleen maar achteruit! Al die kinderen van vak 13 stappen over en dat is duidelijk te zien.. In vak 13 is nu een leeg gat ontstaan in t vak.. Waar is Cambuur Culture?? Hebben al die lui een stadionverbod ofzo?? Er wordt totaal niets aan sfeer gedaan! Waar onze hel?!?! Waar zijn de ultra's? Cambuur onwaardig!

De hele tijd aangeven dat de trommel weg moet, want wij kunnen wel zonder!?!? Vak 14 leeft totaal niet, het is dood! Nu moet een jeugdbende van KvC  die voor de sfeer moet zorgen? Ze doen hun best, alle respect, maar zo maak je geen sfeer.. Voor tijdens en na de wedstrijd, het lijkt nergens op!

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:27:10
Eens! Vak 14 zakt alleen maar achteruit! Al die kinderen van vak 13 stappen over en dat is duidelijk te zien.. In vak 13 is nu een leeg gat ontstaan in t vak.. Waar is Cambuur Culture?? Hebben al die lui een stadionverbod ofzo?? Er wordt totaal niets aan sfeer gedaan! Waar onze hel?!?! Cambuur onwaardig!

Haha, denk dat inderdaad een grote groep niet meer aanwezig is. Ook die zouden janken over wat er nu gebeurd...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Ik zeg het niet graag, maar misschien is het toch wel het ontbreken van die klote trommel.

Destroyer

Ontbreken van Span + trommel?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Cambuur Culture kan sfeeracties doen maar daar ligt het naar mijn mening niet aan. Vooral het volk wat in 14 staat maar niks op heeft met de ultra's scène of wat daar aan grenst.

Echt hoe dom ben je als je dat uitvak zo benaderd.

Maar vindt je dat Cc hier meer een rol in kan spelen, laat het ons weten want dit lijkt nergens naar.

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 23:31:18
Cambuur Culture kan sfeeracties doen maar daar ligt het naar mijn mening niet aan. Vooral het volk wat in 14 staat maar niks op heeft met de ultra's scène of wat daar aan grenst.

Echt hoe dom ben je als je dat uitvak zo benaderd.

Maar vindt je dat Cc hier meer een rol in kan spelen, laat het ons weten want dit lijkt nergens naar.
Iedereen wil vuurwerk, nu doet de tegenstander het en wordt er gezongen "Je moet je doodschamen!" :S Watvoor poepgroep zijn we aan het worden! Er wordt totaal geen leiding genomen door een groep mensen in vak 14! CC kan die leiding nemen, maar die zijn de laatste tijd erg rustig.. Laat meer van je horen!! Neem aan dat CC hier ook niet voor staat..

Maak een statement en verspreid dit, KvC doet toch niets!

AL

We kunnen nog wat leren van de graafschap.
Wat een sfeer zeg in het uitvak.
Respect!

666

Citaat van: AL op november 28, 2015, 09:16:08
We kunnen nog wat leren van de graafschap.
Wat een sfeer zeg in het uitvak.
Respect!

Je kan het ook overdrijven... 2e helft pas na de 2-3  kregen ze de sfeer er weer een beetje in. Ja als je voor staat dan is het ook allemaal net iets makkelijker, maar om te zeggen dat we wat kunnen leren gaat mij veel te ver.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Citaat van: 666 op november 28, 2015, 09:37:01
Je kan het ook overdrijven... 2e helft pas na de 2-3  kregen ze de sfeer er weer een beetje in. Ja als je voor staat dan is het ook allemaal net iets makkelijker, maar om te zeggen dat we wat kunnen leren gaat mij veel te ver.

Vanaf minuut 1 maakten zij toch echt de sfeer!!

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op november 28, 2015, 09:37:01
Je kan het ook overdrijven... 2e helft pas na de 2-3  kregen ze de sfeer er weer een beetje in. Ja als je voor staat dan is het ook allemaal net iets makkelijker, maar om te zeggen dat we wat kunnen leren gaat mij veel te ver.

