Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: siepelsjeu op oktober 18, 2015, 01:41:58
Wat een graf sfeer vanavond, flikker nou eens op wonderwall te zingen  :R
_O_
En niet te vergeten die wanstaltige ''Hollandse Hits'' en die graflampjes  l8l

Casuals-lwd

Sfeeractie was ook enigzins verpest,  doordat Noord deels weigerde met vlaggen te zwaaien

DayDreamer

Slechtste sfeer van het seizoen, was niet best.

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 18, 2015, 04:05:39
Sfeeractie was ook enigzins verpest,  doordat Noord deels weigerde met vlaggen te zwaaien

Hier erger ik me inderdaad ook kapot aan, sommigen maken het gewoon hun missie zo eigenwijs mogelijk te zijn onder het mom van wij zijn Cambuur en alles moet chaotisch. Er mag van mij best wel eens een middenweg worden gekozen. Niet alles hoeft geregisseerd ofzo, maar zo nu en dan een actie met vlaggen kan prachtig zijn mits goed uitgevoerd.

pvanbuijtene

Citaat van: DayDreamer op oktober 18, 2015, 09:41:10
Slechtste sfeer van het seizoen, was niet best.

Ik moest helaas dit x vanaf tv zien en daar was echt niet te merken dat de sfeer slecht was... soms zapte ik es naar utrecht roda.. das pas slecht  8P

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op oktober 18, 2015, 10:19:23
Hier erger ik me inderdaad ook kapot aan, sommigen maken het gewoon hun missie zo eigenwijs mogelijk te zijn onder het mom van wij zijn Cambuur en alles moet chaotisch. Er mag van mij best wel eens een middenweg worden gekozen. Niet alles hoeft geregisseerd ofzo, maar zo nu en dan een actie met vlaggen kan prachtig zijn mits goed uitgevoerd.
zoals bij zoveel clubs..

Eigen belang boven clubbelang.

speculeter

Waar ik me aan erger is dat dat liedje over Abe...

Destroyer

Is er gisteren gezongen dan?  :_schater Nee serieus, was inderdaad een terug valletje. Spanning en supporters bij Cambuur gaat gewoon slecht samen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 18, 2015, 04:05:39
Sfeeractie was ook enigzins verpest,  doordat Noord deels weigerde met vlaggen te zwaaien
Snap dat ook niet helemaal. Kan er best tof uit zien.


Nightmarelwd

Citaat van: Marc S op oktober 18, 2015, 10:19:23
Hier erger ik me inderdaad ook kapot aan, sommigen maken het gewoon hun missie zo eigenwijs mogelijk te zijn onder het mom van wij zijn Cambuur en alles moet chaotisch. Er mag van mij best wel eens een middenweg worden gekozen. Niet alles hoeft geregisseerd ofzo, maar zo nu en dan een actie met vlaggen kan prachtig zijn mits goed uitgevoerd.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=14vqp29&s=8#.ViON3Gsr1C8

Ik zie vlaggen in vak 15 ipv 14.
MI-Sider for Life

Utekleitrokken

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2015, 01:55:32
_O_
En niet te vergeten die wanstaltige ''Hollandse Hits'' en die graflampjes  l8l

Wat bedoel je precies met hollandse hits?

fred

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 16:02:27
Wat bedoel je precies met hollandse hits?

Ik gok Guus Meeuwis en AndrĂ© Hazes  ;(

Gasgeve

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 18, 2015, 16:02:27
Wat bedoel je precies met hollandse hits?
Als ik jou vergeef en ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.

Niks mis mee die nummers.

Drumfather SCC

Aah, kom op man  :wall
Het enige wat nog een beetje sfeer brengt is ''Blij dat ik je niet vergeten ben''
Verder lekker mee stoppen, net als met Oasis! Voegt vind ik dan niks maar dan ook niks toe

We bin niet in Thialf!  |:) Cambuurliederen  |:)

Al moet ik toegeven dat ik als Metal-Fan hier ook aardig gekleurd in sta wat betreft mijn averrsie tegen die meuk  8P
Maar vind het persoonlijk ook gewoon niet passen

Shar

Citaat van: Gasgeve op oktober 18, 2015, 18:20:48
Als ik jou vergeef en ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.

Niks mis mee die nummers.

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 18, 2015, 18:38:41
Aah, kom op man  :wall
Het enige wat nog een beetje sfeer brengt is ''Blij dat ik je niet vergeten ben''
Verder lekker mee stoppen, net als met Oasis! Voegt vind ik dan niks maar dan ook niks toe

We bin niet in Thialf!  |:) Cambuurliederen  |:)

Al moet ik toegeven dat ik als Metal-Fan hier ook aardig gekleurd in sta wat betreft mijn averrsie tegen die meuk  8P
Maar vind het persoonlijk ook gewoon niet passen

Ik vind "Blij dat ik je niet vergeten ben" zekers een leuk nummer (alhoewel het wel heel oubollig klinkt als ik het zo opschrijf). Associeer dat altijd met iets in de trant van " blij dat we Cambuur al die jaren zijn blijven steunen, ook in die hele minne jaren" En daar krijg ik wel een blij gevoel van. Misschien dat ik het totaal verkeerd interpreteer, maar laat mij dan maar lekker in die ( verkeerde) waan.

Verder qua liedjes, tja ieder heeft zo zijn eigen smaak. Ben over het algemeen wel tevreden.