Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 14:44:42
Waar ik me aan stoor is dat de muziek veel te lang door de speakers blijft knallen als beide teams het veld opkomen, man flikker die muziek uit en laat het geluid van de tribunes klinken.

:thumbsup _O_ Eerlijk waar wat een kneuzen met dat geluid, en dan ook nog die irritante tl's in de tribunes zo laat mogelijk uit doen voor het begin en voor de pauze en einde vijf minuten vantevoren weer aan.  :R

Voor de rest, wat hebben we toch fantastische supporters. Er altijd achter blijven staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op september 13, 2015, 15:35:53
Of het woanskip na een doelpunt, al is dat 1 keer gedraaid dit seizoen  :wall

Hoe klinkt dat ook al weer?  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op september 13, 2015, 19:58:36
Hoe klinkt dat ook al weer?  :insane

Hebben we al 3x gezongen in het uitvak _O_
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Destroyer op september 13, 2015, 19:57:48
:thumbsup _O_ Eerlijk waar wat een kneuzen met dat geluid, en dan ook nog die irritante tl's in de tribunes zo laat mogelijk uit doen voor het begin en voor de pauze en einde vijf minuten vantevoren weer aan.  :R

Voor de rest, wat hebben we toch fantastische supporters. Er altijd achter blijven staan.
Bouwlamp op west mag wat mij betreft ook wel uit.

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op september 13, 2015, 13:08:05
Kunnen we ook ophouden met die nichterige lampjes in het stadion?!
Zijn gvd geen Dkv wel!

Ziet er inderdaad enorm kinderlijk uit.

Casuals-lwd

Citaat van: SCC-J op september 13, 2015, 13:08:05
Kunnen we ook ophouden met die nichterige lampjes in het stadion?!
Zijn gvd geen Dkv wel!
Die nicherige lampen waren ook in t uitvak, vreselijk idd

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op september 14, 2015, 12:27:23
Die nicherige lampen waren ook in t uitvak, vreselijk idd

Ze heten niet voor niks lampjes.  :_schater
MI-Sider for Life

Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op september 15, 2015, 18:13:51
Ze heten niet voor niks lampjes.  :_schater

Hij had het ook niet over de lichtjes dacht ik.
Area 58

John Hiatt

Conclusie na 5 wedstrijden: zonder trommel pakt Cambuur geen punten!

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op september 15, 2015, 18:30:46
Conclusie na 5 wedstrijden: zonder trommel pakt Cambuur geen punten!

Hahaha wat een onzin.

De sfeer zonder trommel is beter dan de afgelopen seizoenen, ondanks de achterstand.

Nu nog ervoor zorgen dat die trommels niet meer in het uitvak komen.

MI-Sider for Life

brambo3004

Komend weekend Twente op bezoek. Die nemen meestal een half uitvak vol aan trommels mee. Een trommelverbod in het uitvak kan mooi voor zaterdag ingevoerd worden :zweep

DayDreamer

PSV had ook een trommel mee, dat klinkt echt heel irritant uit ons uitvak.

siepelsjeu

Zijn er in Leeuwarden ergens rookstaven verkrijgbaar?

Yellow Army

Citaat van: siepelsjeu op oktober 05, 2015, 22:29:13
Zijn er in Leeuwarden ergens rookstaven verkrijgbaar?

Watersportwinkels hebben ze vaak wel en anders is er online zat te koop.
Area 58

siepelsjeu

Wat een graf sfeer vanavond, flikker nou eens op wonderwall te zingen  :R