Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Dat gezeik op de sfeer in de winter is ook een jaarlijks terug kerend iets. Zodra de temperatuur omhoog gaat is de sfeer hier weer geweldig en de rest is kut. En volgend jaar gaan we weer lekker zeiken.

Destroyer

Citaat van: SCC-J op januari 26, 2015, 11:21:19
Dat gezeik op de sfeer in de winter is ook een jaarlijks terug kerend iets. Zodra de temperatuur omhoog gaat is de sfeer hier weer geweldig en de rest is kut. En volgend jaar gaan we weer lekker zeiken.

De sfeer is al tijden kut in het stadion op enkele lichtpuntjes na, locatie maakt dus ook geen zak uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op januari 26, 2015, 11:21:19
Dat gezeik op de sfeer in de winter is ook een jaarlijks terug kerend iets. Zodra de temperatuur omhoog gaat is de sfeer hier weer geweldig en de rest is kut. En volgend jaar gaan we weer lekker zeiken.

Ah, nu ligt het aan de winter en niet aan het aanvangstijdstip. Weer een nieuw excuus!

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op januari 26, 2015, 12:35:39
Ah, nu ligt het aan de winter en niet aan het aanvangstijdstip. Weer een nieuw excuus!
Constatering altijd in de winter maanden beginnen we te zeiken dat de sfeer zo slecht is.

Voorstopper

Citaat van: SCC-J op januari 26, 2015, 12:49:04
Constatering altijd in de winter maanden beginnen we te zeiken dat de sfeer zo slecht is.

Zal wel een winterdepressie wezen dan

SCC-J

Lees dit topic maar eens door.

Montana

Gvd morgen gasgeve!

DeGroteLeeuwarder

I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

sccambuurlwdd

Vanavond knallen. Overbrengen op de spelers.

speculeter

Echte cupsfeer vanavond hoop ik!!

Galdiano

Gaat hopenlijk spoken vanavond!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sccambuurlwdd

Het spookte, maar het mocht niet baten..

sunderland

Citaat van: sccambuurlwdd op januari 27, 2015, 21:44:42
Het spookte, maar het mocht niet baten..
idd .Dit was weer ouderwets

michello

Hulde aan iedereen die er ondanks de zware teleurstelling er zo'n sfeer van wist te maken.  Trots op de fans  |:)

Casuals-lwd

Zelfde hier, had na het laatste fluitsignaal tranen in mijn ogen. Wat een sfeer, de beste sfeer van dit hele seizoen vind ik ondanks het resultaat.