Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Bij de eagels gaan ze dat bakkie weg slopen alleen ff ander kleurtje geven en iemand er in zetten  :zweep

TM

Wat Ronnie aangeeft is zeker wel de waarheid. In vak 14 wordt er nooit samengespannen om telkens een ander nummer in te zetten als vak 13/12 of welk ander vak in het stadion iets inzet. Het is gewoon dat er overal fanatieke supporters staan die allemaal schreeuwen en songs proberen in te zetten. Als je zulke dingen wil voorkomen dan moet je een sfeervak hebben waar 100 man staan en dan moet de rest zn bek dicht houden. Dan krijg je mooie gelijk opgaande songs. Maar dat mag hier nooit en te nimmer gebeuren. Het is prima zoals het is. Des Cambuurs om het zo maar te noemen, choas.

Ik wil wel eens een paar wedstrijden zonder trommel meemaken. Ik merk namelijk zelf dat de trommel vaak genoeg songs doodslaat door te langzaam te trommelen. Dat is erg frustrerend want dat ding maakt enorm veel herrie. Daarnaast klinkt het op TV ook nog eens ongelofelijk kut.

dizzhead

Citaat van: TM op januari 20, 2015, 16:21:01

Ik wil wel eens een paar wedstrijden zonder trommel meemaken. Ik merk namelijk zelf dat de trommel vaak genoeg songs doodslaat door te langzaam te trommelen. Dat is erg frustrerend want dat ding maakt enorm veel herrie. Daarnaast klinkt het op TV ook nog eens ongelofelijk kut.
Heerlijk toch. Dat hoort er wel een beetje bij, die chaos!  :zweep

dizzhead

Citaat van: mugel op januari 20, 2015, 14:06:17
Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

https://www.youtube.com/v/xDJ0GpsX3sw?start=101&end=130

Met bovenstaande discussie blijven goede ideeën op de achtergrond geraken. Dus ik quote m nog een keer.

Bubba


Citaat van: mugel op Vandaag om 14:06:17

Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

Volgens mij is het leuker om In plaats van `let it B` `mister B`te zingen.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

mescc

Citaat van: Bubba op januari 20, 2015, 16:38:29
Citaat van: mugel op Vandaag om 14:06:17

Let it B, Let it B
Let it B, Let it B
Hands up for Ogbeche
Let it B

Volgens mij is het leuker om In plaats van `let it B` `mister B`te zingen.

Dan doest dat toch :proost

Galdiano

Citaat van: mescc op januari 20, 2015, 16:49:02
Dan doest dat toch :proost

Vak 13 Let it Be en Vak 14 Mister B  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DeGroteLeeuwarder

Aankomende wedstrijd met 14 maar weer proberen het hele stadion mee te krijgen met nieuwe liedjes!! Als de rest van het stadion mee zingt gaat de rest van noord ook wel mee  |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

dizzhead

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 21, 2015, 16:03:48
Aankomende wedstrijd met 14 maar weer proberen het hele stadion mee te krijgen met nieuwe liedjes!! Als de rest van het stadion mee zingt gaat de rest van noord ook wel mee  |:)

Slappe geneuzel over de vakkies elke keer. Hokjesvakjes denkers.


Heuj, vakkie 11 to the max!


:_schater   :zucht

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: dizzhead op januari 21, 2015, 16:07:10
Slappe geneuzel over de vakkies elke keer. Hokjesvakjes denkers.


Heuj, vakkie 11 to the max!


:_schater   :zucht

haha, k vind t gwn zo ergelijk dat die trommel t elke keer dood slaat
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

dizzhead

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 21, 2015, 16:12:05
haha, k vind t gwn zo ergelijk dat die trommel t elke keer dood slaat
Dan moet je door blijven zingen. :proost

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: dizzhead op januari 21, 2015, 16:12:42
Dan moet je door blijven zingen. :proost

Als de rest dat nou ook eens deed kom je dr wel over heen!!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

fred

Citaat van: DeGroteLeeuwarder op januari 21, 2015, 16:03:48
Aankomende wedstrijd met 14 maar weer proberen het hele stadion mee te krijgen met nieuwe liedjes!! Als de rest van het stadion mee zingt gaat de rest van noord ook wel mee  |:)

Nee dan begint vak 13 weer met een ander liedje (inclusief trommel)  :_spank

Cambuur123

In ieder geval heel mooi dat er initiatiefnemers zijn! Klasse mannen!  :proost

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: fred op januari 21, 2015, 18:18:54
Nee dan begint vak 13 weer met een ander liedje (inclusief trommel)  :_spank

Pak jij zn stokkies af?  :P :_schater
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!