Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Westerpark

Ook in dit topic nog maar even een compliment naar de mooie geverfde doeken voor vak 14  |:)

ForzaCambuur1

Kan toch niet zo zijn dat de sfeermakers verdreven worden door de jeugd en interessant doende lui. Jaren terug was vak 13 het vak en langzaam is dat minder geworden en zijn groepen versplinterd. Dat moet juist andersom zijn. Blijkbaar hebben die lui nogal wat invloed.

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 27, 2013, 15:06:25
Ik denk ook dat het niet alleen met leeftijd te maken heeft. Fanatisme! Als je maar mee doet met  :0=
_O_
:0=OLDSKOOL RAGGEN

gobo

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 14:02:09
Het is maar net hoe je het bekijkt gobo boy!

Best jonge. Ik vogel volgende keer wel uit wie je bent. Hewwe we het er wel even over. Ongetwijfeld kenne we mekaar wel.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

StoneVAK14

Sta altijd open voor een goed gesprek, ik ben de minste niet haha

poelie-lwd

Citaat van: gobo op april 27, 2013, 20:11:17
Best jonge. Ik vogel volgende keer wel uit wie je bent. Hewwe we het er wel even over. Ongetwijfeld kenne we mekaar wel.

Vast niet, jij staat in vakkie 12 l0l

Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 20:22:00
Sta altijd open voor een goed gesprek, ik ben de minste niet haha

Is goed jonge.  :proost
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2013, 20:23:47
Vast niet, jij staat in vakkie 12 l0l

Al een tijdje niet meer. Sta al een tijd op 14. Was jou met je vakkie 11 liedje een beetje zat! :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Destroyer

Vak 14 groeit, vak 13:verandert.  Het zei zo valt niets aan te veranderen.  Wat mij het om gaat is dat de oldskool fanatieke sfeer gehandhaafd blijft.  Negentig minuten lang alles geven voor de club.  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Citaat van: Destroyer op april 27, 2013, 20:46:11
Vak 14 groeit, vak 13:verandert.  Het zei zo valt niets aan te veranderen.  Wat mij het om gaat is dat de oldskool fanatieke sfeer gehandhaafd blijft.  Negentig minuten lang alles geven voor de club.  |:)

Helemaal mee eens. Zo gek doen dat al die wijfen en aanverwante types niet eens in de buurt willen staan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Cambuur Liwwadden

20-25 jr geleden op sta zuid, op de kale betonnen treden met de hekjes. het hele midden gedeelte achter de goal.
Prachtige taferelen soms op "het plekje" op de tribune. één en al fanatisme bij elkaar en toen stond er per ongeluk ook wel eens een jonkje tussen die verdwaald was.  gewoon even 15 mtr verderop jonassen.
No problem at al.  toen was er geen forum om over te janken, dat was de manier.

Zint het je niet? doe er wat aan!!   niet lullen maar regeer op je eigen tribune/vak.   8)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Destroyer

Het voordeel van een forum is dat je er over kan discussiëren.  Voor de rest heb je helemaal gelijk.  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Citaat van: gobo op april 27, 2013, 20:36:45
Al een tijdje niet meer. Sta al een tijd op 14. Was jou met je vakkie 11 liedje een beetje zat! :devil

:y

Ik geef toe dat 'Hee conducteur, we gaan je treinstel slopen' een beetje gedateerd is idd. Ik moet nodig mijn reportoire eens updaten  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op april 27, 2013, 21:24:42
20-25 jr geleden op sta zuid, op de kale betonnen treden met de hekjes. het hele midden gedeelte achter de goal.
Prachtige taferelen soms op "het plekje" op de tribune. één en al fanatisme bij elkaar en toen stond er per ongeluk ook wel eens een jonkje tussen die verdwaald was.  gewoon even 15 mtr verderop jonassen.
No problem at al.  toen was er geen forum om over te janken, dat was de manier.

Zint het je niet? doe er wat aan!!   niet lullen maar regeer op je eigen tribune/vak.   8)
Zo zijn wij als oldskool jongens er ook tussen gekomen toch? Je stapt er stoer tussen, bam eraf geramd. Je komt terug, BAM nog een keer. En wie volhield mocht blijven staan :devil

Treb

Sorry hoor, maar wat een bullshit allemaal. Alsof je werd weg getrapt wanneer je als jonkje bij de HK van zuid ging staan. Ik kan het mij niet herinneren in ieder geval.