Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

StoneVAK14

Het is maar net hoe je het bekijkt gobo boy!

brambo3004

Zoals ik al zei in topic van Cambuur-Emmen is dat vak 14 de laatste trend is en dat er al heel wat jonkies - die voorheen op vak 13 stonden - nu ook opschuiven naar vak 14. Het petjesvolk verhuist vrolijk mee. Dus waar men zich tegen afzet komt er vanzelf weer bij.

StoneVAK14

Daar waken we wel voor wees daar maar niet bang voor, er is idd een groep over gestapt maar deze jongens zijn begin 20 en hebben idd petjes! Zijn ook enkele leden van UL over gestapt (de goeden). Het vak is een mooie mix van Hk en fanatieke supporters!

brambo3004

Ja, jullie (vak14ers) zijn goed vertegenwoordigd op het forum, de aanplakbiljetten voor supportersfeestjes zien er gelikt uit, ambitie genoeg, bij het minste of geringste wordt het woord "TROTS" in de mond genomen. Allemaal prima, maar volgensmij is de PR af en toe wat groter dan wat er wezenlijk gebeurt. Ik zie zelf ook wel dat in vak14 een nieuwe groep staat en dat daar de laatste wedstrijd ook wel wat geluid uit komt. Maar ik zie ondertussen ook een boel jongere jongens tussen, die bijv. veelvuldig hun telefoon in de hand hebben en die ook heel vaak niet meezingen.

Destroyer

Ik heb het lang vol gehouden in vak 13, maar ben er gewoon klaar mee. Vooral dit seizoen is het helemaal niks meer. Hoe hard je ook schreeuwt daar, je krijgt amper mensen mee. Het is een groot meeloop vak geworden helaas wat jonge kinderen en het petje en sjaaltje volk staat. Op zich geen probleem mee maar het feit blijkt  :0= ZE HOUDEN MASSAAL HUN MOND DICHT! Of vinden hun mobieltje of vriendinnetje belangrijker.

Wat dan nog erger is, dat je ook nog wordt aan gegapen als je fanatiek mee zingt. Wat betreft voor mij: Hoofdstuk vak 13 gesloten.

Vanaf nu vak 14! 1 tip voor dit fanatieke vak.  Zorg dat dit zo blijft., een geen meeloop of nieuw vaak 13 wordt.

:proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 14:03:15
Zoals ik al zei in topic van Cambuur-Emmen is dat vak 14 de laatste trend is en dat er al heel wat jonkies - die voorheen op vak 13 stonden - nu ook opschuiven naar vak 14. Het petjesvolk verhuist vrolijk mee. Dus waar men zich tegen afzet komt er vanzelf weer bij.

Dat betekent dus dat er gesaneerd moet worden.  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Citaat van: Destroyer op april 27, 2013, 14:42:54
Dat betekent dus dat er gesaneerd moet worden.  ;)

ID-controle op de trap? :P

Kunstgras

Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 14:39:42
Ja, jullie (vak14ers) zijn goed vertegenwoordigd op het forum, de aanplakbiljetten voor supportersfeestjes zien er gelikt uit, ambitie genoeg, bij het minste of geringste wordt het woord "TROTS" in de mond genomen. Allemaal prima, maar volgensmij is de PR af en toe wat groter dan wat er wezenlijk gebeurt. Ik zie zelf ook wel dat in vak14 een nieuwe groep staat en dat daar de laatste wedstrijd ook wel wat geluid uit komt. Maar ik zie ondertussen ook een boel jongere jongens tussen, die bijv. veelvuldig hun telefoon in de hand hebben en die ook heel vaak niet meezingen.

Volgens mij haal je nu Cambuur Culture en Vak 14 door elkaar. De meeste jongens van Cambuur Culture staan wel in Vak 14, maar dat staat in principe los van elkaar.

Vak 14 groeit en de sfeer wordt steeds beter. Ik denk dat er alleen nog veel meer in zit dan er nu uitkomt.

Sander Scc

Ik ergerde me gister dood aan al die vrouwen, kinderen en gloryhunters in vak 14.. En een dikke rij bij de trap naar 14..  Het is al een meeloopvak geworden.

John Hiatt

Ik kom niet voor vak 13 naar het stadion, niet voor vak 14, niet voor Cambuur Culture, niet voor KVC, niet voor Ultra's, maar voor Cambuur! Ik ga er daarom van uit dat iedereen, die zeer regelmatig bij Cambuur komt maarv1 ding wil: winnen! Wat mij betreft heeft dat tegen elkaar opbieden over de beste sfeer niet zo veel zin.

Overigens heb ik me gisteren ook kapot geërgerd aan dat vrouwvolk op die trap.

StoneVAK14

Als er mensen in ons vak gaan staan die daar niet horen zal er in worden gegrepen, een paar jonkies heb ik zelf geen problemen mee als het maar niet de overhand krijgt. Nieuwe aanwas is nooit verkeerd, heb zelf 18 jaar geleden als jonkie ook mijn weg binnen de M.I.-SIDE weten te vinden. Het verschil is dat er bij ons nu een goed fundament ligt van ouwe garde TNG en youth. die de leidende rol binnen het vak op zich nemen. In 13 was dat er niet meer en kregen de jonkies de overhand en dat is het verschil.

Destroyer

Ik denk ook dat het niet alleen met leeftijd te maken heeft. Fanatisme! Als je maar mee doet met  :0=
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Thieske

Vak 14 olé. Met name vorige seizoen heb ik me geërgerd aan vak 13. Het werd minder en minder. Vanaf begin dit seizoen mooi fanatiek in vak 14!!!  |:)

Thieske

En het maakt toch geen fuck uit hoe oud je bent? Als je maar zingt en fanatiek bent. Mij is altijd verteld dat je niet zomaar op noord 'kan' staan. Je moet je uitleven voor je club.

StoneVAK14

Het is een stuk beleving wat wij wel hebben en vele supporters niet, die klagen alleen maar hier op het forum en dragen zelf niks bij! Wij gaan er iedergeval vol voor! Er komen weer mooie grote nieuwe vlaggen aan word de aankleding nog wat mooier. Kreeg juist allemaal complimenten van mensen die voor edl zaten die zijden dat de sfeer erg goed was! Heb allemaal filmpjes en die liegen er ook niet om, het was gewoon top!