Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Sander Scc

Citaat van: Nightmarelwd op december 20, 2014, 23:42:23
Klopt. Die grote is kapot
Die andere twee waren bij Hull vanmiddag.

Er hing bij ons ook altijd een vlag van Hull.. Waar is die gebleven dan?

Nightmarelwd

Citaat van: Sander Scc op december 22, 2014, 15:38:30
Er hing bij ons ook altijd een vlag van Hull.. Waar is die gebleven dan?

Vlag van Hull?
Die vlag hing er alleen tegen dkv op 26-01-2014. Die hadden ze zelf meegenomen.
MI-Sider for Life

Sander Scc

Er hing altijd zo'n Engelse vlag met HC FC.. Is alweer een mooi tijdje geleden.

whimpy

#1774
Zaterdag. Magpies-Black Cats. 17e minuut. Eerbetoon van de Toonarmy aan hun verongelukte vrienden van de MH-17. Een had al 40 jaar geen uit- en thuiswedstrijd gemist. Hij volgde Newcastle tot in Azie. Een wedstrijd gemist toen zijn zoon werd geboren. Staande ovatie van het hele stadion. Inclusief SAFC. Dat is gezien de rivaliteit toch een epic moment. Wel twee lege stoeltjes in een uitverkocht St. James.

Westerpark

 Meer mensen die al een week lang de hele dag hetzelfde lied in hun hoofd hebben?
Ik ben blij als ik het WEL vergeten ben.  :P

michello

Citaat van: Westerpark op december 23, 2014, 12:08:01
Meer mensen die al een week lang de hele dag hetzelfde lied in hun hoofd hebben?
Ik ben blij als ik het WEL vergeten ben.  :P

:0= Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen, ben ik blij dat ik je niet vergeten béééén....... Tadata-ta-tadadada......

:devil

fred

Citaat van: Westerpark op december 23, 2014, 12:08:01
Meer mensen die al een week lang de hele dag hetzelfde lied in hun hoofd hebben?
Ik ben blij als ik het WEL vergeten ben.  :P

Inderdaad. was blij dat het snel 2-1 werd  _O_

fred

Citaat van: michello op december 23, 2014, 12:29:26
:0= Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen, ben ik blij dat ik je niet vergeten béééén....... Tadata-ta-tadadada......

:devil

toe even ju  ;(

Cambuur123

Old one: those were the days again van Mary nogwattes. Lijkt mij een geweldig lied, vooral op een mooie zomerse awayday..  :hein :ams Valt opzich ook een tekst op te zetten maar is Miss wel weer wat lastig haha

dizzhead


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur123 op december 24, 2014, 00:17:39
those were the days again van Mary nogwattes.
Those were the days, my friend
Henk, held, bedankt

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: Westerpark op december 23, 2014, 12:08:01
Meer mensen die al een week lang de hele dag hetzelfde lied in hun hoofd hebben?
Ik ben blij als ik het WEL vergeten ben.  :P
Hb m nog in steeds in m'n hoofd haha
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 21, 2014, 13:34:05
Mooi dat die 'gouwe ouwe' zo werd meegezongen door iedereen!
Persoonlijk ben ik het met Nightmarelwd eens: er moet wat vernieuwing komen in de liederen. Zou het ook mooi vinden als we wat meer variatie in de liedjes voor spelers krijgen.
We hebben nu die jalalalala voor MacIntosh, maar voor de rest is het vaak vrij karig.. Bijker Hooligan is dan nog wel leuk.
Rus-nak, Rus-nak.. Nien-hus, Nien-hus etc.. Mag van mij wel wat specialer allemaal.

Bijvoorbeeld zoiets voor (mijn) held Ogbeche.
Gewoon op het ritme wat zij zingen, maar dan: Bar-tho-lo-me-o Og-be-che. Dat vier keer en dan ja-la-la-la-la la-la-la-la want daar zijn te tenslotte toch het beste in..

https://www.youtube.com/watch?v=epqG_OWS-28

Ja er moet idd wat variatie komen, hoor nog teveel oude nummers en zo'n liedje als i wanna go home en k bn blij dat k je niet vergeten ben zorgen voor variatie! Graag meer vaan die liederen! Is voor de rest van het publiek ook wel leuk om weer wat nieuws te horen. En als je net zoals zaterdag een groot gedeelte mee krijgt dan word het leuk! Als k oost zelf zag springen op het nieuwe nummer is dat veelbelovend  :proost |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

EdsjeSCC

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 21, 2014, 13:34:05
Mooi dat die 'gouwe ouwe' zo werd meegezongen door iedereen!
Persoonlijk ben ik het met Nightmarelwd eens: er moet wat vernieuwing komen in de liederen. Zou het ook mooi vinden als we wat meer variatie in de liedjes voor spelers krijgen.
We hebben nu die jalalalala voor MacIntosh, maar voor de rest is het vaak vrij karig.. Bijker Hooligan is dan nog wel leuk.
Rus-nak, Rus-nak.. Nien-hus, Nien-hus etc.. Mag van mij wel wat specialer allemaal.

Bijvoorbeeld zoiets voor (mijn) held Ogbeche.
Gewoon op het ritme wat zij zingen, maar dan: Bar-tho-lo-me-o Og-be-che. Dat vier keer en dan ja-la-la-la-la la-la-la-la want daar zijn te tenslotte toch het beste in..

https://www.youtube.com/watch?v=epqG_OWS-28

Ogbeche  _O_