Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: drg op februari 16, 2015, 10:06:47
Ik heb geen probleem met staan, maar ik heb nou in afgelopen maanden een paar goals moeten missen omdat er ergens in het vak weer zo'n knol gaat staan voordat er wat gebeurd. Blijf dan staan of blijf dan zitten. Ik heb nou zelf een paar keer achter me gehoord dat ik dan moet zitten maar dan zie ik niks meer natuurlijk.

Allemaal gaan staan heb je nergens last van  :P

OP noord idg nooit last van
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

Top sfeer, vooral voor een 12:30 wedstrijd. Passie, strijd & beleving ! hopelijk volgend jaar ook tegen Ajax, Feyenoord. Zag ik nou een fakkel op West  :thumbsup

scc-aaron

Citaat van: Casuals-lwd op februari 16, 2015, 12:52:09
Top sfeer, vooral voor een 12:30 wedstrijd. Passie, strijd & beleving ! hopelijk volgend jaar ook tegen Ajax, Feyenoord. Zag ik nou een fakkel op West  :thumbsup

Jahoor ik zag hem ook. Een security man ging er maar zenuwachtig naast staan, hij wist ook niet wat hem overkwam. :thumbsup

CambuurAmersfoort

Net even de wedstrijd en voorbeschouwing teruggekeken.

WOW die sfeer is echt prachtig. Op tv bijna net zo mooi als in het stadion.
De woorden in de voorbeschouwing zijn ook wel heel lovend over onze club. Wat is het toch heerlijk om op dit niveau weer zulke wedstrijden te spelen! En al helemaal met zo'n uitslag!

thankyou

waar kun je de wedstrijd terugkijken. ik heb een fox abbonoment en ben ingelogd maar ik heb geen idee..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

waldkip

Citaat van: scc-aaron op februari 16, 2015, 13:37:16
Jahoor ik zag hem ook. Een security man ging er maar zenuwachtig naast staan, hij wist ook niet wat hem overkwam. :thumbsup
Waarna deze meneer werd mee genomen door genoemde security. Regels zijn regels maar komop voor de derby mogen ze wel eens wat door de vingers kijken toch?

CambuurAmersfoort

Citaat van: thankyou op februari 16, 2015, 14:09:25
waar kun je de wedstrijd terugkijken. ik heb een fox abbonoment en ben ingelogd maar ik heb geen idee..

Ik had m opgenomen van tevoren. maar volgensmij kan je m ook zonder opnemen terugkijken.
Als je bij kpn naar programma gemist gaat en dan naar fox dan kan je bij wedstrijden oude wedstrijden terugkijken.
Duurt soms wel dag of 2 voor de wedstrijden erop staan dus mss. vandaag of morgen pas.

speculeter

Op facebook staat radiofragmenten van omrop abe van gistermiddag.
Daarbij hoor je goed hoe het hele stadion uit zijn plaat gaat.
Kippenvel.

thankyou

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 16, 2015, 14:24:34
Ik had m opgenomen van tevoren. maar volgensmij kan je m ook zonder opnemen terugkijken.
Als je bij kpn naar programma gemist gaat en dan naar fox dan kan je bij wedstrijden oude wedstrijden terugkijken.
Duurt soms wel dag of 2 voor de wedstrijden erop staan dus mss. vandaag of morgen pas.
[/quote   oke bedankt . inmiddels gevonden woensdag middag 2 uur komt de match op fox
Cambuur, Beer & Loyal Mates

pvanbuijtene

ik keek zo straks de wedstrijd terug.. direct na aftrap al hele stadion aam het springen! dan weet je dit wordt legendarisch! er is vaak ook kritiek dat er nieuwe liederen moeten komen, maar je ziet dat de oude simpele liedjes het hele stadion meepakken, gewoon er in houden dus!

yellow@ndblue


Thieske

Citaat van: yellow@ndblue op februari 17, 2015, 22:55:47
Mooie sfeerbeelden Cambuur-dkv

https://www.youtube.com/watch?v=ujlse6gQrhQ

Geweldig filmpje, kan er niet genoeg van krijgen. Mooi werk van Cambuur tv!

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Casuals-lwd op februari 16, 2015, 12:52:09
Top sfeer, vooral voor een 12:30 wedstrijd. Passie, strijd & beleving ! hopelijk volgend jaar ook tegen Ajax, Feyenoord. Zag ik nou een fakkel op West  :thumbsup

Dit moeten we idd vasthouden!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

mugel

Citaat van: mugel op januari 20, 2015, 14:06:17
Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130

Nog maar eentje dan voor als ie weer fit is.
Hopelijk blijft ie nog, maar...

Mo El Makrini
op het middenveld
Mo El Makrini
daar ben jij onze held
Mo El Makrini
Wij vergeten je nooit!

https://www.youtube.com/watch?v=PuG0mJC2k4Y

DeGroteLeeuwarder

De lijn van de derby maar doortrekken qua sfeer en qua spel! Publiek erachter en Heracles aan de kont geven!  |:) :proost
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!