Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Shar op oktober 18, 2015, 18:56:38
Ik vind "Blij dat ik je niet vergeten ben" zekers een leuk nummer (alhoewel het wel heel oubollig klinkt als ik het zo opschrijf). Associeer dat altijd met iets in de trant van " blij dat we Cambuur al die jaren zijn blijven steunen, ook in die hele minne jaren" En daar krijg ik wel een blij gevoel van. Misschien dat ik het totaal verkeerd interpreteer, maar laat mij dan maar lekker in die ( verkeerde) waan.

Verder qua liedjes, tja ieder heeft zo zijn eigen smaak. Ben over het algemeen wel tevreden.

Dat is ook de reden van het nummer.

MI-Sider for Life

John Hiatt

Vak 14 had een atv dag....

AL

Wederom een grafstemming!!

moodygrunn

Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 17:22:51
Wederom een grafstemming!!

Kan t ook te maken hebben met die 12.30?
In Henk en Sandor we trust

AL

Citaat van: moodygrunn op oktober 25, 2015, 17:23:39
Kan t ook te maken hebben met die 12.30?

Geen excuus!!
Tegen Az was het ook heel mat in begin.

speculeter

We beginnen vaak te voetballen na een achterstand.
En de sfeer komt ook dan vaak....

Cambuur LWD

Ja missen we toch de trommel   :devil

pvanbuijtene

Citaat van: AL op oktober 25, 2015, 17:22:51
Wederom een grafstemming!!

Was ook een grafpot.. wij zijn geen ultras zoals in Duitsland die 90min met vlaggen megafoons en met rug naar veld toe zingen..
We moeten het hebben van gebeurtenissen op het veld wat de sfeer aanwakkert.. eerste helft was zo drama, dat de sfeer er ook niet lekker inkomt.

Dokkumer

Dat is allemaal geregisseerd...
Je merkt wel dat er een aantal jongens die voorheen het voortouw namen er nu niet meer bij zijn, scheelt heel veel in het "opstarten".

DayDreamer

De sfeer is op dit moment alleen goed als het op het veld een beetje loopt.
Gisteren 1e helft drama, 2e helft vanaf de 1-1 toen het voetballend iets beter ging werd de sfeer ook beter, en later was het weer zeer mat. Jammer dat de sfeer samen gaat met prestatie.
Vorig jaar de wedstrijd tegen Ado juist gewonnen doordat het hele stadion achter de ploeg ging staan. Denk dat we wat teveel verwend zijn de laatste 2 seizoenen.
We moeten weer terug naar totale gekte op de tribunes, en dat geouwehoer tussen de vakken op Noord moet maar eens over zijn. Steun de ploeg, die kunnen dat op dit moment goed gebruiken.

Nightmarelwd

Citaat van: DayDreamer op oktober 26, 2015, 09:35:51
De sfeer is op dit moment alleen goed als het op het veld een beetje loopt.
Gisteren 1e helft drama, 2e helft vanaf de 1-1 toen het voetballend iets beter ging werd de sfeer ook beter, en later was het weer zeer mat. Jammer dat de sfeer samen gaat met prestatie.
Vorig jaar de wedstrijd tegen Ado juist gewonnen doordat het hele stadion achter de ploeg ging staan. Denk dat we wat teveel verwend zijn de laatste 2 seizoenen.
We moeten weer terug naar totale gekte op de tribunes, en dat geouwehoer tussen de vakken op Noord moet maar eens over zijn. Steun de ploeg, die kunnen dat op dit moment goed gebruiken.

Heeft niks te maken met zoals jij het noemt geouwehoer tussen vakken op noord.  Ook wanneer beide vakken zingen, gaat de rest van het stadion niet mee. Gisteren meerdere keren opgevallen. Ligt het dan aan vak 13 en 14 of heeft de rest geen zin om te zingen.

Juist dit seizoen merk je samenwerking tussen 13 en 14. Zie sfeeracties.

Maar dit wordt een eindeloze discussie.

Ik roep al jaren dat de sfeer gehypt wordt door de media, De rest van Nederland vind de sfeer bij ons iedere wedstrijd top. Op TV iedere keer duidelijk te horen.

Ook heb ik het idee dat deze spelersgroep juist bij het lawaai van de tribune verstijfd. Hoop dat ze de laatste training aankomende zaterdag overleven.  |:)







MI-Sider for Life

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Unknown

Sja zal wel door het succes komen, daardoor zijn we verwend. Weet nog wel de na-competitie toen we tegen roda en zwolle speelden. Toen was de sfeer ook geweldig ondanks alle glory hunters. Dat was nog voor het " succes"  toen hunkerden we er nog echt naar.

je merkt dat als we heel ff aanzetten/goeie kans hebben, of wat dan ook, dat iedereen wel mee gaat..voor de rest blijft het vrij tam ja.

"KNVB maffia" is zo'n beetje het enige van de afgelopen potten dat gepassioneerd wordt (mee)gezongen. In zo'n fase zitten we blijkbaar.

EN ja dit geldt ook voor mezelf..






666

Ja sfeer... Ik heb het al eens eerder gezegd maar nu er geen maatgever meer is valt het gezang snel dood. Ik wil die trommel ook niet terug maar als er nu een liedje in wordt gezet gaan mensen in de hoogste versnelling zingen en valt er in vak 10 11 en 12 niet veel meer te zingen, laat staan om de rest van het stadion mee te krijgen. Mensen in het stadion willen wel maar dat wordt gewoon onmogelijk gemaakt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op oktober 26, 2015, 18:14:18
Ja sfeer... Ik heb het al eens eerder gezegd maar nu er geen maatgever meer is valt het gezang snel dood. Ik wil die trommel ook niet terug maar als er nu een liedje in wordt gezet gaan mensen in de hoogste versnelling zingen en valt er in vak 10 11 en 12 niet veel meer te zingen, laat staan om de rest van het stadion mee te krijgen. Mensen in het stadion willen wel maar dat wordt gewoon onmogelijk gemaakt.

IK heb het ook eerder geschreven. Thuis en uit maakt niet uit. Eerste tien minuten willen een aantal mensen 6 songs achter elkaar zingen.

MI-Sider for Life