Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Dat stadion mut skudde vanavond!!! En wie niet springt die heeft het koud  8P 8P

John Hiatt

Vak 14 was leeg vanavond. Net als 13.....

Treb

12e man zat nog in de winterstop denk ik.

Cambuur123

Was toch prima?

sccambuurlwdd


Casuals-lwd

De voortijdige weglopers kunnen wel weer terug naar dkv toe, sfeer was niet opperbest. 1e helft goed - 2e helft drama. Voor eredivisie begrippen prima maar wij zijn Cambuur.

EdsjeSCC

Valt of staat toch met het wedstrijdverloop. Begin van de wedstrijd veel druk van cambuur en wat kansen, dan leeft het hele stadion op. De tweede helft gebeurde er tot de kopbal van Van der Streek HE-LE-MAAL niks richting het vijandelijke doel. We zijn gelukkig niet van die supporters die in een wedstrijd al hun liedjes af moeten werken en het eigenlijk niks met het spelverloop te maken heeft.. Actie reactie!!!

Eewal

Citaat van: EdsjeOgbeche op januari 25, 2015, 19:34:15
Valt of staat toch met het wedstrijdverloop. Begin van de wedstrijd veel druk van cambuur en wat kansen, dan leeft het hele stadion op. De tweede helft gebeurde er tot de kopbal van Van der Streek HE-LE-MAAL niks richting het vijandelijke doel. We zijn gelukkig niet van die supporters die in een wedstrijd al hun liedjes af moeten werken en het eigenlijk niks met het spelverloop te maken heeft.. Actie reactie!!!
je kunt het ook omdraaien. Als een gek achter de ploeg gaan staan levert ander voetbal op...

Cambuur123

Merk wel op dat er veel mensen zingen met bal, en zonder zijn ze stil. Zwaar irritant...  :zweep

Marc S

Citaat van: Cambuur123 op januari 25, 2015, 23:07:41
Merk wel op dat er veel mensen zingen met bal, en zonder zijn ze stil. Zwaar irritant...  :zweep

Oplossing: iedereen op de tribune een bal geven! :_schater

drg

Van mij mag noord ook wel vaker dirigeren om te gaan staan voor Cambuur. Kunnen we die heikneuters die elke keer in 't kidsvak zitten ook lekker het zicht ontnemen, zitten naar mijn gevoel elke week weer teveel van daar.

drg

Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2015, 16:30:50
De voortijdige weglopers kunnen wel weer terug naar dkv toe, sfeer was niet opperbest. 1e helft goed - 2e helft drama. Voor eredivisie begrippen prima maar wij zijn Cambuur.

Volgens mij zijn het een hoop van de tegen partij die constant eerder weglopen, dat was volgens mij tegen PEC ook al waar er ook een paar een rij of drie voor mij zaten.

DayDreamer

Sfeer wat dramatisch voor zo'n affiche. En dan maakt men zich druk om een stadion bij het WTC, bang dat de sfeer verdwijnt, we raken verwend met de resultaten laatste 2 jaar, sfeer wordt alleen maar minder en minder.

dizzhead

Sfeer gaat niet samen met locatie, ja sfeer buiten het stadion (volks, stads) maar in vrijwel alle nieuwe stadions was er eerst prima sfeer en werden prestaties steeds kritischer bekeken. Velen wijzen naar ado en Groningen maar daar was t eerst ook goed. Vervolgens hebben ze ongeveer de beste periode in jaren (subtop en Europees). Tsja dat worden dan de maatstaven... Maar zo zijn we in Leeuwarden niet natuurlijk... Nee, onvoorwaardelijk voor ons Cambuur. De sfeer bij ons is zo goed omdat we jaren het niveau van Den Bosch nauwelijks ontstegen en plotseling 3/4 X serieus mee mochten strijden voor promotie. Toen we Az uitschakelden voor de beker was t feest. Wat n stunt. Nu wordt t verwacht. Natuurlijk zijn we gegroeid, maar de verwachting groeit altijd sneller.

dizzhead

Maar dat zeik ik.... We blijven toch aan t Cambuurplein.