Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op december 24, 2014, 12:46:29
Ja er moet idd wat variatie komen, hoor nog teveel oude nummers en zo'n liedje als i wanna go home en k bn blij dat k je niet vergeten ben zorgen voor variatie! Graag meer vaan die liederen! Is voor de rest van het publiek ook wel leuk om weer wat nieuws te horen. En als je net zoals zaterdag een groot gedeelte mee krijgt dan word het leuk! Als k oost zelf zag springen op het nieuwe nummer is dat veelbelovend  :proost |:)

Al die nieuwe nummers slaan aan! En Oost doet idd ook mee alleen als we de nieuwe liedjes gaan zingen in thuiswedstrijden moet die trommel er niet elke keer tussen door!!!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

Zuid1991

En ik ben nog steeds voor interactie met andere tribune.
Gister ook gezien op tv in de kuip.
|:) Proberen met west/Oost?

Goudvinger

Citaat van: Zuid1991 op januari 19, 2015, 10:37:32
En ik ben nog steeds voor interactie met andere tribune.
Gister ook gezien op tv in de kuip.
|:) Proberen met west/Oost?

Volgens mij moet Noord eerst maar eens eensgezind optreden voordat we ons aan dat soort taferelen gaan wagen.

John Hiatt

Citaat van: Goudvinger op januari 19, 2015, 11:04:29
Volgens mij moet Noord eerst maar eens eensgezind optreden voordat we ons aan dat soort taferelen gaan wagen.

Dan kun je wachten op de dag dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen...

Goudvinger

Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2015, 11:07:06
Dan kun je wachten op de dag dat Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen...

Dan volgt interactie met andere tribunes de week daarna.

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op januari 19, 2015, 11:04:29
Volgens mij moet Noord eerst maar eens eensgezind optreden voordat we ons aan dat soort taferelen gaan wagen.
als er iets vanuit vak 14 komt. Sla het dan niet meteen dood met die trommel.

Goudvinger

Citaat van: SCC-J op januari 19, 2015, 11:15:07
als er iets vanuit vak 14 komt. Sla het dan niet meteen dood met die trommel.

Uiteraard. Maar dat is toch niet de kern van het probleem? Het probleem zit in het feit dat er twee kampen zijn ontstaan, als ik het mij goed herinneren omdat een aantal senioren niet gediend was van de speelsheid van de nieuwe aanwas. Ik vind dat de harde kern(en) teveel met zichzelf bezig zijn. Niet met de liederen van de ander meezingen, etc. Daar is toch niemand bij gebaat? Het gaat bovendien ten koste van de reputatie op het gebied van sfeer, want een heksenketel als voorheen heb ik in tijden niet meer gezien. Toen de huidige veteranen bij de MI-side kwamen te staan op 12-jarige leeftijd hadden zij toch ook niet de baard in de keel en onverdeelde aandacht? Moraal van mijn verhaal: mensen moeten zichzelf in het belang van Cambuur minder belangrijk vinden en tolereren dat er mensen zijn die de wedstrijd (vooralsnog) anders beleven dan zij. Alleen met een eensgezinde Noord-tribune krijg je weer een ouderwetse heksenketel.

mugel

#1792
Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130

dizzhead


CambuurAmersfoort

Citaat van: mugel op januari 20, 2015, 14:06:17
Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130

Prachtig idee en ook nog realistisch! dat kunnen de meest dronken debielen zaterdag nog wel meeschreeuwen.
Nou laten we m dan tegen psv maar inzetten, verdient ogbeche ook!

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op januari 19, 2015, 11:24:01
Uiteraard. Maar dat is toch niet de kern van het probleem? Het probleem zit in het feit dat er twee kampen zijn ontstaan, als ik het mij goed herinneren omdat een aantal senioren niet gediend was van de speelsheid van de nieuwe aanwas. Ik vind dat de harde kern(en) teveel met zichzelf bezig zijn. Niet met de liederen van de ander meezingen, etc. Daar is toch niemand bij gebaat? Het gaat bovendien ten koste van de reputatie op het gebied van sfeer, want een heksenketel als voorheen heb ik in tijden niet meer gezien. Toen de huidige veteranen bij de MI-side kwamen te staan op 12-jarige leeftijd hadden zij toch ook niet de baard in de keel en onverdeelde aandacht? Moraal van mijn verhaal: mensen moeten zichzelf in het belang van Cambuur minder belangrijk vinden en tolereren dat er mensen zijn die de wedstrijd (vooralsnog) anders beleven dan zij. Alleen met een eensgezinde Noord-tribune krijg je weer een ouderwetse heksenketel.

Wat een groot bull shit verhaal zeg!! Uitwedstrijden is toch ook iedereen eensgezind? Verder is er een hoop ergernis aan de trommel, dat is ook het enige wat ik om me heen hoor ik vak 14. Verder is niemand bewust bezig met vak 13, het gebeurt alleen erg vaak dat er op het zelfde moment op twee plaatsen een lied wordt gezongen. Verder is denk ik dodelijk voor de sfeer, dat er toch ook een hoop gloryhunters op de tribune staan die een aantal jaar geleden nog niet kwamen. Dan doel ik niet op leeftijd.

Ook ga ik er niet vanuit dat vak 13 wel op die manier bezig is met 14

Lore

Citaat van: mugel op januari 20, 2015, 14:06:17
Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130

Ik ga wel even oefenen, maar na een aantal avonden met mijn dochter dit zingen moet het waarschijnlijk wel lukken!  _O_ _O_

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op januari 20, 2015, 14:44:59
Wat een groot bull shit verhaal zeg!! Uitwedstrijden is toch ook iedereen eensgezind? Verder is er een hoop ergernis aan de trommel, dat is ook het enige wat ik om me heen hoor ik vak 14. Verder is niemand bewust bezig met vak 13, het gebeurt alleen erg vaak dat er op het zelfde moment op twee plaatsen een lied wordt gezongen. Verder is denk ik dodelijk voor de sfeer, dat er toch ook een hoop gloryhunters op de tribune staan die een aantal jaar geleden nog niet kwamen. Dan doel ik niet op leeftijd.

Ook ga ik er niet vanuit dat vak 13 wel op die manier bezig is met 14

Los van het feit of het een bullshitverhaal (bedankt voor de nuance) is, het effect op Noord is toch het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken? Die tweespalt waardoor mensen door elkaar zingen is ontstaan door een bewuste beslissing. Daar moet een oplossing voor komen, wil je überhaupt de boel weer in het gareel krijgen. Zelfs als Noord wel met zijn allen iets zingt dat gestart is in 14, loopt het niet synchroon omdat de linkerhelft een fractie van een seconde later begint. Dan bloedt het al snel dood.

siepelsjeu

Dat vak 13 het doel bewust tegen vak 14 zou doen is natuurlijk bullshit want dan zouden ze ook schijt hebben ook vak 12 want daar zingen ze ook vaak genoeg door heen.

pvanbuijtene

tis bij ons een hekseketel als heel het stadion mee doet.
dit is weer afhankelijk  van noord.. zodra ik/wij op zuid horen wat er gezongen wordt schreeuwr er gelijk man of 30 mee (zit aan de zijkant vlakbij west). maar als noord echt massaal klinkt zingt zuid bijna in zijn geheel mee.. dus allen hetzelfde zingen en de trommel alleen ter begeleiding wanneer nodig...