Die gasten stopten misschien tien minuten met zingen na de 2-2.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Uitvak de de Graafschap een dikke 10. Spelers de Graafschap wisten net als hun fans wat er op het spel stond.

Onze spelers waren net zo dramatisch als de thuistribunes. Een dikke onvoldoende.
Nummers van André Hazes en het nummer van Guus Meeuwis hebben geen toegevoegde waarde.

Naar een uitvak wat gevuld is met rook en fakkels schreeuwen: je moet je doodschamen, dan begrijp je er niks van.

Sarah en consorten lekker blijven doorgaan om voor iedere wissewasje een stadionverbod uit te delen. Jullie zijn schuldig dat we de laatste tweeënhalf jaar verworden zijn tot een familieclub, waar mama bepaald wat erop tafel komt.

Iedere week komen we dichter in de buurt bij de door ons zo gehate club qua sfeer.

MI-Sider for Life

AL

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 10:13:59
Uitvak de de Graafschap een dikke 10. Spelers de Graafschap wisten net als hun fans wat er op het spel stond.

Onze spelers waren net zo dramatisch als de thuistribunes. Een dikke onvoldoende.
Nummers van André Hazes en het nummer van Guus Meeuwis hebben geen toegevoegde waarde.

Naar een uitvak wat gevuld is met rook en fakkels schreeuwen: je moet je doodschamen, dan begrijp je er niks van.

Sarah en consorten lekker blijven doorgaan om voor iedere wissewasje een stadionverbod uit te delen. Jullie zijn schuldig dat we de laatste tweeënhalf jaar verworden zijn tot een familieclub, waar mama bepaald wat erop tafel komt.

Iedere week komen we dichter in de buurt bij de door ons zo gehate club qua sfeer.

Helemaal mee eens!!!

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 10:13:59
Uitvak de de Graafschap een dikke 10. Spelers de Graafschap wisten net als hun fans wat er op het spel stond.

Onze spelers waren net zo dramatisch als de thuistribunes. Een dikke onvoldoende.
Nummers van André Hazes en het nummer van Guus Meeuwis hebben geen toegevoegde waarde.

Naar een uitvak wat gevuld is met rook en fakkels schreeuwen: je moet je doodschamen, dan begrijp je er niks van.

Sarah en consorten lekker blijven doorgaan om voor iedere wissewasje een stadionverbod uit te delen. Jullie zijn schuldig dat we de laatste tweeënhalf jaar verworden zijn tot een familieclub, waar mama bepaald wat erop tafel komt.

Iedere week komen we dichter in de buurt bij de door ons zo gehate club qua sfeer.

Jij spreekt de ware taal.  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Hopen dat er een omslag komt. Sarah is inderdaad mede schuldige.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:27:10
Eens! Vak 14 zakt alleen maar achteruit! Al die kinderen van vak 13 stappen over en dat is duidelijk te zien.. In vak 13 is nu een leeg gat ontstaan in t vak.. Waar is Cambuur Culture?? Hebben al die lui een stadionverbod ofzo?? Er wordt totaal niets aan sfeer gedaan! Waar onze hel?!?! Waar zijn de ultra's? Cambuur onwaardig!

De hele tijd aangeven dat de trommel weg moet, want wij kunnen wel zonder!?!? Vak 14 leeft totaal niet, het is dood! Nu moet een jeugdbende van KvC  die voor de sfeer moet zorgen? Ze doen hun best, alle respect, maar zo maak je geen sfeer.. Voor tijdens en na de wedstrijd, het lijkt nergens op!

Heeft niks van doen met het feit dat er geen trommel is. De sfeer was vorig seizoen met trommel ook matig tot slecht.

Het probleem is dat we niet zelf kunnen bepalen wie er in ons vak komen staan. Cambuur verkoopt kaarten voor 14 en 15 los. Wat je merkt  nu er steeds meer mensen een sv krijgen voor ieder wissewasje er mensen voor terugkomen die geen sfeermens zijn. Dagjesmensen.





MI-Sider for Life