Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: DayDreamer op oktober 26, 2015, 09:35:51
De sfeer is op dit moment alleen goed als het op het veld een beetje loopt.
(...)

Of juist wanneer de boel (scheidsrechter) gigantisch tegenzit, daar kan de sfeer zo heerlijk opgefokt van raken.

siepelsjeu

Citaat van: 666 op oktober 26, 2015, 18:14:18
Ja sfeer... Ik heb het al eens eerder gezegd maar nu er geen maatgever meer is valt het gezang snel dood. Ik wil die trommel ook niet terug maar als er nu een liedje in wordt gezet gaan mensen in de hoogste versnelling zingen en valt er in vak 10 11 en 12 niet veel meer te zingen, laat staan om de rest van het stadion mee te krijgen. Mensen in het stadion willen wel maar dat wordt gewoon onmogelijk gemaakt.
Alleen het bovenste gedeelte van vak 11 en 12 is fanatiek de rest weigert mee te zingen zolang we niet voorstaan.

666

Citaat van: siepelsjeu op oktober 27, 2015, 12:59:47
Alleen het bovenste gedeelte van vak 11 en 12 is fanatiek de rest weigert mee te zingen zolang we niet voorstaan.

Ben ik niet geheel met je eens..  Ik zie genoeg momenten van genoemde vakken dat ze wel los gaan en niet alleen als we voor staan. Maar zoals ik al eerder zei gaat het om hoe snel een lied gezongen wordt (maatgever ontbreekt), dan is het zelfs voor de bovenste supporters niet bij te houden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Citaat van: 666 op oktober 27, 2015, 13:17:04
Ben ik niet geheel met je eens..  Ik zie genoeg momenten van genoemde vakken dat ze wel los gaan en niet alleen als we voor staan. Maar zoals ik al eerder zei gaat het om hoe snel een lied gezongen wordt (maatgever ontbreekt), dan is het zelfs voor de bovenste supporters niet bij te houden.
Bovenste gedeelte is wel het fanatiekste gedeelte van deze 2 vakken.

Cor

Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2015, 12:40:30
Bovenste gedeelte is wel het fanatiekste gedeelte van deze 2 vakken.

Mwah, zelf vak 11 rij 7, gaat prima daar. Maar er is momenteel weinig animo lijkt het wel

Casuals-lwd


pvanbuijtene

Citaat van: Casuals-lwd op november 01, 2015, 18:18:27
Was niet best
Compleet logisch.. de wil was er wel, dat zag je op het begin.. maar vanaf het veld kwam geen enkele prikkel om de sfeer goed te houden.

Klappen en zingen voor de spelers na zo'n wedstrijd had ook nie echt mijn voorkeur.

Nightmarelwd

Citaat van: pvanbuijtene op november 01, 2015, 18:22:10
Compleet logisch.. de wil was er wel, dat zag je op het begin.. maar vanaf het veld kwam geen enkele prikkel om de sfeer goed te houden.

Klappen en zingen voor de spelers na zo'n wedstrijd had ook nie echt mijn voorkeur.

Deze groep wordt niet warm of koud van aanmoedigingen. 
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op november 01, 2015, 18:37:49
Deze groep wordt niet warm of koud van aanmoedigingen.

Het werkt eerder verlammend denk ik.. je hebr niks aan 11 lieve schatten.. klootzakken moet je hebben in je team.

siepelsjeu

Citaat van: pvanbuijtene op november 01, 2015, 18:22:10
Compleet logisch.. de wil was er wel, dat zag je op het begin.. maar vanaf het veld kwam geen enkele prikkel om de sfeer goed te houden.

Klappen en zingen voor de spelers na zo'n wedstrijd had ook nie echt mijn voorkeur.
sfeer voor de wedstrijd was ook al slechter dan vorige keren

666

Ik vond de sfeer goed... Ondanks wat de spelers op het veld lieten zien was de sfeer goed. Het had nog mooier geweest als we hadden gevoetbald. Maar de sfeer was 1000x beter dan in die stal.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

Citaat van: 666 op november 01, 2015, 19:12:15
Ik vond de sfeer goed... Ondanks wat de spelers op het veld lieten zien was de sfeer goed. Het had nog mooier geweest als we hadden gevoetbald. Maar de sfeer was 1000x beter dan in die stal.

Grapje zeker???

666

Citaat van: AL op november 01, 2015, 19:18:38
Grapje zeker???

Meen je dit nou echt? De sfeer is bij Cambuur altijd wedstrijd afhankelijk (altijd zo geweest) en dan was de sfeer zelfs uitstekend. Deze prestatie op de mat leggen en dan nog zo aangemoedigd worden. Mijn complimenten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

nou ik had gister middag bijna een maagsfeer. 8P

pvanbuijtene

Citaat van: 666 op november 01, 2015, 19:33:57
Meen je dit nou echt? De sfeer is bij Cambuur altijd wedstrijd afhankelijk (altijd zo geweest) en dan was de sfeer zelfs uitstekend. Deze prestatie op de mat leggen en dan nog zo aangemoedigd worden. Mijn complimenten.

De wil was er wel voor meer.. vooraan rechts en links deden beide hun best om de boel op te jutten, misschien dat ze daardoor wat te snel gingen zingen wamt dat lied als ik jou vergeef kwam voorbij op speedcore versie net zoals alle andere liedjes in tweede helft waardoor het massale uitbleef.
daarnaast wat hier ook gezegd werd , er was desillusie en complete ergenis over het vertoonde spel.