Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Dan nog een kut liedje waar we waarschijnlijk nooit meer van af komen. Je wordt bedankt ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op december 20, 2014, 23:50:12
Dan nog een kut liedje waar we waarschijnlijk nooit meer van af komen. Je wordt bedankt ;)

:_schater :_schater Ja, dan had je maar wat eerder met veel bier op in de kroeg eigen liederen moeten maken
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2014, 23:56:19
:_schater :_schater Ja, dan had je maar wat eerder met veel bier op in de kroeg eigen liederen moeten maken
hebben we gedaan en weer vergeten

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op december 21, 2014, 00:16:41
hebben we gedaan en weer vergeten

:_schater :_schater en waar is Rupppert als je hem echt nodig hebt
Henk, held, bedankt

Destroyer

Tweede helft meteen vanaf begin was weer als vanouds, maar in de eerste helft dacht ik dat bij alle supporters de kaken waren vast geroest. Gelukkig na rust ruimschoots goed gemaakt  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 00:24:35
:_schater :_schater en waar is Rupppert als je hem echt nodig hebt
gelukkig bist dou de backup  |:) _O_ _O_ _O_ Toppert

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op december 20, 2014, 23:50:12
Dan nog een kut liedje waar we waarschijnlijk nooit meer van af komen. Je wordt bedankt ;)

Dit nummer komt niet bij mij vandaan.

Komende weken meer nummers zoeken. Tijd voor vernieuwing.
MI-Sider for Life

Ruppppert

Citaat van: Nightmarelwd op december 21, 2014, 10:35:29
Dit nummer komt niet bij mij vandaan.

Komende weken meer nummers zoeken. Tijd voor vernieuwing.
liedje wordt al heel lang gezongen maar nooit zo masaal als nu

speculeter

Ook op Oost weer heerlijke sfeer en iedereen die meedeed.Genot!

waldkip

Citaat van: Ruppppert op december 21, 2014, 11:49:34
liedje wordt al heel lang gezongen maar nooit zo masaal als nu
in de pama tijd is deze ontstaan dacht ik

EdsjeSCC

Mooi dat die 'gouwe ouwe' zo werd meegezongen door iedereen!
Persoonlijk ben ik het met Nightmarelwd eens: er moet wat vernieuwing komen in de liederen. Zou het ook mooi vinden als we wat meer variatie in de liedjes voor spelers krijgen.
We hebben nu die jalalalala voor MacIntosh, maar voor de rest is het vaak vrij karig.. Bijker Hooligan is dan nog wel leuk.
Rus-nak, Rus-nak.. Nien-hus, Nien-hus etc.. Mag van mij wel wat specialer allemaal.

Bijvoorbeeld zoiets voor (mijn) held Ogbeche.
Gewoon op het ritme wat zij zingen, maar dan: Bar-tho-lo-me-o Og-be-che. Dat vier keer en dan ja-la-la-la-la la-la-la-la want daar zijn te tenslotte toch het beste in..

https://www.youtube.com/watch?v=epqG_OWS-28

EdsjeSCC

En ik vind dit ook altijd geweldig als ik dit hoor bij een wedstrijd van Liverpool.

https://www.youtube.com/watch?v=R_BGkFYHG5Y

SSSSSS CCCCC CAMBUUR UIT LEEUWARDEN
DIE MOOIE CLUB, IN HET GEEL BLAUW (IN HET GEEL BLAUW)
JANTJE BRUIN EN HENK DE JONG, JAN RIEDSTRA WAARMEE HET BEGON
EN DE SFEER DAT, IS WAAROM IK, VAN CAMBUUR HOU

Eer voor de mannen die veel voor cambuur hebben betekent!
Benieuwd wat jullie er van vinden en aanpassingen kunnen natuurlijk gemaakt worden.. (bijvoorbeeld: JANTJE, SANDOR EN HENK DE JONG) want Sandor is ook een legende

SCC-J

Fields of athenry. Echt geweldig filmpje van op internet tijdens ierland - spanje

brambo3004

Citaat van: SCC-J op december 21, 2014, 13:57:55
Fields of athenry. Echt geweldig filmpje van op internet tijdens ierland - spanje




Casuals-lwd

Ik ben toch voor een interactielied, kijk maar bij NAC: B-Side vs Vak G

maar we kunnen het ook simpel houden.